Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-02@03:37:06 GMT

جهادگران دزفولی؛ پایِ کارِ انقلاب به روایت تصویر

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۹۰۵۵۴

جهادگران دزفولی؛ پایِ کارِ انقلاب به روایت تصویر

گروه استان‌ها- همه ساله در آستانه بهار طبیعت، اردو‌های جهادی نیز بیشتر و حجم خدمت‌رسانی به مناطق محروم مضاعف می‌شود.در این میان نیروهای هیأتی و جهادگر بی‌ادعا و بدون هیاهو وارد میدان شده و خدمات عمرانی و فرهنگی را انجام می‌دهند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  دزفول، همه ساله در آستانه بهار طبیعت، اردو‌های جهادی نیز بیشتر و حجم خدمت‌رسانی به مناطق محروم مضاعف می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میان نیروهای هیأتی و جهادگر نیز بی‌ادعا و بدون هیاهو وارد میدان می‌شوند و خدمات عمرانی و فرهنگی را با نهایت خلوص در حاشیه شهر‌ها و مناطق محروم صورت می‌دهند.

 گروه جهادی شهید علی نوری‌زاده متشکل از جوانان انقلابی هیأت روضةالحسین علیه‌السلام شهر صفی‌آباد دزفول نیز آخرین روزهای سال 99 را با حضور در منطقه‌ محروم روستای دول‌زنگی از توابع بخش شهیون شهرستان دزفول سپری و به تعمیر، بازسازی و رنگ‌آمیزی مدرسه‌ عشایری شهید مدرس این روستا پرداخت.

تعویض و بازسازی لوله‌کشی از منبع آب تا مدرسه، لوله‌کشی سرویس‌های بهداشتی، حمام و آبخوری بخشی از کار این گروه جهادی بود.همچنین برق‌کاری کامل مدرسه از سیم‌کشی و نصب جعبه تقسیم تا نصب کلید و پریز، لامپ، سفیدکاری، رنگ‌آمیزی کلاس و درب و پنجره‌ها، دیوارنویسی و تابلو نویسی از دیگر کارهای گروه جهادی شهید علی نوری‌زاده بود.

 این گروه جهادی با سیمان سالن و حیاط جلوی مدرسه، احداث حوض آب و راه‌پله بتونی، تعویض شیشه‌ها، تهیه‌ فرش برای اتاق معلم، نصب میله‌ پرچم با ارتفاع پنج‌متر، نصب سینک ظرفشویی، نصب روشویی برای اتاق معلم و سرویس بهداشتی، اهدای آرد به اهالی روستا، اهدای کفش و لباس به کودکان روستا، برگزاری مسابقات فرهنگی با هدف تربیتی ویژه دانش‌آموزان روستا، کاشت 15 رأس نهال و کار خود را در روستای دول‌زنگی به پایان رساند.

جهادگران جوان خراسان شمالی عازم اردوی جهادی "نوروزی" می‌شوندعزم جهادی برای خدمات‌رسانی به روستائیان / گازرسانی به 634 روستای خراسان جنوبی ‌گروه جهادی "شهید ناصری" لبخند مهربان را به نیازمندان بیرجند هدیه کرد + تصاویر

در ادامه تصاویری از این اقدام خیرخواهانه را مشاهده می‌کنید.

 

انتهای پیام/337/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: گروه جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۹۰۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش دانش‌آموزان سیل‌زده در مکان‌های عمومی

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، ضرغام پرنیان، مشاور وزیر آموزش و پرورش در یک گفت‌وگوی رسانه‌ای درباره چگونگی وضعیت تحصیل دانش‌آموزان سیل‌زده، اظهار کرد: در سیل اول و دوم ۳۶۸ مدرسه در عرصه دیواره‌ها و بعضی از قسمت‌های مدارس دچار آسیب شدند.

وی با بیان اینکه ۳۶۸ مدرسه در طرح شهید عجمیان با مشارکت گروه‌های جهادی معلمان و دانش‌آموز و گروه‌های قومی بهسازی، مرامت‌سازی و شاداب‌سازی شد، تصریح کرد:، اما این امر به معنای این نیست که مشکلات اتفاق‌افتاده به‌طور کامل رفع شده است و بر اساس آمار کسب‌شده ۷ تا ۸ مدرسه به تخریب و بازسازی نیاز دارند.

اجرای ویژه طرح شهید عجمیان پس از پایان امتحانات خرداد

پرنیان با اشاره به اینکه هیچ‌گونه اختلالی به آموزش دانش‌آموزان وارد نشده است، ابراز کرد: آموزش دانش‌آموزان در مکان‌های عمومی از جمله مسجد انجام می‌شود؛ بنابراین هیچ مدرسه‌ای در این مناطق تعطیل نیست. مدارسی که به دلیل حجم بالای آب میسر به بازگشایی نباشند، به مکان‌های عمومی انتقال داده می‌شوند.

مشاور وزیر آموزش و پرورش با اشاره به پایان امتحانات خرداد دانش‌آموزان، تشریح کرد: پس از پایان امتحانات نهایی نوید می‌دهیم که طرح شهید عجمیان را در قالب ویژه‌تری جهت رفع این مشکلات اجرا کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز بکار مدرسه ملی روایت در سمنان
  • با مشارکت ۱۰هزار گروه جهادی بیش از ۲۰هزار پروژه در مناطق محروم اجرایی خواهد شد
  • برگزاری اردوی جهادی در روستا‌های بخش روداب سبزوار
  • حمله خرس به یکی از عشایر دزفولی/ مصدوم در سلامت کامل است
  • پاکبان دزفولی چک یک میلیاردی را به صاحبش بازگرداند
  • اعزام ۶۰ گروه جهادی به مناطق محروم استان بوشهر
  • مدرسه ملی روایت در سمنان افتتاح شد
  • ویزیت رایگان بیماران خوی توسط گروه‌های جهادی + تصاویر
  • از شجاعت سردارحمیدرضا هاشمی تا راه‌اندازی نخستین گرمخانه توسط گروه جهادی شهید
  • آموزش دانش‌آموزان سیل‌زده در مکان‌های عمومی