Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان مرزی مراوه‌تپه، فردی را که ۵۱ هزار و ۵۲۰ متر مربع از اراضی ملی را به صورت غیرقانونی تصرف کرده بود دستگیر کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  گرگان ، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سعید دادگر، اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی مراوه تپه پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات میدانی موفق به کشف یک فقره تصرف غیرمجاز اراضی ملی در آن شهرستان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: پس از هماهنگی با مراجع قضائی و در بررسی های تخصصی به همراه کارشناسان اداره منابع طبیعی مشخص شد، متهم 51 هزار و 520 متر مربع از اراضی ملی را به صورت غیرقانونی تصرف کرده است.

فرمانده انتظامی استان گلستان با بیان اینکه برابر اعلام کارشناسان ارزش زمین های آزاد شده، بیش از 51 میلیارد ریال ریال برآورد شده است، گفت: در این عملیات یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

بیش از 13 هزار متر مربع اراضی در جزیره قشم رفع تصرف شد15 هزار متر مربع از اراضی بکر نوشهر رفع تصرف شد

سردار دادگر خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک، مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند تا اقدامات قانونی در این راستا انجام شود.

کشف بیش از 259 کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیس گلستان و کرمان

ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان گلستان پس از انجام اقدامات اطلاعاتی، موفق به شناسایی یکی از سوداگران مرگ شدند.

در بررسی‌های تخصصی ماموران مشخص شد، متهم مواد افیونی را در منزلش نگهداری کرده که بلافاصله مراتب به پلیس مبارزه با موادمخدر کرمان اطلاع داده شد.

ماموران پس از هماهنگی با مراجع قضائی از منزل مورد نظر بازدید و 259 کیلو و 500 گرم تریاک کشف کردند در این راستا 2 متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قانونی معرفی شدند.

انتهای پیام/581/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اراضی ملی متر مربع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۹۰۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف دو محموله میلیاردی قاچاق در این استان

به گزارش خبرآنلاین،رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف دو محموله قاچاق در پایتخت به ارزش بیش از ۱۸۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ مهدی افشاری جزئیات دو پرونده اخیر پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ در کشف محموله‌های قاچاق را تشریح کرد و گفت: اولین پرونده مربوط به کشف ۵۰ میلیارد لوازم خانگی قاچاق در شمال تهران است. چندی پیش ماموران این پلیس، اخباری مبنی بر دپوی مقدار زیادی کالای خارجی قاچاق در یکی از فروشگاه‌های شمال تهران دریافت کرده و رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ ادامه داد: در بررسی‌های اولیه ماموران مشخص شد چندین خودروی شوتی شبانه به محل این فروشگاه آمده و مقادیر زیادی کالای قاچاق در آنجا دپوی شده است. در همین راستا هماهنگی با مقام قضایی انجام و مجوزهای عملیات اخذ شد.

وی با اشاره به حضور ماموران در محل و انجام بازرسی از آن گفت: ماموران در جریان بازدید از این مغازه ۴۰ دستگاه لوازم خانگی از قبیل ۲۰ دستگاه ماشین لباسشویی، ۹ دستگاه یخچال فریزر، و ۱۵ دستگاه سایر لوازم آشپزخانه قاچاق را که فاقد هرگونه مدارک گمرکی بود، کشف و ضبط کردند.

افشاری با بیان اینکه ارزش محموله کشف شده ۵۰ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: در این خصوص یک نفر دستگیر و به همراه پرونده متشکله و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

وی با اشاره به دومین پرونده نیز گفت: با انجام اقدامات پلیسی، مشخص شد یک مغازه در محدوده شمالی پایتخت، مشغول به دپو و فروش البسه، کیف و کفش قاچاق کرده است. در همین راستا و اخذ حکم قضایی، ماموران به این مرکز مراجعه کرده و در بازدید از این فروشگاه، ۳۳۰ جفت کفش و ۱۶۰۰ ثوب پوشاک و ۱۵۰ عدد کیف خارجی قاچاق را کشف و ضبط کردند.

افشاری با بیان اینکه در این پرونده یک نفر دستگیر شد، گفت: کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را ۱۳۰ میلیاد ریال برآورد و اعلام کردند.

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901443

دیگر خبرها

  • آزادسازی ۱۵ هزارمترمربع اراضی جنگلی در توسکستان/ ۳ اعیانی غیرمجاز تخریب شد
  • استرداد کلاهبردار ۱۲۰۰ میلیاردی به کشور
  • کشف دو محموله میلیاردی قاچاق در این استان
  • دستگیری کلاهبرداران ۲۰۰ میلیاردی با ۱۹ شاکی در کردستان
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی دارای اعلام قرمز پلیس اینترپل
  • دستگیری کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس بین‌الملل در بجنورد
  • کلاهبردار میلیاردی دارای اعلام قرمز پلیس اینترپل دستگیر شد
  • بازداشت کلاهبردار دارای اعلان قرمز اینترپل در شیروان
  • دستگیری کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل
  • کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل دستگیر شد