Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@04:25:49 GMT

روز پُر حادثه دشتستان/ ۳ تصادف و ۷ مصدوم

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۹۱۱۰۳

روز پُر حادثه دشتستان/ ۳ تصادف و ۷ مصدوم

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، احسان دانشگر صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سوم فروردین سه فقره تصادف به پایگاه امداد جاده‌ای دریاقلی اطلاع رسانی شد و نجاتگران در کمترین زمان ممکن به محل‌های حادثه اعزام شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر دشتستان توضیح داد: حادثه اول ساعت ۱۷ و ۴۵ دقیقه بر روی پل تنگ ارم بر اثر برخورد رخ به رخ دو خودرو پژو ۴۰۵ اتفاق افتاد که پنج مصدوم حادثه پس از ارزیابی و ارائه کمک‌های اولیه در صحنه تصادف برای اقدامات درمانی تکمیلی با آمبولانس هلال احمر و اورژانس جاده‌ای ۱۱۵ به بیمارستان شهید صادق گنجی برازجان انتقال داده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حادثه دوم که ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه در کیلومتر ۳۶ جاده برازجان-شیراز رخ داد، یک دستگاه وانت نیسان با خودرو ام وی ام برخورد کرده بود که یک مصدوم داشت و او با رضایت شخصی خودش در محل تصادف به صورت سرپایی مداوا شد.

دانشگر ادامه داد: حادثه سوم ساعت ۲۳ و ۵۰ دقیقه در کیلومتر ۴۰ جاده برازجان-شیراز ۸ کیلومتر بعد از تونل دریاقلی به سمت کنارتخته اتفاق افتاد که در آن برخورد زنجیره‌ای چندین خودرو شامل پراید، ایسوزو، پژو ۴۰۵، پژو پارس رخ داد و تنها مصدوم حادثه با آمبولانس اورژانس جاده‌ای ۱۱۵ به مرکز درمانی انتقال یافت.

این مقام مسؤول تصریح کرد: رانندگان با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از این حوادث دلخراش جلوگیری کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: تصادف حادثه شیراز هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۹۱۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ مصدوم بر اثر تصادف زنجیره‌ای در محور بستان آباد - تبریز

سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی گفت: براثر برخورد چند دستگاه خودرو با یکدیگر در جاده بستان آباد - تبریز ۱۰ نفر مصدوم شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، وحید شادی نیا عصر امروز _شنبه پانزدهم اردیبهشت_ در مورد این تصادف زنجیره‌ای، اظهار کرد: در پی اعلام برخورد چندین دستگاه خودرو سواری در محدوده عوارضی بستان آباد - تبریز، کارشناسان اورژانس به همراه پنج دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی از مصدومیت ۱۰ نفر بر اثر تصادف زنجیره‌ای مذکور خبر داد و اضافه کرد: مصدومان این حادثه که شامل ۲ مرد ۶۵ و ۶۹ ساله و همچنین چهار زن ۶۵،۲۳،۷۹و ۴۵ ساله و نیز سه پسر بچه ۱۵ ،۱۳ و ۵ ساله به همراه یک دختربچه ۱۲ ساله بودند پس از خدمات درمانی در محل، جهت درمان تکمیلی به بیمارستان‌های امام علی (ع) ارتش و امام رضا (ع) تبریز منتقل شدند.

سرهنگ حبیب آبراهه رئیس پلیس راه آذربایجان شرقی علت حادثه را رعایت نکردن سرعت مطمئنه اعلام کرد و با اشاره به بارش باران و لغزندگی جاده‌های استان اظهار کرد: شرایط بارانی نیازمند توجه بیشتر به جاده و کاهش سرعت مطابق با شرایط هواست.

کد خبر 750552

دیگر خبرها

  • تصادف دو خودروی سواری در جاده کرج - چالوس
  • سه مصدوم در تصادف زنجیره‌ای محور شوش - اهواز
  • ۸ کشته در تصادف رانندگی جاده‌های فارس
  • تصادف در جاده اردبیل _ سرچم / ۲ فوتی و ۸ مصدوم
  • برخورد خودروی ال نود با پراید یک کشته و ۳ مصدوم بر جای گذاشت
  • مصدوم شدن ۲۰۷ نفر در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • ۱۰ مصدوم بر اثر تصادف زنجیره‌ای در محور بستان آباد - تبریز
  • مصدومیت ۲۰۷ نفر در ۷۲ ساعت گذشته در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • ۶ تصادف طی ۲۴ ساعت در آذربایجان غربی/۳ نفر و ۲۳ نفر مصدوم شدند
  • تصادف در جاده رشت - انزلی ۱ کشته و ۳ مصدوم برجای گذاشت