Web Analytics Made Easy - Statcounter

روز شنبه هفته آینده کمیته انضباطی فدراسیون کشتی با حضور مصطفی حسین‌خانی تشکیل جلسه خواهد داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در پی انتقاد مصطفی حسین‌خانی از عدم حضورش در مسابقات گزینشی آلماتی، از حضور این کشتی‌گیر در اردوی تیم ملی ممانعت شد.

کادرفنی تیم ملی یونس امامی را برای حضور در مسابقات گزینشی و مصطفی حسین‌خانی، نفر اول رقابت‌های انتخابی آبان ماه را برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی آسیا انتخاب کرده که حسین‌خانی اعتراض خود را در یک استوری به این موضوع اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا روز شنبه آینده (7 فروردین) کمیته انضباطی با حضور این کشتی‌گیر تشکیل جلسه خواهد داد.

دور هفتم تمرینات تیم ملی آزاد برای حضور در مسابقات گزینشی و قهرمانی آسیا از روز دوم فروردین ماه آغاز شده است. ملی پوشان دهه سوم فروردین راهی آلماتی قزاقستان خواهند شد.

اولتیماتوم رئیس فدراسیون به کشتی‌گیران

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی ایران کشتی کشتی ایران کشتی حسین خانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۹۱۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت ستاره‌های استقلال و پرسپولیس قطعی است

پس از محرومیت سیدحسین حسینی و دانیال اسماعیلی فر از دیدار‌های حساس این هفته لیگ برتر مقابل تراکتور و سپاهان، اخباری درخصوص اعتراض باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس به این احکام شنیده شد که حالا عضو کمیته استیناف از قطعی بودن این حکم می‌گوید.

مهدی دادرس در واکنش به خبر اعتراض استقلال نسبت به محرومیت سیدحسین حسینی به آنا گفت: برخی از سر بی اطلاعی خبرسازی‌هایی می‌کنند، اما اصل قضیه این است که اصلا باشگاه استقلال نمی‌تواند برای بخشش محرومیت یک جلسه‌ای حسینی اقدامی کند. وقتی کمیته انضباطی محرومیت تعلیقی را قطعی می‌کند، دیگر قابل تجدید رای نیست. در حکم کمیته انضباطی هم آمده فقط بخش جریمه مالی قابل اعتراض است که در این زمینه هم من هنوز درخواستی از سوی استقلال ندیدم.

او ادامه داد: رای کمیته انضباطی اسماعیلی فر هم همین طور است و، چون یک جلسه محرومیت قطعی است، قابل بررسی مجدد نیست. هرگاه محرومیت بیش از یک جلسه باشد و رای قطعی نباشد، می‌توانند به کمیته استیناف درخواست بررسی مجدد بدهند. در غیر این صورت، رای محرومیت یک جلسه‌ای که از تعلیقی به قطعی رسیده باشد، دیگر قابلیت بررسی در استیناف را ندارد.

عضو کمیته استیناف در مورد اینکه آیا درخواستی از پرسپولیس برای اعتراض به رای کمیته انضباطی اتفاقات بازی با ذوب آهن رسیده یا خیر گفت: چنین اعتراضی هنوز به دست ما نرسیده است.

منبع: همشهری آنلاین

دیگر خبرها

  • رای کمیته انضباطی به برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - فجر
  • حکم کمیته انضباطی به لغو جنجالی بازی لیگ یک صادر شد
  • تصمیم کمیته انضباطی برای حضور مختاری در تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی
  • تعطیلی یک‌هفته‌ای فوتبال تهران بعداز کتک‌زدن داور
  • مختاری رفع تعلیق شد/بازگشت فرنگی کار ایران به اردوی تیم ملی
  • تصمیم کمیته انضباطی برای حضور مختاری در تمرینات
  • بیمه البرز، حامی چهل و چهارمین دوره جام جهان پهلوان تختی
  • محرومیت ستاره‌های استقلال و پرسپولیس قطعی است
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • سید حسین حسینی و دانیال اسماعیلی فر بخشیده می‌شوند؟