Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@12:06:42 GMT

۳۰۰۰ نفر در استان بوشهر واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۹۲۲۸۸

۳۰۰۰ نفر در استان بوشهر واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند

سعید کشمیری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در راستای واکسیناسیون کرونا برای ایمنی گروه‌های پرخطر در استان بوشهر تلاش خوبی صورت گرفته و تاکنون سه هزار نفر در استان واکسینه شده‌اند.

وی ادامه داد: ۱۳۰ نفر از کادر پزشکی و پرستاری فعال در واحدهای مراقبت‌های ویژه بخش کرونایی بیمارستانی با دریافت محموله نخست ارسال واکسن کرونا در استان بوشهر واکسینه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کشمیری اضافه کرد: در مرحله دوم و سوم نیز کارکنان مراکز بهداشتی درمانی و پزشکانی که با بیماران کرونایی سر و کار دارند و کارکنان آزمایشگاه‌ها، رادیولوژی، مجموعه کارکنان بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی درمانی واکسن کرونا واکسینه شدند.

واکسیناسیون ۱۰ هزار نفر کادر درمان

دبیر ستاد مقابله با کرونا استان بوشهر اضافه کرد: تا پایان تعطیلات نوروزی ۱۰ هزار نفر از کادر درمانی و پرستاری استان بوشهر واکسینه می‌شود.

وی افزود: ۵۲ هزار نفر از افراد سنین بالای ۶۵ سال و ۷۴ هزار نفر از افراد بین سنین ۵۵ تا ۶۵ سال و ۳۹ هزار بیمار پرخطر و ۵۰ هزار بیمار فشار خونی، عروق مغزی، دیابتی و خانم‌های باردار علیه کرونا واکسینه می‌شوند.

کشمیری با اشاره به اینکه در فصل بهار ۲۵۰ هزار نفر در استان بوشهر علیه کرونا واکسینه می‌شوند، خاطرنشان کرد: معلولان، زندانیان و افراد آسیب‌پذیر از دیگر گروه‌های اولویت‌دار برای دریافت واکسن کرونا هستند.

کد خبر 5175180

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر واکسن کرونا ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ویروس کرونا آمار کرونا کرمانشاه شیوع کرونا خطبه های نماز جمعه نوروز بوشهر تردد وسایل نقلیه تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها گرگان گردشگری عکس استانها ایلام اردبیل استان بوشهر واکسن کرونا هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۹۲۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳۰۰۰ قلاده سگ صاحب‌دار علیه بیماری هاری در استان واکسینه شدند

به گزارش خبرنگار مهر، مختار رجایی فر ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: سگ‌های ولگرد نیز باید توسط شهرداری جمع آوری، ساماندهی و به جایگاه مشخصی انتقال داده شوند که واکسیناسیون برای آنها انجام شود.

وی بیان داشت: قیمت تمام شده یک دوز واکسن بیش از ۵۰۰ هزار تومان است اما دامپزشکی برای واکسینه کردن سگ‌های ولگرد در صورت جمع آوری توسط شهرداری، آمادگی کامل دارد.

رجایی فر تصریح کرد: دامپزشکی همچنین با کمک مراکز بخش خصوصی طرف قرارداد، برای عقیم کردن و جلوگیری از زاد و ولد سگ‌های ولگرد آمادگی دارد.

وی با بیان اینکه وظیفه سازمانی دامپزشکی، واکسینه کردن سگ‌های صاحب‌دار مثل سگ‌های گله دامداران و عشایر است، گفت: با این حال در راستای سلامت مردم، دامپزشکی سگ‌های ولگرد را نیز در صورت جمع آوری در یک محل واکسینه می‌کند.

رجایی فر اظهار داشت: در سال گذشته نیز ۱۲ هزار و ۷۵۳ سگ صاحب‌دار واکسینه شدند.

کد خبر 6090026

دیگر خبرها

  • برخورد پلیس با عوامل خرید و فروش سلاح گرم و اراذل و اوباش در فضای مجازی و دستگیری ۳۰۰۰ نفر
  • افرادی که سهام عدالت دریافت نکرده‌اند بخوانند
  • ۱۳۰۰۰ قلاده سگ صاحب‌دار علیه بیماری هاری در استان واکسینه شدند
  • بیماران«ای‌ال‌اس» با امانت دادن تجهیزات به یکدیگر زنده‌اند
  • بازیگر ایرلندی برای حمایت از فلسطین تهدید شد/ خطر شغلی در پیش است
  • همه افراد فاقد پوشش بیمه می‌توانند بیمه سلامت دریافت کنند
  • افرادی که سهام عدالت دریافت نکرده اند این مطلب را بخوانند
  • ۱۳ هزار سگ صاحب‌دار در کهگیلویه و بویر احمد واکسینه شدند
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!