Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@13:42:46 GMT

جاده کندوان بسته شد

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۹۱۰۸۲

جاده کندوان بسته شد

مهدی صفایی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : با توجه به پیش بینی هواشناسی به دلیل وزش باد شدید در ارتفاعات و احتمال سقوط سنگ و بهمن از ساعت ۱۱ امروز چهارشنبه تا اطلاع ثانوی این جاده بسته شده است.

وی گفت که با فروکش کردن باد شدید و بهتر شدن شرایط و کاهش خطر احتمال سقوط سنگ و بهمن جاده بازگشایی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای اظهار داشت : نیروهای راهداری در طول این مدت در آماده باش قرار دارند تا در صورت بروز ریزش و سقوط سنگ در این مسیر ، اقدام به پاکسازی کنند.

صفایی همچنین از آمادگی سه تیم راهداری در مسیر ۸۰ کیلومتری این جاده در دهنه شمال تونل کندوان ، ولی آباد و پل زغال خبر داد که در صورت نیاز وارد عمل خواهند شد.

مسئول ایستگاه هواشناسی سیاه بیشه نیز وضعیت هوای این منطقه را نیمه ابری اعلام کرد و گفت : در حال حاضر دمای هوا در این منطقه ۹ درجه سانتی گراد است.

کرمعلی اسدی افزود : با توجه به عبور فعالیت سامانه بارشی از منطقه، هم اکنون شاهد وزش باد شدید در این منطقه می باشیم که پیش بینی می شود که سرعت باد به بیش از  ۷۰ کیلومتر در ساعت نیز برسد و درجه حرارت نیز بین ۱۰ تا ۱۵ درجه سانتیگراد خنک تر شود.

حدود ۸۰ کیلومتر از مسیر ۱۶۰ کیلومتری جاده کوهستانی چالوس - کرج(کندوان) جزء حوزه استحفاظی مازندران و بقیه نیز مربوط به استان البرز است که بیش از ۱۵ تونل کوچک و بزرگ و تعدادی پل در طول مسیر دارد.

مازندران حدود ۱۱ هزار کیلومتر جاده اصلی و فرعی دارد و سالانه ۴۰۰ میلیون تردد خودرویی در این جاده ها انجام می شود.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای نوشهر چالوس مازندران کرج جاده کندوان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای نوشهر چالوس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای نوشهر چالوس مازندران کرج جاده کندوان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۹۱۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابه جایی بیش از ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تن کالا در سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان، تیمورباقری افزود: در سال گذشته سه میلیون و ۶۶۷ هزار و۵۵۷ تن کالا با ۲۴۵ هزار و ۳۴۴ سفر باری از مبدأ شهرستان‌های استان جابه جا شده است.

وی اضافه کرد: عمده کالاهای حمل شده طی این مدت از استان، سیمان، فرآورده‌های نفتی و آرد بوده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان، تصریح کرد: از این میزان حجم کالای جابه جا شده، دو میلیون و ۹۵۸ هزار ۷۶۹ تن درون استانی و ۷۰۸ هزار و ۷۸۸ تن کالا به مقصد برون استانی بوده است.

باقری خاطرنشان کرد: در حال حاضر سه پایانه بار ،۷۶ شرکت حمل و نقل کالا، بیش از ۱۰ هزار راننده باری و بیش از نه هزار ناوگان باری در حوزه تحت پوشش این اداره کل در حال فعالیت هستند.

وی با بیان اینکه در قالب کمیسیون ماده ۱۲ نظارت ویژه بر عملکرد شرکت‌های حمل و نقل انجام می‌شود، از مردم، رانندگان و صاحبان کالا خواست هرگونه شکایات خود را از طریق سامانه ۱۴۱ برای رسیدگی به این اداره‌کل اطلاع دهند.

کد خبر 6090595

دیگر خبرها

  • رفع ۲۰ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی استان مرکزی
  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز دوشنبه دهم اردیبهشت
  • این جاده‌های ایران در بهار هم برفی هستند
  • رفع خطر ۱۸ نقطه پر تصادف شناسایی شده استان
  • نصب توری بر روی تراشه‌های ریزشی کوه در محور کرج – کندوان
  • جاده کرج ـ چالوس بسته شد
  • چالوس سه روز بسته شد؛ مسافران از مسیر جایگزین استفاده کنند
  • توزیع ۸۰۰ تن آسفالت در مسیر جاده اوغلی و قوناخلارباغی تبریز
  • جابه جایی بیش از ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تن کالا در سیستان و بلوچستان
  • ثبت بیش از ۶۵ میلیون تردد در جاده‌های ایلام