Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@21:57:54 GMT

اعضای هلال‌احمر آذربایجان‌غربی آماده باش هستند

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۹۱۱۳۷

اعضای هلال‌احمر آذربایجان‌غربی آماده باش هستند

امیر جعفرزاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا به اشاره به "هشدار نارنجی" مدیریت بحران مبنی بر پیش‌بینی "بارش باران و وزش باد شدید" در سطح این استان، بیان کرد: امدادگران جمعیت هلال احمر با توجه به این اعلام، برای عملیات بهنگام در شهرستان‌های استان از سوم فروردین ماه در وضعیت آمادگی نسبی و آماده‌باش قرار گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به دلیل بارندگی در روزهای آینده هلال احمر نسبت به آماده باش نیروهای عملیاتی، تجهیزات و خودرو های امدادی برای پاسخگویی به حوادث احتمالی، خودروی عملیاتی، موتور پمپ آب و دیگر تجهیزات سیلاب را هم برای پاسخگویی به حوادث احتمالی در سراسر استان به کار گرفته است. 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی گفت: از هم استانی‌‍‌ها خواهشمندیم از تردد و اسکان در مسیر رودخانه و صعود به ارتفاعات جدا خودداری کنند. 

به گزارش ایرنا، هموطنان در صورت نیاز به خدمات امدادی هلال احمر با شماره تماس اضطراری ۱۱۲ برای دریافت این خدمات تماس بگیرند.

برچسب‌ها آذربایجان غربی ارومیه سیل سازمان امداد و نجات هلال‌ احمر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی ارومیه سیل آذربایجان غربی ارومیه سیل سازمان امداد و نجات هلال احمر اخبار کنکور هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۹۱۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات جان کودک ۲ ساله مغروق در رودخانه روستای گردشیلان مهاباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، حمید محبوبی مدیر عامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت: روز جمعه ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳؛ در جاده مهاباد - سردشت غرق شدن یک کودک ۲ ساله در روستای گردشیلان گزارش شد.   وی افزود: نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات کله کاوی مهاباد بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.   مدیر عامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت: در این حادثه کودک دوساله مغروق بعد از انجام اقدمات پیش بیمارستانی، ساکشن و اکسیژن تراپی به مرکز درمانی انتقال داده شد.

دیگر خبرها

  • ارایه خدمات درمانی به بیش از ۲۷۰۰ نفر در سطح استان 
  • تلاش‌ها برای پیدا شدن جسد فرد غرق شده در نازلوچای ارومیه ادامه دارد
  • نجات جان کودک ۲ ساله مغروق در رودخانه روستای گردشیلان مهاباد
  • نجات جان کودک ۲ ساله مغروق در رودخانه
  • غرق شدن ۲ جوان در رودخانه نازلوچای ارومیه
  • کودک ۲ ساله سردشتی غرق شد اما نجات یافت!
  • نجات مرد ۵۸ ساله طبیعت گرد در ارتفاعات تالاجار اشنویه
  • ۴ کشته و مصدوم در تصادف محور مرگنلر-چایپاره
  • یک فوتی و ۳ مصدوم در تصادف مرگنلر - چایپاره
  • آماده باش دستگاههای امدادی و خدمات رسان در مناطق جنوب و شرق استان