Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@17:30:56 GMT

الهامی: تا لحظه آخر امیدوار هستیم

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۹۱۰۹۹

الهامی: تا لحظه آخر امیدوار هستیم

سرمربی نساجی ابراز امیدواری کرد بتوانند مقابل نفت مسجدسلیمان به موفقیت برسند.

به گزارش "ورزش سه"، ساکت الهامی درباره شروع تمرینات نساجی در سال جدید اظهار کرد: امیدوارم امسال عملکردی داشته باشیم که شرمنده هواداران نشویم چراکه حق مردم است شاد باشند و تیم خوبی ببینند.

 

او ادامه داد: درست است که مردم مازندران و قائم‌شهر نتایج خوبی ندیدند، اما خدا را شکر سال ۹۹ با خاطره خوش و کسب دو برد تمام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از تک تک هواداران نساجی تشکر می‌کنم که پس از حضور بنده و در دو مسابقه اخیرمان سنگ تمام گذاشتند و امیدوارم شرمنده مردم نباشیم.

 

سرمربی نساجی مازندران اضافه کرد: جا دارد ازآقای حدادیان، مالک باشگاه نساجی که ما را صادقانه شرمنده خودشان کردند و آن چیزی که برای تیم لازم بود، بدون کم و کاست فراهم آوردند و جا دارد از ایشان و همچنین آقایان سیف‌الله‌پور و کوچک‌زاده و خانم اقدم که همه یار و یاور ما بودند، تشکر کنم.

 

 

 

 

الهامی عنوان کرد: با اتحاد و همدلی مرز کوچکی را رد کردیم، اما راه خیلی سختی پیش رو داریم. از این به بعد همه مقابل نساجی به شکل دیگری بازی خواهند کرد ولی ما هم همینطور خواهیم بود و تیم ما در ادامه مسیر فرق می‌کند چون بچه‌های تیم روز به روز بهتر می‌شوند.

 

او یادآور شد: ان‌شاالله پس از دو بازی پیش رو، در اردوی آماده‌سازی که آقای حدادیان در این شرایط سخت  اقتصادی مهیا کرده، شرکت می‌کنیم تا در اردو به نقاط ضعف و کم و کاستی‌ها پی ببریم. شرایط طوری است که محکوم به برد مقابل نفت مسجدسلیمان هستیم و امیدوارم با دعای مردم و تلاش بچه‌ها بتوانیم نتیجه بگیریم.

 

سرمربی نساجی ادامه داد: خدا را شکر شرایط طوری است که همیشه امید در دل ما وجود دارد و تا آخرین لحظه می‌جنگیم. مطمئنم خدا ما را کمک می‌کند و حمایت هواداران را خواهیم داشت. امیدوارم جواب محبت تماشاگران را بدهیم و طرفداران نساجی نیز بدانند سربازان‌شان در بازی با نفت مسجدسلیمان تا لحظه آخر می‌جنگند و مطمئنا دست پر زمین را ترک می‌کنیم.

نساجی مازندران ساکت الهامی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نساجی مازندران ساکت الهامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۹۱۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نساجی گلزنی به ذوب آهن را تمرین کرد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تمرین تیم فوتبال نساجی پیش از دیدار حساس مقابل ذوب آهن اصفهان برگزار شد و ساکت الهامی در کنار بازیکنان خود به تمرین پرداخت.

این تمرین در هوای مطلوب برگزار شد و بازیکنان نساجی زیر نظر کادرفنی کارهای تاکتیکی را مرور کردند و ضربه به دروازه را در دستور کار خود قرار دادند.

نساجی در آخرین دیدار خود در لیگ برتر موفق به شکست تراکتور شد و سه امتیاز مهم را به دست آورد و با توجه به حذف از جام‌حذفی فرصتی 13 روزه برای ریکاوری و مرور برنامه‌های فنی داشتند تا برای کسب سه امتیاز مهم خارج از خانه آماده شوند.

ساکت الهامی و دستیارانش این تمرین را با دقت زیادی نظارت می‌کردند و در تمرین شوت‌زنی در کنار بازیکنان حضور پیدا کردند.

تصاویری از تمرین نساجی را مشاهده می‌کنید:

دیگر خبرها

  • صادقی: انگیزه نساجی از تیم ما بیشتر است
  • نساجی انگیزه‌های خاص برای پیروزی دارد
  • نکونام: به نتایج دیگر تیم ها توجه نمی کنیم/با حضور مالکان جدید به آینده استقلال امیدوار هستم
  • حذف مقابل تراکتور را در ادامه لیگ جبران خواهیم کرد
  • امیدوارم مقابل نساجی به روند پیروزی‌های خانگی‌مان ادامه دهیم
  • شاگردان الهامی آماده دیدار با ذوب آهن (عکس)
  • سرمربی لیگ برتری؛‌ دخترم می‌گوید این بازی را ببازید
  • پرسپولیسی ها امیدوار به پیروزی تراکتور
  • مطهری فقط به شکست دادن استقلال فکر می‌کند و بس!
  • نساجی گلزنی به ذوب آهن را تمرین کرد (عکس)