Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، بهمن مرادنیا پیش از ظهر امروز در جلسه تنظیم بازاز استان کردستان اظهارکرد: گرچه در اوایل عید مشکلی در تامین کالاهای اساسی در استان وجود نداشت، اما چند روزی مردم کامشان تلخ شد و با مشکلاتی مواجه شدند.

وی افزود: در برخی شهرستان‌ها قیمت مرغ تا ۳۵ هزار تومان افزایش یافت اما ما نمی‌خواهیم قیمت مرغ از ۲۵ هزار تومان بیشتر افزایش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار کردستان همچنین با اشاره به کاهش ۲ هزار تومانی قیمت مرغ افزود: سود حاصل از قیمت مرغ به سود مردم نبوده، بلکه بجز دلالان و واسطه‌ها، کاهش قیمت مرغ به جیب مردم نرفته است و هیچ سودی عاید آنها نشده است.

وی تاکید کرد: قیمت مرغ باید به گونه‌ای باشد تا مردم به زحمت نیفتند و در صف نایستند و بازار سیاه ایجاد نشود.

استاندار کردستان خدمت به مردم را جزو وظایف خود دانست و گفت: اگر مردم در خرید گوشت مرغ اذیت شدند به بزرگی خودشان ما را ببخشند، حاضریم هزینه پرداخت کنیم تا مردم دچار مشکل نشوند.

مرادنیا با اشاره به اینکه وزارتخانه موظف است قیمت مرغ را کارشناسی تعیین کند افزود: ما تابع سیاست‌های کشور هستیم، در این راستا باید قیمت‌ها اصلاح و کنترل شود.

وی اضافه کرد: قیمت‌ها باید بدرستی کنترل و نظارت شود و برای تعیین قیمت‌ها بدرستی تصمیم‌گیری شود، سود و منفعت تولیدکننده و توان خرید مصرف کننده در تعیین قیمت‌ها باید لحاظ شود.

به گفته استاندار کردستان، تعیین قیمت‌ها بدون سیاست و تصمیم‌گیری درست منجر به ضرر تولیدکننده و بهم خوردن بازار خواهد شد.

وی همچنین خواستار رصد دقیق تولید جوجه‌ریزی در استان شد.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۸۵

منبع: فارس

کلیدواژه: قیمت مرغ کردستان سنندج مصرف کننده تعیین قیمت ها قیمت مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۹۱۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بردلی بارکولا: می‌دانستم که آرائوخو مرتکب اشتباه می‌شود

وینگر ۲۱ ساله PSG‌ از تصمیم خود در آن لحظه سرنوشت‌ساز، رضایت دارد. 

بردلی بارکولا از تلاش خود برای به اشتباه وا داشتن رونالد آرائوخو در جریان رویارویی بارسلونا و پاری سن ژرمن در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا پرده برداشته است.

طرفداری | به گزارش سایت گل، می‌توان گفت اخراج شدن آرائوخو قبل از پایان نیمه نخست در نیوکمپ که به خاطر خطا روی بارکولا درست پشت محوطه جریمه رخ داد، عاملی بر کامبک خوردن شاگردان ژاوی بود. بارکولا حالا فاش کرده است که می‌دانست احتمال خطا کردن آرائوخو روی او وجود دارد.

می‌دانستم که آرائوخو با سرعت زیادی حرکت می‌کند. در آن صحنه به خودم گفتم که درست از مقابل او رد خواهم شد چون در بازی رفت، در صحنه‌ای مشابه این کار را انجام نداده بودم و او به من رسیده بود. این‌بار تصمیم گرفتم از سد او بگذرم و می‌دانستم که یا مرتکب اشتباه خواهد شد و یا من در موقعیت تک به تک قرار خواهم گرفت. 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • تشدید روند کاهشی نرخ‌ها در بازار/ دلار بدون خریدار؛ سکه به ۴۰ میلیون تومان رسید
  • تعرفه تاکسی‌های اینترنتی را شرکت‌ها تعیین کنند یا شورای رقابت؟
  • آپارتمان‌های تهران بدون مشتری ماند؛ قیمت مسکن متری چند؟
  • رصد بازار حبوبات در استان یزد
  • رفع مشکلات اقتصادی بدون مشارکت مردم ممکن نیست
  • لزوم تعیین تکلیف پرونده‌های محکومین به قصاص در کردستان
  • ضرورت تعیین تکلیف پرونده‌های محکومان به قصاص در کردستان
  • تعیین تکلیف پرونده‌های محکومین به قصاص در کردستان ضروری است
  • سفر مقام معظم رهبری موجب عبور کردستان از حوزه امنیتی به حوزه فرهنگی شد/ علمای مناطق شرقی با روشنگری بسترساز امنیت پایدار شوند
  • بردلی بارکولا: می‌دانستم که آرائوخو مرتکب اشتباه می‌شود