Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@14:26:35 GMT

امکان بازدید از موزه‌های آذربایجان شرقی فراهم است

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۹۱۲۶۷

امکان بازدید از موزه‌های آذربایجان شرقی فراهم است

ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی از فراهم بودن امکان بازدید از موزه‌های این استان، خبر داد.

احمد حمزه‌زاده در گفت‌وگوی خبری با اعلام این خبر، گفت: دو شهر در آذربایجان شرقی، نارنجی و قرمز هستند، اما تردد در بقیه شهرها آزاد است.

وی از فراهم بودن امکان بازدید از ۲۳ موزه‌ی آذربایجان شرقی از ساعت ۹ صبح الی هفت عصر، خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه با توجه به شرایط خاص کرونایی، ظرفیت برد موزه‌ها تعریف شده است، خاطرنشان کرد: موزه‌های استان در راستای پیشگیری از گسترش ویروس کرونا و جلوگیری از ازدحام مراجعه‌کنندگان به سامانه فروش بلیط الکترونیکی تجهیز شده‌اند که به دنبال آن فروش بلیط به تناسب ظرفیت موزه‌ها در بازه زمانی مشخص انجام شده و تا زمان اتمام بازدید گروه‌های ثبت‌شده، پذیرش بازدیدکننده جدید انجام نمی‌شود.

به گزارش ایسنا، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی متذکر شد: خودداری از بازدید گروهی، حفظ فاصله معین از آثار و ویترین‌ها، استفاده نکردن از مواد ضدعفونی‌کننده در داخل و پرهیز از آوردن کودکان زیر ۷ سال در بازدید موزه، از دیگر مقررات اعمال‌شده در موزه‌های تحت پوشش میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی موزه میراث فرهنگی آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۹۱۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، حجت الاسلام سید ابوالفضل امام گفت:به منظور سهولت در پرداخت زکات، گزینه‌ای در دستگاه کارتخوان هوشمند نانوایی‌ها تعبیه شده که مردم می‌توانند با انتخاب هر یک از گزینه ها، نسبت به پرداخت مبلغ مورد نظر خود اقدام کنند.
 حجت الاسلام سید ابوالفضل امام افزود: مردم از پرداخت پول نقد به نانوایی خودداری و فقط و فقط از طریق کارتخوان اقدام کنند و پس از ثبت تراکنش با برنامه ریزی که توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) برای جامعه هدف انجام شده است، مددجویان می‌توانند از طریق کمیته امداد نسبت به تحویل نان از هر یک از واحد‌های نانوایی اقدام کنند.
وی، همچنین از جمع آوری زکات فطریه و کفاره به مبلغ هفت میلیاردتومان در سال جاری خبر دادو بیان داشت:از این مبلغ دو میلیارد تومان را مردم و خیران به طور مستقیم به حساب ایتام واریز کردند.

دیگر خبرها

  • انتقال اشیای تاریخی موزه ایران باستان به موزه آذربایجان تبریز
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها در یزد
  • برنامه ریزی نمایشگاه آثار موزه ایران در آذربایجان شرقی
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها
  • بازدید رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از پایانه مرزی آذربایجان شرقی
  • اجرای ۸۰ طرح مرمتی و عمرانی در آذربایجان‌غربی
  • وزیر راه از قطعه ششم آزادراه تبریز- ارومیه بازدید کرد
  • برنامه‌ریزی برای افتتاح ۴۵ پروژه زیرساختی گردشگری
  • بازدید رایگان از موزه‌ها و اماکن تاریخی به مناسبت روز سنندج
  • سامانه روستا بازار در اردبیل راه‌اندازی شد