Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهرداری تبریز از راه‌اندازی نرم‌افزار «بازار» برای عرضه اینترنتی میوه‌جات در سال آینده خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، ابراهیم محمدی گفت: برای اولین بار در سطح کشور، اولین مرکز عرضه سبزی و صیفی‌جات و میوه‌جات استوایی نیز ایجاد شده است که با تکمیل نرم‌افزار «بازار» این کار سرعت خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به فعالیت سوغات‌سراها در تبریز اعلام کرد: خدماتی در راستای استفاده بهینه شهروندان تبریزی و مسافران از سوغات تبریز ترتیب داده‌ایم که در سه نقطه از شهر یعنی ورودی آذرشهر- نزدیک پالایشگاه، پلیس راه صوفیان و ائل باغی اتوبان کسایی، سوغات‌سراهایی احداث کرده ایم.

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهرداری تبریز با اشاره به نامگذاری روز پنج‌شنبه به نام پنج‌شنبه‌های گل خاطرنشان کرد: بر اساس این نامگذاری، کیوسک‌داران سطح شهر گل و گیاه را با ۳۰ درصد تخفیف ارائه می کنند.

او با اشاره به احداث میدان میوه و تره بار شهریار اعلام کرد: میدان شهریار در ۱۳/۵ هکتار در فاز یک و دو در حال اجرا است که ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و شهرداری تبریز بدون هیچ آورده‌ای ۲۳ درصد سهم در آن میدان دارد.

محمدی افزود: میدان میوه و تره بار شهریار در ۷ فاز اجرا می شود که شامل میادین میوه، تره‌بار و خشکبار خواهد بود و فاز اول آن اواخر سال ۱۴۰۰ افتتاح می‌شود.

او عنوان داشت: بارانداز گل و گیاه به عنوان بزرگترین بارانداز شمال‌غرب کشور، در صورت همکاری مناطق در تبریز احداث می‌شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۹۱۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شنبه همه میادین و بازار‌های میوه و تره بار تعطیل است

روابط عمومی سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران با صدور اطلاعیه‌ای، ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) اعلام کرد: روز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه همه میادین و بازار‌های میوه و تره بار تعطیل است.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • تهدید جدی سلامت خانواده با طرح «عرضه اینترنتی دارو»
  • تبعات فروش اینترنتی دارو/ تهدید جدی سلامت خانواده با طرح عرضه اینترنتی دارو
  • شنبه همه میادین و بازار‌های میوه و تره بار تعطیل است
  • توزیع روزانه میوه و صیفی در میدان مرکزی به ۲۲ هزار تن رسید
  • اما و اگرهای فروش اینترنتی دارو
  • عرضه دو لاستیک نانویی ویژه مسابقات دوچرخه‌سواری
  • برای مبارزه با این بیماری خیار تلخ بخورید
  • قیمت مصوب انواع میوه اعلام شد/ جدول قیمت
  • اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی+جدول
  • جزئیات عرضه اینترنتی دارو/ پلتفرم‌ها در نقش پیک دارو