Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا در ارتباط تصویری با استودیوی خبر ۲۱ سه شنبه شب شبکه یک سیما گفت: شهرستان فیروزکوه در وضع قرمز کرونایی قرار گرفت و دماوند و پیشوا هم در وضع نارنجی هستند.

علیرضا رئیسی افزود: شهرهای دیگر استان تهران در معرض خطر و در آستانه نارنجی شدن هستند و در سایر استان‌ها هم وضع با همین روند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: تردد، تجمع و تهویه نامناسب سه عامل اصلی در شیوع بیماری کروناست.

رئیسی گفت: افرادی که در سفر به مدت طولانی در ترافیک هستند و از طرف دیگر هتل ها، رستوران‌ها و همچنین عید دیدنی‌ها و دورهمی‌های محافظت نشده جزو عوامل خطر هستند.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا درباره تمهیدات برای بازگشت مسافران از شهرهای قرمز و نارنجی گفت: به این افراد ابتدا هشدار داده می‌شود و به ازای هر ۲۴ ساعت در شهرهای قرمز ۱ میلیون تومان و در شهرهای نارنجی ۵۰۰ هزار تومان جریمه خواهند شد البته احتمال توقیف خودروهای ناقض مقررات منع آمد و شد کرونایی در شهرهای قرمز و نارنجی وجود دارد که فردا در ستاد ملی مقابله با کرونا برای آن تصمیم گیری می‌شود.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر احتمال اشباع شدن بیمارستان‌ها تا دو هفته آینده گفت: ویروس جهش یافته انگلیسی در تمام ۳۱ استان کشور در حال گردش است و میزان سرایت این ویروس بسیار بالاست و الآن تعداد بیماران سرپایی افزایش پیدا کرده که قطعاً خطرناک است و ضریب اشغال تخت‌های بیمارستان‌ها را بالاتر می‌برد.

۲۳۵۲۳۱

کد خبر 1498257

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ویروس کرونا ستاد ملی مقابله با کرونا وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۹۰۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری کلاهبردار میلیاردی دارای اعلام قرمز پلیس اینترپل

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سردار سعید مطهری‌زاده از دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای که مدت ۷ سال تحت تعقیب بود، خبر داد و اظهار داشت: در پی اقدامات اطلاعاتی و پلیسی ماموران سازمان اطلاعات شهرستان شیروان یک نفر متهم به کلاهبرداری میلیاردی از تعدادی از شهروندان در این شهرستان شناسایی شد.

بیشتر بخوانید: کارچاق کن سابقه دار گرگان دستگیر شد

وی افزود: ماموران در یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر کرده و به مقر پلیس انتقال دادند.

فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی، خاطرنشان کرد: این متهم دارای سوابق متعدد کلاهبرداری با مبالغ میلیاردی در استان خراسان رضوی است و به مدت ۷ سال متواری شده بود و به همین جهت از سوی پلیس بین‌الملل تحت تعقیب بود که با تیزهوشی ماموران پلیس شیروان دستگیر شد.

مطهری‌زاده در پایان گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228945 برچسب‌ها اخبار حوادث

دیگر خبرها

  • نخستین پروانه بهره‌برداری شهرک دولتی صادر شد
  • نخستین پروانه بهره‌ برداری شهرک دولتی صادر شد
  • هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای خراسان جنوبی
  • حذف معافیت مشمولان بالای ۳۵ سال از برنامه هفتم
  • هوای اهواز بر مدار نارنجی است / شاخص کیفی ۲۳ شهر سالم و پاک ثبت شد
  • البرز در وضعیت هشدار نارنجی هواشناسی
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در البرز
  • موج بالای مهاجرت پرستاران؛ عمانی‌ها ۶ برابر ایران حقوق می‌دهند | مقاومت عجیب با وجود کمبود پرستار!
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی دارای اعلام قرمز پلیس اینترپل
  • کلاهبردار میلیاردی دارای اعلام قرمز پلیس اینترپل دستگیر شد