Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-01@19:11:15 GMT

تردد کشتی‌ها در کانال سوئز مختل شد

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۹۱۰۶۷

تردد کشتی‌ها در کانال سوئز پس از به گل نشستن یک کشتی باری غول پیکر مختل شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

 به نقل از روزنامه آمریکایی هافینگتون پست، تصاویری که در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شد، نشان می‌دهد کشتی «اور گیون» متعلق به یک شرکت کشتیرانی تایوانی که از چین عازم روتردام هلند بود، در کانال سوئز گیر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کشتی باری غول پیکر که صد‌ها کانتینر را حمل می‌کند، راه دست کم ۱۰۰ کشتی را مسدود کرده است؛ تلاش‌ها برای جابجایی این کشتی غول پیکر تاکنون ناکام بوده است.

تا نخستین ساعات روز چهارشنبه به وقت قاهره، این آبراه همچنان مسدود بود.

کانال سوئز دریای مدیترانه را به اقیانوس هند متصل می‌کند و یک مسیر مهم برای انتقال نفت خام، فرآورده‌های نفتی و گاز طبیعی مایع است و بسیاری از کشتی‌هایی که در این کانال گیر افتاده اند، چنین محصولاتی را حمل می‌کنند.

گزارش‌ها حاکی از آن است که این حادثه هیچگونه آلودگی ایجاد نکرده و هیچ مجروحی نداشته است، اما به هر حال این حادثه قیمت نفت را تحت تاثیر قرار داده است.

برچسب ها: کانال سوئز ، کشتی ، به گل نشستن ، دریای مدیترانه ، اقیانوس هند

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: کانال سوئز کشتی به گل نشستن دریای مدیترانه اقیانوس هند کانال سوئز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۹۱۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش کشتی‌گیران غول پیکر برای درآوردن گریه نوزادان (عکس)

کشتی‌گیران غول پیکر ژاپنی، رقابت ویژه‌ای از رزم سنتی «سومو» را به نمایش گذاشتند: رقبا با نوزادی در بغل باید تلاش می‌کردند بدون توسل به خشونت، گریه نوزاد حریف را در بیاورند.

به گزارش فرارو، در این رقابت عجیب که از سال ۱۹۹۱ و با هدف دعا برای سلامتی و رفاه کودکان برگزار می‌شود، حدود ۱۰۰ نوزاد شرکت کردند.

کشتی «سومو» یکی از ورزش‌های باستانی و پرطرفدار ژاپن است که در دهه‌های اخیر به یک جاذبه گردشگری هم تبدیل شده است. کشتی‌گیران زمان بسیاری را برای آمادگی بدنی در معابد می‌گذرانند. قهرمان این ورزش عنوان یوکوزانا را از آن خود می‌کند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • یمن: با آتش بازی نکنید؛ خیلی بیشتر از آن‌چه که فکر می‌کنید سلاح داریم
  • محمد علی الحوثی: با آتش بازی نکنید
  • تلاش کشتی‌گیران غول پیکر برای درآوردن گریه نوزادان (عکس)
  • شاهکاری دیگر از انصارالله در دریای سرخ و اقیانوس هند/ سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن: ۲ ناوشکن آمریکایی و ۲ کشتی اسرائیلی را با تعدادی پهپاد هدف قرار دادیم
  • عملیات ارتش یمن علیه چهار کشتی در دریای سرخ و اقیانوس هند
  • شاهکار دیگر ارتش یمن در دریای سرخ و اقیانوس هند
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش : کشتی‌ های ایرانی را در خلیج عدن و اقیانوس اطلس اسکورت می‌کنیم
  • کشتی‌های ایرانی را در خلیج عدن و اقیانوس اطلس اسکورت می‌کنیم
  • (تصاویر) تلاش کشتی‌گیران غول پیکر برای درآوردن گریه نوزادان
  • کاهش ۵۰ درصدی سود کانال سوئز در پی تحولات دریای سرخ