Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهرگان گفت: تمامی تاسیسات گردشگری با شعار «سفرهای مسئولانه» با رعایت پروتکل‌های بهداشتی فعال و آماده ارائه خدمات هستند.

«علیرضا مهرگان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا با تبریک سال نو اظهار کرد: تمامی تاسیسات گردشگری با شعار «سفرهای مسئولانه» با رعایت پروتکل‌های بهداشتی فعال و آماده ارائه خدمات هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی صومعه‌سرا افزود: پیرو تصمیمات ستاد خدمات سفر تمامی اصناف خدماتی همچون نانوایی‌ها و فروشگاه‌ها و تمامی اماکنی که ملزم به ارائه ارزاق عمومی هستند در این ایام ملزم به ارائه خدمات مطلوب به مردم می‌باشند.

 

وی گفت: نیروهای نظارتی ستاد خدمات سفر شهرستان و استان در ایام نوروز با انجام بازدیدهای میدانی مستمر نحوه رعایت پروتکل‌های بهداشتی را در تأسیسات گردشگری و واحدهای اقامتی به دقت مورد بررسی قرار می‌دهند.

 

 

مهرگان با اشاره به اینکه اقامت در خانه مسافرهای غیر مجاز ممنوع بوده و در صورت مشاهده با واحدهای متخلف برخورد می‌شود تصریح کرد: بنابر اطلاعیه هواشناسی مبنی بر جنوبی شدن جریانات هوا و وزش باد گرم شدید از مسافران و گردشگران درخواست داریم با حضور مسئولانه خود در طبیعت از برپایی هرگونه آتش در مناطق گردشگری، جنگل‌ها و مراتع خودداری کنند.

 

دبیر ستاد خدمات سفر شهرستان صومعه‌سرا با بیان اینکه طی بازدیدی که به همراه رئیس اداره صمت شهرستان انجام شد نحوه ارائه خدمات رستوران‌ها و اماکن اقامتی به دقت مورد بررسی قرار گرفت و همچنین مشکل تامین مرغ و روغن به صورت میدانی رفع شد خاطرنشان کرد: قابل ذکر است با هماهنگی رئیس اداره صمت صومعه‌سرا به مقدار پنج تن روغن بین رستوران‌های شهرستان صومعه سرا توزیع شد.

پایان پیام/526

منبع: شبستان

کلیدواژه: ستاد خدمات سفر نوروزی ستاد خدمات سفر خدمات سفر پروتکل های بهداشتی ارائه خدمات صومعه سرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۹۲۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب۲ تالار متخلف در صومعه‌سرا

ایسنا/گیلان سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان صومعه‌سرا از پلمب ۲ تالار پذیرایی متخلف به علت عدم رعایت قوانین مربوطه خبر داد.

سرهنگ جعفر عدلی‌مژدهی امروز، هشتم‌ اردیبهشت‌ماه در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس در راستای پیشگیری از وقوع جرائم، اظهار کرد: پلیس با تشدید اقدامات کنترلی و نظارتی خود بر واحدهای صنفی، درصدد کاهش جرائم است.

وی با بیان اینکه با هدف ساماندهی و تحقق برنامه‌های پیشگیرانه در تالارهای پذیرایی، طرح کنترل و نظارت بر این اصناف توسط ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی طی چهار روز گذشته در شهرستان صومعه‌سرا به مرحله اجرا درآمد، افزود: در این مدت شش تالار مورد بازدید قرار گرفت.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان صومعه‌سرا با اعلام اینکه در این راستا برای یک واحد اخطار پلمب صادر، به سه واحد تذکر داده و دو واحد صنفی متخلف نیز به علت عدم رعایت قوانین مربوطه پلمب شد و از ادامه فعالیت آن‌ها جلوگیری به عمل آمد، تصریح کرد: متصدیان واحدهای صنفی متخلف با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

این مقام انتظامی در پایان از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در اصناف، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • صدور دستور اصلاح قبوض گازبهای تأسیسات گردشگری به یک‌چهارم
  • اصلاح قبوض گازبهای تاسیسات گردشگری و صنایع‌دستی
  • امینکو تامین کننده کلیه تجهیزات تاسیساتی
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • افتتاح پل روستای نوخاله در شهرستان صومعه سرا
  • افتتاح پل روستای نوخاله شهرستان صومعه سرا
  • پلمب۲ تالار متخلف در صومعه‌سرا
  • امنیت و زیبایی بصری ماحصل روشنایی معابر قشم
  • خدمات بسیار خوبی به عشایر تنگستان ارائه شد
  • ظرفیت‌های ملی برای ارائه خدمت به عشایر تنگستان استفاده شود