Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در پیامی به مناسبت آغاز سال 1400 با اشاره به نام‌گذاری ارزشمند سال جدید از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان سال «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» ابراز امیدواری کرد ملی پوشان پایتخت در کنار قهرمانان سرافراز ایران در بازیهای المپیک و پاراالمپیک 2021 توکیو خوش بدرخشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ در پیام "نصرالله پریچهره" آمده است:

تولد دوباره طبیعت، عید فرخنده و کهن نوروز باستانی، یادگار نیاکان و پیام‌آور دوستی، عشق و محبت و تحول به مراحل نیکوتر و برتر است و سال نو همیشه نوید بخش افکار نو، کردار نو و تصمیم های نو برای آینده است، آینده ای که همه امید داریم همواره بهتر از گذشته باشد.

در سالی که گذشت، شیوع ویروس کرونا لطمات سنگینی بر تمامی جوامع وارد کرد و در این بین جامعه ورزش بیش از اقشار دیگر از این بیماری شوم متضرر شد که جا دارد ضمن گرامیداشت یاد عزیزانی که قربانی این اتفاق غم انگیز شدند، ادای احترام کنیم به ایثارگری شهدای سلامت و ازخودگذشتگی کادر پزشکی و خدمات پرشکی که در خط مقدم مقابله با کرونا، از هیچ تلاشی دریغ نکردند.

با آرزوی ریشه کن شدن ویروس کرونا در سال 1400، اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، امسال را به عنوان سال "برنامه محوری و برنامه ریزی" در مجموعه و زیرمجموعه های خود، اعلام نموده و تلاش خواهد کرد برای جبران مشکلات و کاستی های سال 99، با برنامه های نو در تمامی بخش ها جهش قابل توجهی صورت گیرد و با سرلوحه قرار دادن اخلاق و مسایل فرهنگی در ورزش با هدف ترویج فرهنگ پهلوانی با این رویکرد که عرصه ورزش میدان تربیت است، همچنان جایگاه ورزش پایتخت را به عنوان نماد و الگوی ورزش کشور ارتقا داده و به افتخارات متعددی در عرصه های کشوری، ملی، آسیایی و جهانی و به نگاه جدی تر و اجرایی تری در جهت عمومی کردن ورزش، توجه به ورزش بانوان و افزایش سرانه ورزشی با تکمیل پروژه های نیمه تمام و احداث پروژه های جدید، دست یابد.

بر این باورم که شان و منزلت مردم سرافراز ایران و از جمله استان تهران، آنست که با برنامه ریزی های ستاد 2021 استان، شاهد موفقیت های قهرمانان شایسته کشورمان در بازیهای المپیک و پاراالمپیک 2021 توکیو باشیم، لذا با آرزوی درخشش ورزشکاران و قهرمانان استان تهران در سال 1400، حلول سال نو و بهار پرطراوت را که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت است، به تمامی عزیزان تبریک و تهنیت عرض نموده و سالی سرشار از برکت و معنویت را در سایه عدالت مورد نظر رهبری معظم انقلاب و تلاش ارزشمند دولت تدبیر و امید که ماه های پایانی خدمتگزاری به مردم شریف ایران را پیش رو دارد، از درگاه خداوند متعال و سبحان مسئلت می نمایم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آغاز سال 1400 پیام مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۹۰۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری تهران هیچ قصدی برای باشگاه‌داری ندارد

سخنگوی شهرداری تهران گفت: شهرداری تهران هیچ قصد و برنامه‌ای برای باشگاه‌داری و ورود به مدیریت ورزش حرفه‌ای ندارد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، عبدالمطهر محمدخانی سخنگوی شهرداری تهران در صفحه شخصی خود در فضای مجازی در مورد شایعات مربوط به  باشگاه‌داری شهرداری تهران نوشت: با احترام به دو تیم محبوب پایتخت و همه هواداران فوتبال، شهرداری تهران هیچ قصد و برنامه‌ای برای باشگاه‌داری و ورود به مدیریت ورزش حرفه‌ای ندارد. در عین حال به وظایف خود در ورزش همگانی، حمایت از استعدادهای برتر و همچنین حمایت کلان از تیم‌های باشگاهی و ملی پایبند است.

قراردادهای شهرداری تهران با چین به شورای شهر ارسال شود

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وداع تیلور از تشک کشتی؟ حریف یزدانی مربی می‌شود
  • چگونه در طول روز پر انرژی باشیم؟ 
  • خداحافظی تیلور از تشک کشتی؟ جادوگر مربی می‌شود
  • دشمن به دنبال ایجاد ناامنی و موج سواری است/ ان‌شاءالله شاهد انتخابات میان دوره‌ای با شکوه باشیم
  • رئیس‌جمهور: دشمن به‌دنبال ایجاد ناامنی و موج‌سواری است / ان‌شاءالله شاهد انتخابات میان‌دوره‌ای با شکوه باشیم
  • نکونام: می‌دانیم کجای کار هستیم و چه چیزی می‌خواهیم
  • سخنگوی شهرداری تهران: برنامه‌ای برای باشگاه‌داری نداریم
  • شهرداری تهران هیچ قصدی برای باشگاه‌داری ندارد
  • شهرداری تهران هیچ قصد و برنامه‌ای برای باشگاه‌داری ندارد
  • شهرداری تهران برنامه‌ای برای باشگاه‌داری ندارد