Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد شیرانی، افزود: با توجه به اطلاعیه قبلی ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر اضافه شدن تعدادی از شهرهای جدید به گروه قرمز و نارنجی و اتمام مهلت ۳ روزه برای خروج خودروها با پلاک غیر بومی از این شهرها، از امروز برابر مقررات در صورت مشاهده تردد خودرو با پلاک غیربومی در این شهرها اعمال جریمه یک میلیون تومانی در شهرهای قرمز و پانصد هزارتومانی در شهرهای نارنجی صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار امیدواری کرد با همکاری مردم در عمل به ابلاغیه‌های ستاد ملی مقابله با کرونا و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی شاهد کاهش روند بیماری کرونا و شکستن زنجیره شیوع و انتقال آن باشیم.

کد خبر 5175014

منبع: مهر

کلیدواژه: ستاد ملی مقابله با کرونا محدودیت های کرونایی پلیس راه آب و هوا وضعیت راهها سازمان هواشناسی گردشگری نوروز ۱۴۰۰ وضعیت هوای تهران ترافیک پلیس راهور وزارت آموزش و پرورش دستگیری سارق محسن حاجی میرزایی ولی تیموری حاجی فیروز آزادی زندانیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۹۰۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشدید برخورد با خودروهای دارای پلاک مخدوش

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، سرهنگ فخرالدین رستم پور افزود: در راستای اجرای این طرح با خودروهای فاقد پلاک، پوشش و مخدوشی پلاک، تغییر وضعیت خودرو، ناخوانا بودن پلاک و سایر حرکات مخاطره آمیز در معابر درون و برون شهری شهرستان برخورد می شود.

وی گفت: در راستای تدابیر  فرمانده محترم انتظامی استان و براساس مطالبات شهروندان این طرح با بسیج امکانات از روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت اجرایی شده است.

رستم پور با عنوان اینکه قانون برای متخلفان در این زمینه محکومیت هایی را در نظر گرفته است، تصریح کرد: بر اساس ماده ۷۲۰ قانون مجازات اسلامی هر کس در ارقام و مشخصات پلاک وسیله نقلیه موتوری تغییری ایجاد و یا پلاک وسیله دیگری را به آن الصاق کند به حبس از شش ماه تا یک سال محکوم خواهد شد.

فرمانده انتظامی میاندوآب اظهار کرد: در اجرای این طرح ضمن توقیف وسیله نقلیه توسط ماموران انتظامی، پرونده قضایی برای فرد متخلف تشکیل شده و برای ادامه سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی خواهد شد.

وی با اعلان اینکه پلیس اجازه نمی دهد عده معدودی به هر بهانه و انگیزه ای امنیت و نظم عمومی را خدشه دار کنند، گفت: پلس قاطعانه با آنان برخورد خواهد کرد.

رستم پور افزود: از شهروندان عزیز تقاضا داریم هر گونه موارد مشکوک را به مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند و خادمان خود را برای تداوم امنیت پایدار یاری کنند.

رستم پور افزود: سامانه پیامک ۱۱۰ با سرشماره تلفن ۱۱۰۴۴ به‌صورت ۲۴ ساعته آماده دریافت درخواست‌های انتظامی، اطلاعاتی و امنیتی همشهریان عزیز است .

فرمانده انتظامی شهرستان میاندوآب اظهار کرد: تلفن گویای ۱۹۷ نیز به طور شبانه‌روزی آماده دریافت انتقاد، پیشنهاد، تقدیر و شکایت شما از فراجا است.

 

دیگر خبرها

  • تشدید برخورد با خودروهای دارای پلاک مخدوش
  • برگزاری ششمین اجلاسیه هم اندیشی روحانیون کلان شهرهای کشور در قم
  • این خودروها پلاک ملی نمی‌ گیرند
  • اجلاسیه هم‌اندیشی روحانیون کلان شهرهای کشور در قم برگزار می‌شود
  • نگهداری تَک پلاک جرم محسوب می‌شود
  • مشکل کمبود نیروهای پلیس راهور در شهرها را با برون‌سپاری رفع می‌کنیم
  • صدور هشدار سطح نارنجی و قرمز هواشناسی برای امروز و فردا
  • هوای اهواز بر مدار نارنجی است / شاخص کیفی ۲۳ شهر سالم و پاک ثبت شد
  • البرز در وضعیت هشدار نارنجی هواشناسی
  • «سمیع» تعیین تکلیف شود/ کمبود نیروی پلیس راهور و راننده اتوبوس مشکل مشترک کلان‌شهرها