Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی انتظامی در سفر به کرمان ضمن حضور در گلزار شهدا، در نشست قرارگاه مشترک امام رضا علیه السلام و نوروز ۱۴۰۰ شرکت و از چند کتاب هم رونمایی کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان، سردار اشتری، صبح چهارشنبه(۴ فروردین) با استقبال فرمانده اتتظامی استان، دکترموسوی، معاون عمرانی استاندار و تعدادی از اعضای شورای تأمین وارد فرودگاه کرمان شد و در بدو ورود به گلزارشهدای کرمان رفت و به مقام والای شهیدان به ویژه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای ناجا ادای احترام کردند و گفت: نیروی انتظامی در قالب مکتب شهیدسلیمانی در حوزه امنیت گام برمی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

وی سپس در قرارگاه مشترک امام رضا(ع) و نوروز۱۴۰۰ در سالن کوثر ستاد فرماندهی انتظامی استان حضور یافت و پس از استماع سخنان جمعی از مسئولین استانی؛ امنیت و مبارزه با قاچاق را کمک به تولید و تحقق شعار سال عنوان کرد.

 


سردار اشتری از امام جمعه، استاندار و مدیران استان در همکاری با نیروی انتظامی تشکر و با اشاره به تنوع و تعدد وظایف نیروی انتظامی، خواستار همکاری بیشتر سایر دستگاه ها در انجام وظایف این نیرو شد.

 



دکترموسوی، معاون عمرانی استانداری کرمان هم از خدمات نیروی انتظامی استان در کاهش جرائم و ارتقا امنیت، تقدیر و اقدامات دستگاه های عضو قرارگاه را مؤثر و خوب توصیف کرد.

 

 

در ادامه این نشست از کتاب شاخص های نظم و امنیت در مکتب شهید سلیمانی و کتاب صوتی طنین آسمانی با حضورفرماندهی نیروی انتظامی کشور، استان و معاون عمرانی استاندار رونمایی شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پایان پیام/80

منبع: شبستان

کلیدواژه: سردار اشتری در کرمان قرارگاه امام رضا ع نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۹۲۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیابان صنایع اهواز آسفالت می‌شود

معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز گفت: در ادامه نهضت آسفالت معابر پرتردد اهواز، عملیات زیرسازی و آسفالت خیابان صنایع با پیشرفت ۸۰ درصدی در حال انجام است.

مهدی مراد حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خوزستان، اظهار کرد: خیابان صنایع با توجه به نزدیکی به شرکت‌های صنعتی، بیمارستان شهید بقایی و جاده خرمشهر یکی از پرترددترین معابر شهر اهواز است که در مراحل پایانی زیرسازی و آسفالت قرار دارد.

وی افزود: مساحت کل معبر ۲۱۷۵۰ مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال عملیات زیرسازی و آسفالت آن آغاز شد، در حال حاضر اکیپ‌های اجرایی در دو مسیر رفت و برگشت (به عرض ۱۲ متر) به صورت هم زمان عملیات جدول‌گذاری به طول ۳۸۰۰ متر را انجام می‌دهند.

معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز با اشاره به پیشرفت ۸۰ درصد پروژه احداث خیابان صنایع تصریح کرد: عملیات زیرسازی رو به اتمام است، آسفالت معبر طی روزهای آینده آغاز می‌شود و ابتدای خرداد ضمن تکمیل به بهره‌برداری خواهد رسید.

کد خبر 750697

دیگر خبرها

  • یک هزار و ۹۱۹ عنوان برنامه عمرانی و غیر عمرانی در استان سمنان انجام شده است/ پروژه آب‌رسانی به ۲۶۰ روستا در دستور کار است
  • پاسخ به یک ابهام بزرگ درباره فصل جدید «پایتخت»
  • قرارگاه جهاد آسفالت در کرمان راه اندازی شد
  • برگزاری یادواره شهدای یگان ویژه کرمان
  • صدور ابلاغ صلح یاری برای ۲۱۹ مأمور فراجا در کرمان
  • شورای حل اختلاف فراجا در کرمان فعال شد
  • خیابان صنایع اهواز آسفالت می‌شود
  • پروژه ۴۳۲ واحدی خورموج باید تا پایان سال تکمیل شود
  • قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد
  • حمله به مامور نیروی انتظامی ناکام ماند