Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/زنجان رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث استان زنجان گفت:  شب گذشته (سوم فروردین‌ماه) بر اثر برخورد یک دستگاه تریلی با چندین خودروی سواری، ۷ نفر مصدوم و راهی بیمارستان شدند.

اصغر جعفری‌روحی در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با تصادف زنجیره‌ای رخ داده در اتوبان زنجان - قزوین، اظهار کرد: شب گذشته یک دستگاه تریلی حامل مواد سوختی، یک دستگاه پراید، پرشیا، پژو ۴۰۵ و چند خودروی دیگر در اتوبان زنجان - قزوین (۶۰ کیلومتر مانده به زنجان در لاین شمالی) با یکدیگر برخورد کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از مصدوم شدن ۷ نفر بر اثر رخ دادن این تصادف زنجیره‌ای خبر داد و افزود: ۷ مصدوم حادثه توسط چهار آمبولانس کدهای چرگر (دو آقا و یک خانم) و غزال (یک خانم و یک آقا) و صائین‌قلعه (یک آقا) و هیدج (یک آقا) به بیمارستان بوعلی سینای خرم‌دره منتقل شدند.

این مسئول با اشاره به اینکه آمبولانس‌ها در ساعت ۲۳:۰۴ به محل حادثه اعزام شده بودند، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه تریلی حامل گازوییل بوده و نشت آن باعث لغزنده شدن جاده شده بود، جاده توسط نیروهای آتش‌نشانی، هلال‌احمر و راهداری پاکسازی و محل توسط عوامل نیروی انتظامی و پلیس راهور ایمن و کنترل ترافیکی شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی زنجان تصادف سفر ممنوع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۹۰۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادفات مشهد ۸۲ مصدوم بر جا گذاشت

سرهنگ سیدرضا اسدنژاد گفت: در این مدت ۷۲ فقره تصادف جرحی و ۵۰۰ فقره تصادف خسارتی در خیابانها و معابر مشهد رخ داده است.

وی اضافه کرد: مرتکبان ۶ هزار و ۴۹۹ فقره تخلف راهور نیز جریمه شدند که هزار و ۶۴۸ فقره از این تعداد مربوط به تصادفات حادثه‌ساز است.

جانشین رییس پلیس راهور خراسان رضوی بیان کرد: در راستای برخورد قاطع با تخلفات حادثه ساز، دیروز ۵۵ دستگاه خودروی حادثه ساز نیز در مشهد توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

اسدنژاد افزود: اکنون ترافیک در خیابانهای این کلانشهر عادی و روان است.

روزانه حدود یک میلیون دستگاه خودرو در کلانشهر مشهد خدمت رسانی می کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • تصادفات مشهد ۸۲ مصدوم بر جا گذاشت
  • سه مصدوم در تصادف زنجیره‌ای محور شوش - اهواز
  • امدادرسانی هلال احمر قزوین به ۴۰ حادثه دیده در آزادراه‌های قزوین
  • تصادف زنجیره‌ای در محور بستان آباد - تبریز
  • ۱۰ مصدوم بر اثر تصادف زنجیره‌ای در محور بستان آباد - تبریز
  • واژگونی خودرو در آزاد راه قزوین - زنجان با ۳ مصدوم
  • ۳ کشته و ۲ مصدوم در تصادف محور یاسوج به بابامیدان
  • تصادف در محور اهر-تبریز ۹ نفر را روانه بیمارستان کرد
  • تصادف زنجیره‌ای در اتوبان کرج-قزوین ۵ مصدوم برجای گذاشت
  • تصادف زنجیره‌ای در آزادراه کرج - قزوین ۵ مصدوم برجای گذاشت