Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-07@22:48:45 GMT

کره شمالی باشلیک موشک به دولت بایدن هشدار داد

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۹۰۶۷۹

کره شمالی باشلیک موشک به دولت بایدن هشدار داد

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، روزنامه «واشنگتن‌پست» بامداد چهارشنبه در خبری اختصاصی گزارش داد که پیونگ‌یانگ برای هشدار به دولت جدید آمریکا به ریاست «جو بایدن» چند فروند موشک کوتاه‌برد شلیک کرده است.

این روزنامه به نقل از افراد مطلع - که نامشان را فاش نکرد - نوشت، این شلیک موشک‌ها روز یکشنبه و همزمان با انتقاد کره شمالی از دولت بایدن به دلیل تداوم رزمایش‌های مشترک با کره جنوبی انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واشنگتن‌پست گزارش داد: «این آزمایش‌های موشکی که قبلا گزارش نشده بودند، اولین چالش مستقیم کیم جونگ‌اون رهبر کره شمالی برای بایدن است، که مشاورانش هنوز رویکردی را در قبال این رژیم در جریان بازنگری سیاست آمریکا درباره کره شمالی اتخاذ نکرده‌اند».

بر اساس این گزارش، کره شمالی هنوز درباره شلیک این موشک‌ها اظهار نظری نکرده که خود باعث سردرگمی مسئولان آمریکایی و کره جنوبی شده است.

وزارت خارجه آمریکا نیز به سوالات واشنگتن‌پست برای اظهار نظر درباره این شلیک پاسخ نداده است.

شبکه «سی‌بی‌اس» نیز به نقل از مسئولان وزارت دفاع آمریکا گزارش داد که کره شمالی روز یکشنبه دو فروند موشک کوتاه‌برد به سمت «دریای زرد» شلیک کرده است.

پیش از این، کیم یو جونگ» خواهر رهبر کره شمالی دولت بایدن هشدار داد اگر واقعا به دنبال صلح است، باید از ایجاد دردسر و خشمگین کردن پیونگ‌یانگ اجتناب کند.

پربیننده ترین کیف مهمی که پوتین همیشه به همراه دارد +عکس دولت بایدن ایران را یک تهدید جدی می‌بیند بایدن برای بازگشت به برجام منتظر انتخابات ایران است؟ چین: بهای حماقت و گستاخی‌تان را خواهید پرداخت امکان بازگشت خودکار به برجام وجود ندارد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: کره شمالی جو بایدن برجام دولت بایدن کره شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۹۰۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارانی از موشک بر سر صهیونیست‌ها/ شلیک ۷۰ موشک از سمت لبنان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، رسانه‌های عبری زبان از وقوع ده‌ها انفجار در بلندی‌های اشغالی جولان سوریه خبر دادند.

خبرنگار المیادین در جنوب لبنان نیز گزارش داد: دقایقی قبل ۲ حمله موشکی گسترده به سمت مناطق اصبع الجلیل و جولان اشغالی صورت گرفت.

صهیونیست‌ها از ساکنان بلندی‌های اشغالی جولان سوریه خواستند خود را به پناهگاه‌ها برسانند. رسانه‌های عبری زبان گزارش دادند: دست کم طی دقایق گذشته ۷۰ موشک به سمت منطقه جنوب جولان شلیک شده است.

خبرنگار المیادین در جنوب لبنان تاکید کرد: این حملات موشکی یک پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی را در جولان اشغالی سوریه هدف قرار دادند.

نیروهای مقاومت اسلامی لبنان از زمان شروع تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه حملات موشکی خود را علیه پایگاه‌های نظامی این رژیم در جبهه شمالی و بلندی‌های جولان سوریه آغاز کرده اند و همچنان به نبرد خود با دشمن صهیونیستی ادامه می‌دهند.

کد خبر 6097912

دیگر خبرها

  • پالتیکو: آمریکا ارسال بمب به اسرائیل را تعلیق کرد
  • موشکباران شهرک‌های اطراف غزه از سوی گردانهای الاقصی+فیلم
  • ماسک: تا زمانی که مشکل بدهی آمریکا حل نشود، دلار ارزشی ندارد
  • بارانی از موشک بر سر صهیونیست‌ها/ شلیک ۷۰ موشک از سمت لبنان
  • واکنش کاخ سفید به «گشتاپو» خواندن دولت بایدن از سوی ترامپ
  • موشک‌های پاتریوت آمریکا مقهور موشک‌های بالستیک ایران شد
  • حزب الله هزار و ۵۰۰ موشک به اسرائیل شلیک کرده است
  • روسیه این سلاح حساس آمریکایی را به ایران فرستاده
  • آمریکا ارسال محموله سلاح به مقصد اسرائیل را متوقف کرد
  • شلیک بیش از ۳۰ موشک توسط مقاومت لبنان به شهرک صهیونیستی و قطع شدن برق آن