Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور از اتمام فرصت خروج پلاکهای غیربومی از شهرهایی خبر داد که از ۳۰ اسفند وضعیت آنها نارنجی و قرمز شده بود و گفت: در صورت رویت این خودروها در شهرهای مذکور اعمال جریمه صورت می‌گیرد. - اخبار اجتماعی -

سرهنگ احمد شیرانی در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی باشگاه خبرنگاران پویا با اشاره به اتمام مهلت سه‌روزه برای بازگشت خودروهای با پلاک غیربومی از شهرهایی که چند روز پیش از وضعیت زرد، قرمز و از وضعیت زرد نارنجی شده بودند، در این رابطه اظهار کرد: با توجه به اطلاعیه قبلی ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر  اضافه شدن تعدادی از شهرهای جدید به گروه قرمز و نارنجی و اتمام مهلت سه روزه برای خروج  خودروها با پلاک غیر بومی از این شهرها، از امروز برابر مقررات در صورت مشاهده تردد خودرو با پلاک غیربومی در شهرهای مذکور اعمال جریمه (یک میلیون تومان برای شهرهای قرمز و 500 هزار تومان برای شهرهای نارنجی) صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ابراز امیدواری کرد که با همکاری مردم در عمل به ابلاغیه‌های ستاد ملی مقابله با کرونا و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی شاهد کاهش روند بیماری کرونا و شکستن زنجیره شیوع و انتقال آن باشیم.

گفتنی است شهرهای گلپایگان در استان اصفهان، زرین‌دشت در استان فارس و خاتم در استان یزد تا پیش از این وضعیت نارنجی داشتند و از 30 اسفند وضعیت آنها قرمز شد.

شهرهای خوانسار و لنجان در استان اصفهان، بوشهر در استان بوشهر، دماوند و فیروزکوه در استان تهران، داراب و مرودشت در استان فارس، بانه و سقز در استان کردستان، بروجرد در استان لرستان و دلیجان در استان مرکزی نیز از روز 30 اسفند به وضعیت نارنجی تغییر رنگ پیدا کرده‌اند.

شایان ذکر است که از روز گذشته وضعیت شهرهای خوانسار و دماوند از نارنجی به قرمز تغییر رنگ پیدا کرده است.

پلیس راهور: هیچ جاده‌ای در روزهای پایانی هفته جاری یک‌طرفه نخواهد شدافزایش 105 درصدی سفر به شمال/ مرگ 32 نفر بر اثر تصادفات نوروزی در هر شبانه‌روز

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سفرهای نوروزی ویروس کرونا پروتکل های بهداشتی جرایم رانندگی راهور سفرهای نوروزی ویروس کرونا پروتکل های بهداشتی جرایم رانندگی راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۹۰۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت «نارنجی» هوا در دو شهر خوزستان

ایسنا/خوزستان مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان از قرار گرفتن هوای پنج شهر خوزستان در وضعیت «ناسالم برای گروه‌های حساس» و «نارنجی» خبر داد.

شهریار عسکری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بر اساس اعلام سامانه پایش کیفی هوای کشور، در ساعت ۱۱ امروز (۱۱ اردیبهشت‌ماه) شاخص کیفیت هوا بر اساس اندازه‌گیری ذرات معلق با اندازه ۲.۵ میکرون در ایستگاه استانداری خوزستان در اهواز ۱۳۹، ایستگاه نیوساید اهواز ۱۲۷، ایستگاه حفاری اهواز ۱۱۷ و ایستگاه پادادشهر اهواز ۱۰۶، ایستگاه اندیمشک ۱۱۹، ایستگاه دزفول ۱۱۶،‌ایستگاه ماهشهر ۱۳۷ و ایستگاه هندیجان ۱۱۳ میکروگرم بر مترمکعب بوده بنابراین هوای این شهرها در وضعیت «ناسالم برای گروه‌های حساس» و «نارنجی» بوده است.

وی افزود: همچنین در این مدت هوای مسجدسلیمان و خرمشهر در وضعیت «قابل قبول» بوده و هوای هیچکدام از شهرهای خوزستان در وضعیت «پاک» نبوده است.

به گزارش ایسنا، شاخص کیفیت هوا (AQI) به پنج دسته اصلی تقسیم‌بندی می‌شود. بر اساس این تقسیم‌بندی از عدد صفر تا ۵۰ هوا پاک، از ۵۱ تا ۱۰۰ هوا قابل قبول، از ۱۰۱ تا ۱۵۰ هوا ناسالم برای گروه‌های حساس، از ۱۵۱ تا ۲۰۰ هوا ناسالم برای همه گروه‌ها، از ۲۰۱ تا ۳۰۰ هوا بسیار ناسالم و از ۳۰۱ تا ۵۰۰ شرایط کیفی هوا خطرناک است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • صدور هشدار سطح نارنجی و قرمز هواشناسی برای امروز و فردا
  • هوای اهواز بر مدار نارنجی است / شاخص کیفی ۲۳ شهر سالم و پاک ثبت شد
  • البرز در وضعیت هشدار نارنجی هواشناسی
  • هوای برخی شهرهای خوزستان ، ناسالم برای گروههای حساس
  • جزئیات آلودگی‌ هوا در شهرهای خوزستان
  • بازگشت وضعیت نارنجی به یزد
  • وضعیت «نارنجی» هوا در دو شهر خوزستان
  • جزئیات آلودگی هوا در استان خوزستان
  • اعزام تیراندازان به جام جهانی باکو + اسامی و برنامه مسابقات
  • اردبیل و اهواز ابتدا و انتهای مدار کیفیت هوای کشور