Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی جمعیت هلال احمر از ورود ۳۷ هزار و ۶۹۱ مسافر به ایران از طریق مرزهای هوایی، دریایی و زمینی از ۲۵ اسفند تا به امروز خبر داد. - اخبار اجتماعی -

محمدحسن قوسیان مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم با اشاره به آخرین آمار خدمات در طرح امداد و نجات نوروزی و اجرای طرح مشارکت در مراقبت بهداشتی از مسافران مبادی مرزی کشور به منظور مدیریت و کنترل بیماری کرونا از 25 اسفند تا 8 صبح چهارم فروردین اظهار کرد: در طرح مشارکت در مراقبت بهداشتی از مسافران مبادی مرزی کشور، 37 هزار و 691 مسافر از مزرهای هوایی، زمینی و دریایی عبور کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: همچنین در مدت اشاره شده 8 هزار و 577 تست سریع، 4 هزار و 149 تست "پی سی آر" انجام شده است علاوه بر اینکه 30 نفر نیز از زمان اجرای طرح مشارکت در مراقبت بهداشتی از مسافران مبادی مرزی کشور قرنطینه شده‌اند.

سخنگوی جمعیت هلال احمر ادامه داد:  264 نیروی عملیاتی در طرح مشارکت در مراقبت بهداشتی از مسافران مبادی مرزی کشور حضور دارند.

قوسیان مقدم افزود: یک هزار و 205 پایگاه امدادی در جاده‌ها در طرح امداد و نجات نوروزی پیش بینی شده است که از 25 اسفند تا 8 صبح چهارم فروردین 741 مورد عملیات تخصصی امداد و نجات انجام شده است. همچنین  2 هزار و 208 نفر در این مدت حادثه دیده‌اند که 927 مورد امدادرسانی، 441 مورد انتقال به مراکز درمانی و 94 مورد نیز عملیات رهاسازی و نجات انجام شده است.

افزایش 40 درصدی موجودی انبارهای جمعیت هلال احمرآغاز غربالگری کرونا در 24 مرز زمینی، دریایی و فرودگاهی توسط هلال احمر

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هلال احمر سازمان امداد و نجات هلال احمر هلال احمر سازمان امداد و نجات هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۹۱۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات ۲۹ دریانورد در آب‌های هرمزگان

 به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی اداره‌کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، اسماعیل مکی‌زاده روز پنجشنبه افزود: در ۲۴ ساعت گذشته و با وجود هشدار‌های اعلام شده از سوی این اداره مبنی بر نامساعد بودن شرایط جوی و دریایی برخی از دریانوردان استان مبادرت به دریاروی کردند که این بی‌توجهی آنان باعث ایجاد شرایط اضطرار و خطر برای آن‌ها شد. 

 وی با بیان اینکه شرایط نامساعد جوی حاکم بر استان از روز‌ها قبل اطلاع‌رسانی شده بود، در توضیح جزیبات انجام چهار عملیات نجات دریایی گفت: در مدت یادشده یک فروندکشتی به دلیل به گل نشستن در چهار مایلی جنوب اسکله بهمن جزیره قشم دچار اضطرار شد که با اعزام تیم جستجو و نجات دریایی (ناجی ۱۹) به محل ۱۳ نفر از سرنشینان این شناور از شرایط اضطرار خارج شدند.

معاون اداره‌کل بنادر هرمزگان توضیح داد: در این مدت یک فروند قایق صیادی نیز با ۶ سرنشین در پنج مایلی جنوب بندر شهید حقانی به دلیل نقص فنی و شرایط نامساعد جوی دچار اضطرار شده بود که توسط ناجی ۱۵ نجات پیدا کرد. 

مکی‌زاده اضافه کرد: همچنین یک فروند قایق صیادی با سه نفر سرنشین در ۶ مایلی جنوب شرق جزیره هرمز به دلیل اتمام سوخت و شرایط نامساعد جوی اعلام اضطرار کرده که با اعزام شناور Rib سرنشینان این شناور نیز نجات یافتند.

وی گفت: یک فروند لنج نیز در عملیات دیگری در هشت مایلی جنوب جزیره هرمز دچار حریق شد که هفت نفر از سرنشینان آن نیز توسط قایق‌های همیار ناجی و ناجی ۱۵ و ۱۹ نجات پیدا کردند.

معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان اعلام کرد: تمامی دریانوردان، گردشگران و مسافران در صورت بروز شرایط اضطرار می‌توانند بدون گرفتن پیش شماره با مرکز جستجو و نجات دریایی هرمزگان با شماره ۱۵۵۰ تماس بگیرند.

در گستره آبی استان هرمزگان که خلیج فارس و دریای عمان را در دل خود جای داده علاوه بر هشت فروند شناور ناجی ۳۶ ایستگاه همیار ناجی (دریانوردان بومی و با شناور‌های صیادی و تجار منطقه) به صورت شبانه‌روزی در امر جستجو و نجات دریایی فعالیت می‌کنند.

منبع: خبرگزاری ایرنا
 

دیگر خبرها

  • نجات ۲۹ دریانورد هرمزگان از شرایط اضطرار
  • نجات ۲۹ دریانورد در آب‌های هرمزگان
  • تعطیلی بنادر مسافربری غرب هرمزگان
  • بنادر غرب هرمزگان به دلیل شرایط نامساعد جوی تعطیل شد
  • بازدید بیش از ۶۱ هزار مسافر کشتی کروز طی ۳ ماه از ترکیه
  • افزایش ۹۰ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی بیله سوار
  • ورود مسافران خارجی از مرز بیله‌سوار ۱۰۳ درصد افزایش یافت
  • ۶۶۰ هزار مسافر در بنادر شرق هرمزگان جابه‌جا شد
  • حمله‌های هوایی و زمینی رژیم صهیونیستی علیه غزه و لبنان
  • اطلاعیه جدید وزارت حمل و نقل عراق درباره انتقال مسافران از اروند رود