Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقدامات دستگاه قضایی سبب شد تا از تعطیلی کارخانه فرآوری زیتون و خیارشور در شهرک صنعتی جیرفت و بیکار شدن ۱۳۰۰ نفر کارگر و سرپرست خانواده جلوگیری به عمل آید. خبرگزاری میزان - قوه قضاییه علی رغم اینکه مسئولیت مستقیمی در حوزه اقتصاد ندارد، در قالب ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی به حمایت حقوقی و قضایی از تولیدکنندگان و واحد‌های تولیدی می‌پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این ستاد در استان‌های مختلف فعالیت دارد و برای تولیدکنندگان و واحد‌های تولیدی در هر استان حمایت‌های حقوقی ارائه می‌دهد. علاوه بر آن مسئولان دستگاه قضایی در قالب بازدید از کارخانه‌ها و واحد‌های تولیدی از نزدیک با مهم‌ترین چالش‌های آن‌ها آشنا می‌شوند که این امر نیز نقش مهمی در حل این چالش‌ها دارد.

در این راستا، دستگاه قضایی در استان کرمان اقدامات متعددی در سال گذشته انجام داده که در ادامه به برخی از این اقدامات اشاره خواهد شد.   بیشتر بخوانید: ملاقات با ۹۰۰ هیات مدیره و مدیرعامل و بیش از ۵ هزار مکاتبه در راستای حمایت دستگاه قضایی از تولید از تعطیلی کارخانه فرآوری زیتون و خیارشور در شهرک صنعتی جیرفت جلوگیری شد و اقدامات دستگاه قضایی از بیکار شدن ۱۳۰۰ نفر کارگر و سرپرست خانواده جلوگیری کرد.

همچنین، از تعطیلی شرکت تولیدی و توزیعی ویس جیرفت و بیکار شدن ۱۵۲ نفر کارگر و سرپرست خانواده جلوگیری به عمل آمد.

جلسات متعدد با مسئولان شهرستانی و همچنین وزیر صنعت معدن و تجارت جهت جلوگیری از تعدیل نیرو کارخانجات کرمان موتور و مدیران خودرو در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم برگزار شد.

مشکل شرکت خودروسازان بم در ارتباط با بانک کشاورزی حل شد و شرکت از لیست مطالبات مشکوک الوصول بانک مرکزی خارج شد و از بیکاری بالغ بر ۳۰۰ نفر از کارگران جلوگیری به عمل آمد.

انتهای پیام/ برچسب ها: اقتصاد مقاومتی دادگستری کرمان جهش تولید

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اقتصاد مقاومتی دادگستری کرمان جهش تولید دستگاه قضایی بیکار شدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۹۰۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف تجهیزات حفاری غیرمجاز در خرامه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، سرهنگ زمان اله کریمی گفت: بر اساس خبرهای مردمی مبنی بر فعالیت افرادی سودجو در یکی از روستا‌های این شهرستان بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی تحقیقات خود را آغاز و پس از گرفتن مجوز قضایی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن محل یک دستگاه کمپرسور که در حال فعالیت حفاری بود را به همراه ۲ دستگاه خودرو توقیف کردند.

فرمانده انتظامی خرامه با بیان این که وسایط توقیفی به پارکینگ انتقال داده شد، تصریح کرد: در این خصوص یک نفر دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شد.

دیگر خبرها

  • ۲ هزار و ۱۵۱ واحد تولیدی در سال ۱۴۰۲ احیا شدند
  • حمایت قضایی از تولید/ جلوگیری از بیکاری ۱۹۱ هزار ‌کارگر
  • حمایت دستگاه قضائی از کار و کارگر/ ۲ هزار و ۱۵۱ واحد تولیدی در سال ۱۴۰۲ احیا شد
  • حمایت دستگاه قضایی از کار و کارگر/ ۲ هزار و ۱۵۱ واحد تولیدی در سال ۱۴۰۲ احیا شد
  • جلوگیری از تعطیلی ۲ هزار واحد تولیدی و بیکاری ۱۹۸ هزار نیروی کار
  • توقیف تجهیزات حفاری غیرمجاز در خرامه
  • اعلام حمایت قاطع دستگاه قضایی از حقوق متقابل کارگر و کارفرما
  • چگونه گوشت و پوست میلیون‌ها کروکودیل در کارخانه فرآوری می‌شود؟ (فیلم)
  • انتقاد غیرمنصفانه، شجاعت مدیران را سلب می‌کند
  • کارخانجات و واحد‌های تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل شناسایی شود