Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@02:12:49 GMT

عضو موتلفه: شعار سال باید به باور تبدیل شود

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۹۱۵۱۲

عضو موتلفه: شعار سال باید به باور تبدیل شود

 احمد علی مقدم روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همه مسئولان، مدیران و تصمیم گیران باید به صورت عملی برای تحقق شعار اعلام شده تلاش مضاعف کنند تا مطالبات مقام معظم رهبری در بحث اقتصاد و تولید اجرایی شود.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمان تصریح کرد: به رغم اینکه در سال ۹۹ در بخش هایی از تولید پیشرفت داشتیم، اما در بسیاری از بخش ها حوزه تولید نیاز به پشتیبانی و رفع موانع دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه یکی از موانع تولید واردات بی‌رویه و قاچاق کالا است، اظهار داشت: چرا باید آنچه که در داخل ظرفیت تولید دارد را از خارج وارد کنیم و اینکه تولید کنندگانی در داخل توانایی تولید انبوه را دارند ولی با این حال کالای مشابه تولید آن‌ها، وارد کشور می شود، جای تعجب دارد.

وی تاکید کرد: بنابراین باید همه مسئولان و قوای سه گانه توان داخلی را باور داشته باشند و از تولید پشتیبانی کنند و موانع تولید راشناسایی و درجهت رفع آن تلاش نمایند.  

مقدم با اشاره به لغو قوانین زائد و دست و پا گیر در مسیر تولید کشور گفت: یکی از موانع تولید، قوانین و دستورالعمل‌های پیچیده و خسته کننده است که باید یا اصلاح و یا به طور کلی لغو شوند و مسئولان باید در مقررات تولید بازنگری کنند و برای تسهیل در کار تولید کنندگان با حذف مقررات زائد مانع زدایی کنند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی افزود: وقتی پای درد دل تولید کننده ها می نشینیم،  مشکلات بسیاری جلوی راه تولید آنها هست، که در برخی موارد مسئولان توجهی به آن نمی کنند، بنابراین باید مسئولینی که در حمایت از تولید کنندگان کوتاهی و یا مسامحه کاری می کنند توسط دستگاه های نظارتی شناسایی و با آنها برخورد شود.

وی با اشاره به اینکه برخی موانع هم باید با همت مردم و کمک به دولت و دستگاه های اجرائی از سر راه برداشته شود، تصرح کرد: مسئولان باید با جدیت نهایت پشتیبانی و حمایت را از تولید کنندگان داشته باشند و موانعی که در حد اختیارات آنها است از سر راه تولید کننده ها بردارند و اگر در اختیار آنها نیست از مسئولان بالاتر بخواهند تا از مجاری صحیح آن موانع حذف شود.
دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمان با بیان اینکه یکی از موانع تولید تامین نشدن منابع مالی برای تولیدکنندگان از جانب بانک‌ها است، تاکید کرد: بانک ها در جهش تولید کشور نقش موثری دارند، بانک مرکزی باید با بانک هایی که از تولید حمایت نمی کنند و برخی اوقات چوب لای چرخ تولید کننده می گذارند برخورد جدی کند.

وی افزود: متاسفانه نظارت بر عملکرد برخی بانک ها در  پشتیبانی و حمایت از تولید در مواردی به خوبی اجرا نمی شود و بانک مرکزی هم عکس العملی نشان نمی دهد، لذا از بانک مرکزی می خواهیم که بصورت جدی موارد را پیگیری و بانک های بی تفاوت به تولید را ضمن برخورد، به ملت معرفی نماید.

مقدم با اشاره به تحریم های ظالمانه دولت آمریکا بر علیه ملت ایران تصریح کرد: آمریکا و ایادی آنها در منطقه سخت در اشتباه هستند و تحلیلگران و سیاستمداران امریکا در طول ۴۲ سال انقلاب دائما در حال اشتباه استراتژیک هستند که این اشتباهات تکرار مکررات است و دشمن بداند که هیچ گاه نمی تواند ما را در موضع ضعف قرار دهند تا مجبور به مذاکره شویم و تن به خواسته های شوم آنها بدهیم.

 وی ادامه داد: دولتمردان امریکای جنایتکار آنقدر احمق هستند که بعد از ۴۲ سال تحریم، هنوز ملت ایران را نشناخته اند که ملت ایران هیچگاه زیر بار زور نرفته و نمی رود ولی بخاطر همان نفهمی و بی عقلی ها مرتب تهدید می کنند و به ما فشار وارد می کنند که در یکی۲ سال قبل حداکثر فشار ها را وارد کردند و درحوزه های مختلف همه تحریم ها را علیه ملت ایران اعمال کردند که بحمدالله شکست خوردند و یقینا بیش از این هم فشار وارد کنند پوزه شان به خاک مالیده خواهد شد و شکست خواهند خورد.

این فعال سیاسی استان کرمان تاکید کرد:: ملت ما تهدیدها و تحریم های امریکا را به فرصت تبدیل کرده و به همت جوان ها و نیروهای خلاق، انقلابی و جهادی و به کوری چشم زورگویان عالم بالاخص امریکای مستکبر و اسرائیل غاصب روز به روز کشور ما قوی و قدرتمندتر خواهد شد و به یاری خدواند و با تلاش و همت متخصصان و جوانان متعهد کشور، تمام تحریم ها را خنثی خواهیم کرد، بطوریکه هیچ تحریمی بر ما اثر گذار نباشد.  
 

برچسب‌ها کرمان مقام معظم رهبری تولید داخلی اشتغال زایی حزب موتلفه اسلامی پروندهٔ خبری ۱۴۰۰؛ سال تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرمان مقام معظم رهبری تولید داخلی کرمان مقام معظم رهبری تولید داخلی اشتغال زایی حزب موتلفه اسلامی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۹۱۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صداو سیما در کنار تولید کنندگان

 جلسه هیئت اندیشه ورزی با محور تحقق شعار سال با حضور قائم مقام صدا و سیما و تولید کنندگان و کارآفرینان استان برگزار شد، در ابتدای این جلسه تولید کنندگان به بیان خواسته‌ها و مشکلات سر راه تولید پرداختند و راهکار‌هایی برای بهبود تولید و ایجاد اشتغال ارائه کردند.

در این نشست اندیشه ورزی قائم مقام صدا و سیمای استان حمایت معنوی از تولیدکنندگان را یکی از رسالت‌های شبکه استانی و ملی برای تحقق شعار سال توصیف کرد و گفت: در کنار بیان و پیگیری مطالبات صنعتگران و تولیدکنندگان استان در رسانه مستندی به همین منظور در شبکه استانی تولید و پخش خواهد شد.
تولید کنندگان هم اقدامات صدا و سیما را در این حوزه مثبت ارزیابی و ابراز امیدواری کردند: برگزاری این جلسه‌ها راهگشا باشد و دغدغه تولید کنندگان را کم کند.
شیرزادی تولید کننده ماکارانی گفت: در راستای تحقق شعار سال توسعه واحد تولیدی خود و اشتغال هرچه بیشتر جوانان منطقه را در دستوکار قرار داده است.
نماینده شرکت سبک سازان شرق و تولید کننده هبلکس (سفال سبک) استان در این جلسه گفت: صدا و سیما می‌تواند پلی بین دانشگاه و کارآفرینان باشد تا فناوری‌ها بروز رسانی شود.
صابری همچنین گفت : برای تحقق شعار سال دولت باید از تولیدکنندگان حمایت کند تا با ایجاد اشتغال، بیکاری کمتر و جهش تولید میسر شود.
حیدریان تولیدکننده محصولات پلاستیکی هم گفت: صدا و سیما به عنوان ارکان اصلی رسانه در جامعه می‌تواند دغدغه‌های تولید کنندگان را به گونه‌ای منعکس کند که بخش صنعت و اقتصاد را متحول کند

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • باید موانع از پیش‌روی تولیدگران و فعالان اقتصادی برداشته شود
  • باید موانع را از پیش‌روی تولیدگران و فعالان اقتصادی برداریم
  • برخورد با بی‌حجابان یا دولتمردان؟
  • رئیس قوه قضائیه: چرخه معیوب سرمایه گذاری درکشور نیاز به اصلاح دارد
  • اصلاحات امام زمانی؛ برخورد با بی‌حجابان یا دولتمردان؟
  • موضوع عدم تبدیل وضعیت نیرو‌های شرکتی در برخی از بانک‌ها پیگیری شد
  • هدف‌گذاری تبدیل یزد به قطب تولید ماشین‌آلات نساجی
  • پس از پراید وانت نوبت به بی‌ام‌و وانت رسید!
  • بررسی مشکلات واحدهای تولیدی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید آذربایجان غربی
  • صداو سیما در کنار تولید کنندگان