Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@09:36:57 GMT

پایان مهلت ۳روزه خروج پلاک‌های غیربومی از ۳ شهر اصفهان

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۹۱۲۳۹

پایان مهلت ۳روزه خروج پلاک‌های غیربومی از ۳ شهر اصفهان

سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به پایان مهلت سه روزه برای خروج خودروهای پلاک غیربومی از شهرهایی که به تازگی در وضعیت قرمز و نارنجی کرونا قرار گرفته‌اند، اظهار داشت: از این رانندگان درخواست داریم نسبت به خروج هر چه سریع‌تر از شهرهای گلپایگان، لنجان و خوانسار اقدام کنند.

وی با بیان اینکه از امروز نیز مبارکه به شهرهای ورود ممنوع استان اصفهان اضافه شده است، ابراز داشت: باید توجه داشت که طی سه روز گذشته از ورود ۸۷۷ خودرو به شهرهای وضعیت قرمز و نارنجی کرونا در استان اصفهان جلوگیری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جریمه ۵۰۰ هزار تومانی برای ۳۴۷ خودرو در اصفهان

رئیس پلیس راهور استان اصفهان با بیان اینکه به دو هزار و ۵۰۰ خودرو نیز برای ورود به شهرهای وضعیت قرمز و نارنجی کرونا تذکر داده شده است، تصریح کرد: برای ۳۴۷ خودرو نیز جریمه ۵۰۰ هزار تومانی صادر شد.

وی افزود: همچنین برای یک هزار و ۱۰۰ خودرو نیز در شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی استان اصفهان جریمه ۲۰۰ هزار تومانی صادر شده است.

سرهنگ محمدی با اشاره به افزایش ترافیک ۱۰۰ درصدی در نوروز ۹۹ نسبت به نوروز ۹۸ در استان اصفهان ابراز داشت: علی رغم افزایش ترافیک کاهش ۴۶ درصدی تصادفات فوتی را شاهد بوده‌ایم.

افزایش ۲۰ درصدی تصادفات جرحی در استان

وی ادامه داد: همچنین در مجموع تصادفات فوتی و خسارتی در استان اصفهان در نوروز سال ۹۹ نسبت به سال ۹۸ با کاهش ۱۹ درصدی رو به رو بوده‌ایم.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان با اشاره به افزایش ۲۰ درصدی تصادفات جرحی در استان اصفهان ابراز داشت: در این زمینه برخورد با خودروهای هنجارشکن در اولویت دستور کار پلیس است که افزایش ۴۶ درصدی برخورد با چنین جرایم را شاهد هستیم.

کد خبر 5175097

منبع: مهر

کلیدواژه: پلیس راهور محمد رضا محمدی وضعیت قرمز شیوع بیماری کرونا ممنوعیت تردد تصادفات رانندگی ویروس کرونا آمار کرونا کرمانشاه شیوع کرونا خطبه های نماز جمعه نوروز بوشهر تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها تردد وسایل نقلیه گرگان گردشگری عکس استانها ایلام اردبیل وضعیت قرمز و نارنجی استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۹۱۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین مهلت رسیدگی به درخواست‌های تعهدات ارزی ۱۴۰۱ ا

آخرین مهلت ثبت درخواست در دبیرخانه سازمان توسعه تجارت برای بررسی درخواست‌های ایفای تعهدات ارزی سال ۱۴۰۱ تا پایان وقت اداری روز دوشنبه (۳۱ اردیبهشت) خواهد بود.

به گزارش مهر، بر اساس ابلاغ بند ۲ مصوبات نوزدهمین جلسه کارگروه بازگشت ارز حاصل از صادرات در خصوص رسیدگی به درخواست ایفای تعهدات ارزی حاصل از صادرات سال ۱۴۰۱ در کمیته کارشناسی بازگشت ارز حاصل از صادرات، آخرین مهلت ثبت درخواست در دبیرخانه سازمان توسعه تجارت برای بررسی درخواست‌های ایفای تعهدات ارزی سال ۱۴۰۱ واجدین شرایط «ثبت سفارش تا قبل از پایان دی‌ماه و قبض انبار تا قبل از پایان سال ۱۴۰۲» تا پایان وقت اداری روز دوشنبه (۳۱ اردیبهشت) است و پس از آن هیچ‌گونه درخواستی ترتیب اثر داده نخواهد شد.

«گفتنی است ارائه تصویر ثبت سفارش و اصل قبض انبار یا تاییدیه مرجع صدور قبض انبار برای بررسی درخواست کلیه متقاضیان الزامی است.»

دیگر خبرها

  • ۳۴۵ هزار پلاک آبی هوشمند بر منازل اصفهانی‌ها نصب شده است
  • نصب ۳۵ هزار پلاک‌ آبی هوشمند در منطقه ۵ اصفهان
  • بسته تشویقی ویژه بافت‌های فرسوده شهر اصفهان اعلام شد
  • افزایش ۵۹۳ درصدی قیمت کره حیوانی از سال ۱۳۹۹/ پیش بینی قیمت طلا تا پایان سال/ انتقاد وزیر صمت از مافیای واردات خودرو/ صف میلیونی برای دریافت وام اجاره
  • افزایش ۲۵ درصدی تردد خودرو بین استانی در بوشهر
  • تمدید مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار به جشنواره‌های کتاب دانشجویی و پایان‌نامه سال
  • آخرین مهلت رسیدگی به درخواست‌های تعهدات ارزی ۱۴۰۱ ا
  • هنیه: خواهان توافقی برای تضمین خروج اشغالگران از غزه هستیم
  • رانندگی با تنها فراری پلاک ملی ایران چه حسی دارد؟ (فیلم)
  • ببینید | رانندگی با تنها فراری پلاک ملی ایران چه حسی دارد؟