Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری سانا، سلسله عملیات های ضد تروریستی ارتش سوریه در نقاط مختلف این کشور ادامه دارد. نیروهای سوری عملیات جدیدی را علیه تکفیریها کلید زدند.

بر اساس این گزارش، نیروهای ارتش سوریه مواضع تروریست های تکفیری در حومه شرقی استان دیرالزور را هدف قرار دادند. به دنبال این عملیات، تعدادی از مواضع متعلق به تکفیریها هدف قرار گرفت و منهدم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین حال، نیروهای سوری در این عملیات موفق شدند مقادیر زیادی از تسلیحات متعلق به تروریست های تکفیری را کشف و ضبط کنند. مقامات امنیتی اعلام کردند که جنگنده های سوری این عملیات ارتش سوریه را پشتیبانی کردند.

این درحالی است که روز گذشته «فیصل المقداد» وزیر خارجه سوریه سخنانی را در خصوص تجاوزگری‌های اخیر رژیم صهیونیستی علیه کشورش مطرح کرد. وی در این خصوص گفت: ارتش سوریه در جریان تجاوزات اخیر صهیونیست‌ها توانست موشک‌های متعددی را ساقط کند. تجاوزات رژیم صهیونیستی به سوریه نمی‌تواند ادامه پیدا کند.

وزیر خارجه سوریه همچنین عنوان کرد: ارتش سوریه در جریان تجاوزات اخیر رژیم صهیونیستی توانست ۴۰ موشک را ساقط کند. تل آویو جز در مناطق مرزی، هیچ دستاوردی را در عرصه میدانی در سوریه محقق نساخت.

کد خبر 5175077 رامین حسین آبادیان

منبع: مهر

کلیدواژه: سوریه دیرالزور ارتش سوریه ایالات متحده امریکا عربستان سعودی جو بایدن جنگ 2015 یمن عراق ایران رژیم صهیونیستی روسیه اتحادیه اروپا افغانستان فلسطین برجام سوریه ویروس کرونا ارتش سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۹۱۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست سامانه پدافند هوایی آمریکا در مقابله با عملیات «وعده صادق»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که سامانه پدافند هوایی آمریکا در مقابله با حمله موشک‌های بالستیک ایران به اسرائیل تا حد زیادی شکست خورد.

این رسانه رسمی رژیم صهیونیستی در ادامه گزارش خود در این خصوص افزود که از بین هشت موشکی که این سامانه پدافند هوایی آمریکا یرای مقابله با موشک‌های بالستیک ایران شلیک کرد، فقط دو موشک در اصابت به هدف خود موفق عمل کردند.

اذعان دیرهنگام رادیو ارتش رژیم اشغالگر در حالی است که رسانه های عبری چند روز پس از عملیات وعده صادق گزارش دادند که ادعاهای سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی مبنی بر اینکه هیچ پهپاد ایرانی نتوانسته وارد اراضی اشغالی شود صحت ندارد.

این رسانه ها تاکید کردند که آمار ارائه شده از سوی ارتش رژیم صهیونیستی مبنی بر رهگیری پهپادها و موشک های ایران جنون‌آمیز و مبالغه‌آمیز است و ممکن است باعث شود صهیونیست ها و حتی عناصر ارتش توجهی به این آمار نکنند.

در ادامه این گزارش ها تصریح شد که ادعاهای ارتش اشغالگر در راستای کم جلوه دادن خسارت‌های وارده بعد از عملیات ایران صحت ندارد، چرا که دست‌کم ۹ موشک از سیستم دفاعی اسراییل در پایگاه هوایی نواتیم عبور کردند.

کد خبر 6094147

دیگر خبرها

  • انتصاب‌های جدید در ارتش رژیم صهیونیستی جنجال‌ساز شد
  • لغو آماده‌باش نیرو‌های ارتش صهیونیستی برای حمله به رفح
  • آمار شوکه‌کننده از تجاوزات اشغالگران به بخش کار و اقتصاد غزه
  • جنگ دریایی بی‌سابقه میان ارتش یمن و آمریکا و انگلیس در ۴۸ ساعت گذشته
  • شکست سامانه پدافند هوایی آمریکا در مقابله با عملیات «وعده صادق»
  • اذعان صهیونیست‌ها به شکست آمریکا در مقابله با موشک‌های ایران
  • دستور وزیر دفاع روسیه به ارتش برای اختصاص تسلیحات بیشتر در جنگ اوکراین
  • عملیات جدید گروهان های قدس/ شهادت دو فلسطینی دیگر در غزه
  • ارتش رژیم صهیونیستی با تداوم جنگ در غزه موافقت کرد
  • عملیات در رفح هیچ اهمیت راهبردی ندارد/ شرایط اسراییل نامطلوب است