Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدباقر سلگی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: به دنبال اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره سرقت منزل در شهریورماه سال ۱۳۹۹ در شهرستان ملایر و به سرقت رفتن مقادیر قابل توجهی وجوه نقد و طلا از یکی از شهروندان، ماموران در صحنه حاضر شده و با انجام اقدامات فنی و تخصصی، دستگیری سارق را در دستور کار خود قرار دادند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در همین ارتباط با تلاش شبانه‌روزی و بی‌وقفه ماموران این یگان و به دست آمدن سرنخ‌هایی از سارق، مخفیگاه وی شناسایی و در یک عملیات ضربتی توسط ماموران پلیس آگاهی شهرستان دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر بیان کرد: با بررسی و تحقیات صورت گرفته مشخص شد، متهم دستگیر شده سابقه‌دار بوده و در بازرسی از مخفیگاهش بخش قابل توجهی از اموال مسروقه که ارزش آن‌ها ۷ میلیارد ریال برآورد شده کشف و به مالباخته تحویل و اقدامات لازم به منظور کشف مابقی اموال نیز در حال پیگیری است.

وی در خاتمه از شهروندان درخواست کرد از نگهداری وجه نقد و طلاجات در منزل خودداری کنند و آن را به صندوق‌های امانات در بانک‌ها بسپارند.

انتهای پیام/ 3140/

منبع: فارس

کلیدواژه: دستگیری سارق فرمانده انتظامی شهرستان ملایر سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۹۲۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو سارق حرفه ای و سابقه دار احشام در گچساران دستگیر شدند

به گزارش خبرنگار مهر، ارسلان خادمیان ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: متهمان در بازجویی‌های اولیه به ۳۸ فقره سرقت احشام در سطح شهرستان اعتراف کردند.

وی بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام در سطح شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت و مأموران با هماهنگی مقام قضائی و با تلاش شبانه روزی و تحقیقات و رصد اطلاعاتی، موفق به شناسایی دو سارق حرفه‌ای و سابقه دار شدند.

خادمیان افزود: مأموران انتظامی در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۵۲ رأس احشام مسروقه را کشف و ضبط کردند و این سارقان حرفه‌ای در عملیاتی از سوی پلیس آگاهی شهرستان دستگیر و به یگان انتظامی انتقال داده شدند.

وی تصریح کرد: همچنین در این راستا یک دستگاه خودروی پژ و۴۰۵ و یک دستگاه خودروی پژو پارس متعلق به سارقان نیز توقیف و متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 6097099

دیگر خبرها

  • زوج سارق دلار‌های گردشگران خارجی در چالوس دستگیر شدند
  • سارق طلاجات کودکان اصفهانی دستگیر شد
  • دستگیری اراذل و اوباش در منطقه فلاح تهران
  • زوج سارق دلار از اتباع بیگانه در چالوس دستگیر شدند
  • دستگیری اراذل و اوباش فردیس
  • کشف ۲۰۶ موبایل مظنون به سرقت در البرز
  • دو سارق حرفه ای و سابقه دار احشام در گچساران دستگیر شدند
  • سارقان حرفه‌ای در بافق دستگیر شدند
  • سارق احشام در دام پلیس نکا
  • دستگیری سارقان منزل در خدابنده ؛ در کمتر از سه ساعت