Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@07:01:37 GMT

به هرسین نیایید

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۹۰۴۹۸

به هرسین نیایید

ایسنا/کرمانشاه فرماندار شهرستان هرسین با اشاره به شرایط کرونا و شناسایی ویروس کرونای انگلیسی در سطح کشور و استان، از تمام مسافرانی که قصد سفر به این شهرستان را دارند خواست که برای حفظ جان و سلامت خود و مردم شهرستان به هرسین سفر نکنند.

عبادالله کنجوریان در گفت و گو با ایسنا با اشاره به وضعیت "زرد" شهرستان هرسین در بحث کرونا، گفت: برای اجرای موثر مصوبات ستاد ملی و استانی کرونا، تلاش‌های بسیاری در سطح شهرستان صورت گرفت که با تقدیر استاندار و رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه همراه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شهرستان هرسین هرساله در آستانه بهار پذیرای مسافران نوروزی بوده گفت: مردم هرسین بسیار مهمان نواز و خونگرم هستند و همواره از مهمانان خود پذیرایی کرده اند، اما امسال با توجه به وضعیت کرونا پذیرایی از مهمانان می‌تواند موجب به خطر افتادن سلامت همگان شود.

فرماندار شهرستان هرسین افزود: برخلاف میل و رویه سابق، از همه هم استانی ها و مردم دیگر استان ها می خواهیم که به هرسین سفر نکنند.

کنجوریان گفت: سفر کردن در شرایطی که کرونای انگلیسی در کشور شناسایی شده حقیقتا کاری خطرناک است و می‌تواند زمینه ابتلای بسیاری افراد به این نوع ویروس خطرناک را فراهم کند، بنابراین از همه افراد می‌خواهیم به طور جد از سفر کردن خودداری کنند.

وی افزود: شهرستان هرسین هم اکنون در وضعیت "زرد" به سرمی برد و ورود مسافران به این شهرستان می تواند این وضعیت را تشدید کرده و به وضعیت نارنجی و حتی قرمز برساند، بنابراین برای حفظ جان و سلامت مردم شهرستان از مردم می‌خواهیم که به طور جد از سفر به شهرستان هرسین خودداری کنند.

کنجوریان گفت: در کنار این درخواست، بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا از ورود خودروهای با پلاک استان ها و شهرستان های قرمز و نارنجی هم به استان جلوگیری می شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی كرمانشاه منطقه کرمانشاه کروناویروس همه باهم علیه کرونا هرسین شهرستان هرسین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۹۰۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحنه‌هایی دردناک از ‌وضعیت مردم پس از آتش‌سوزی در امام‌زاده ابراهیم شفت‌ + ویدئو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: تسنیم

tags # اخبار حوادث سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • شارژ رفاه با دورکاری؛ کرونا با زندگی ما چه کرد؟!
  • شادی مردم دیار هگمتانه از بارش باران بهاری
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • رئیسی: شاهد انتخابات با شکوه خواهیم بود
  • عکس| آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت /دلیل مرگ
  • (عکس) آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت
  • آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت/ عکس
  • (ویدیو) صحنه‌هایی دردناک از وضعیت مردم پس از آتش‌سوزی در امام‌زاده ابراهیم شفت
  • صحنه‌هایی دردناک از ‌وضعیت مردم پس از آتش‌سوزی در امام‌زاده ابراهیم شفت‌ + ویدئو
  • صحنه‌هایی دردناک از ‌وضعیت مردم پس از آتش‌سوزی گیلان | فیلم