Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون تحقیقات و فناوری موسسه رازی در رابطه با استقبال داوطلبان مشارکت در مطالعه کارآزمایی بالینی واکسن رازی کوو پارس، گفت: دومین مرحله تزریق واکسن کرونا آغاز شده است، تا کنون ۸۰ نفر واکسن رازی کووپارس را دریافت کرده اند.

قدس آنلاین؛ محمد حسین فلاح مهرآبادی، معاون تحقیقات و فناوری موسسه رازی، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، در خصوص آخرین اخبار واکسن کووپارس، گفت: با ادامه روند مطالعه کارآزمایی بالینی «رازی کوو پارس»، روز گذشته بیش از ۲۰ داوطلب دیگر به سایت مراجعه کردند که ۴ نفر تزریق نوبت دوم، ۱۰ داوطلب واکسن نوبت اول داشتند و  ۱۰ نفر آنها با هدف غربالگری مراجعه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون تحقیقات و فناوری موسسه رازی یادآور شد: در نتایج اولیه ارزیابی واکسن هم تا کنون عارضه ای در دریافت کنندگان واکسن دیده نشده و همانگونه که انتظار می‌رفت، این پلت فرم جزو بی‌ضررترین واکسن‌ها محسوب می‌شود.

دکتر فلاح‌ مهرآبادی افزود: آزمایش‌های انسانی رازی کوو پارس، حدود یک ماه پیش، دهم اسفندماه با تزریق واکسن به دو داوطلب پیش قراول آغاز شد. تا کنون بیش از چهار هزار نفر برای شرکت در کارآزمایی در سایتcovid.rvsri.ac.ir ثبت نام و ۸۰ نفر واکسن دریافت کرده اند.

گفتنی است واکسن رازی کوو پارس، تزریقی-استشاقی بوده و شامل ۲ دوز عضلانی در روزهای ۰ و ۲۱ و یک دوز هم استنشاقی در روز ۵۳ است و هموطنان برای شرکت در کارآزمایی بالینی می توانند با مراجعه به سایت covid.rvsri.ac.ir ثبت نام کنند که پس از بررسی اولیه با آنها تماس گرفته خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس البرز کارآزمایی بالینی واکسن رازی کوو پارس موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی از روز دهم اسفندماه با تزریق به نخستین گروه داوطلب آغاز شده است، در تعطیلات نوروز نیز با استقبال داوطلبان همراه بود.

به رغم آغاز تعطیلات نوروزی، گروهی دیگر از داوطلبان تزریق واکسن «رازی کوو پارس» با حضور در سایت کارآزمایی بالینی این واکسن واقع در بیمارستان رسول اکرم (ص) در فرایند کارآزمایی بالینی واکسن کرونای موسسه رازی مشارکت کردند.

انتهای پیام

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: واکسن رازی واکسن کرونا واکسن ایرانی کرونا کارآزمایی بالینی واکسن واکسن رازی کوو رازی کوو پارس موسسه رازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۹۲۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، شهنام عرشی گفت: واکسن خوراکی روتاویروس جهت پیشگیری از اسهال‌های ناشی از این روتاویروس برای شیرخواران تجویز می‌شود.

وی افزود: واکسن روتاویروس در سنین ۲، ۴ و ۶ ماهگی تزریق می‌شود.

عرشی گفت: واکسیناسیون روتاویروس سالانه حداقل از ۱۰ هزار بیماری اسهال شدید و نیاز به بستری جلوگیری خواهد کرد.

رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت افزود: اواخر سال گذشته هم واکسن پنوموکوک به برنامه واکسیناسیون کشوری وارد شد و اجرای آن از بندر خمیر هرمزگان شروع شد.

وی گفت: این واکسن نیز در سنین ۲، ۴ و ۱۲ ماهگی تزریق می‌شود و می‌تواند سالانه از ۱۵۰۰ مرگ کودکان جلوگیری کند.

کد خبر 6090502 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • ادغام واکسن پنوموکوک در برنامه ایمن سازی کودکان در استان خراسان جنوبی
  • تلقیح و تزریق بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان 
  • جزییات استفاده از اولین واکسن سرطان
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • دومین اجلاس بین المللی ایران و‌ آفریقا؛ بستری برای افزایش صادرات موسسه رازی
  • تولید ۱۹۶ میلیارد مترمکعب گاز شیرین در پالایشگاه‌های پارس جنوبی