Web Analytics Made Easy - Statcounter

کریستیانو رونالدو با به ثمر رساندن 30 گل در 34 بازی این فصل برای یوونتوس نشان داده که هنوز هم یک ماشین گلزنی است.

کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی یوونتوس فصل گذشته در 46 بازی 37 گل به ثمر رساند و در فصل 2018/19 هم طی 4 بازی 28 گل زد که این یعنی بعد از ترک رئال مادرید در سال 2018، 95 گل به ثمر رسانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری و به نقل از مارکـا، اولین قدم برای پیوستن مجدد کریستیانو رونالدو به رئال مادرید این است که او تصمیم به جدایی از یوونتوس بگیرد. او می داند که ماجراجویی اش در فوتبال ایتالیا به پایان خود نزدیک شده است. او مادرید را به مقصد تورین ترک کرد، تا لیگ قهرمانان اروپا را با تیم دیگری هم فتح کند و یوونتوس را به یکی از قدرت های اروپا تبدیل کند اما اوضاع مطابق انتظارات او پیش نرفت و تنها یک بار تا یک چهارم نهایی رقابت ها پیش رفتند. از این رو، او آماده جدایی از یوونتوس است.

با آمادگی رونالدو برای جدایی و امید بازگشت به رئال مادرید، حالا باید مدیران لوس بلانکوس تصمیم بگیرند که چنین معامله ای ممکن است یا نه. هر دو طرف می دانند که دیگر هیچ چیز مثل سال 2018 نیست.

یوونتوس اخیراً شرایط خوبی را سپری نمی کند، و قمار آنها روی پیرلو برای ستاره پرتغالی متقاعد کننده نبوده و حالا با گذشت زمان این ثابت شده است. یوونتوس 11 بازی دیگر در سری آ دارد و جام قهرمانی دور از دسترس آنها به نظر می رسد. علاوه بر این، آنها در لیگ قهرمانان اروپا هم حذف شده اند و حالا تنها کوپا ایتالیا برای آنها باقی مانده که برای فتح آن باید از سد آتالانتا عبور کنند.

اخبار داغ 

کنایه مجری تلویزیونی به فرهاد مجیدی / ویدیو برترین های قرن با وحید فاضلی: دایی، کریمی و حجازی، انتخاب های من برای برترین های قرن هستند ریحانه پارسا در کلیپ بعدی ساسی مانکن / ریحانه پارسا جایگزین الکسیس + عکس ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت دور و نزدیک فوتبال؛ آیا پله در مورد هزارمین گلش دروغ گفته است؟ (دوبله اختصاصی) چزاره پراندلی از دنیای سرمربیگری خداحافظی کرد / وضعیت روحی سرمربی سابق آتزوری چندان جالب نیست 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کریستیانو رونالدو رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۹۲۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان اروپا با غلبه بر رئال مادرید در ضربات پنالتی (2012/4/25) / فیلم

12 سال از تقابل دیدنی رئال مادرید و بایرن مونیخ در سانتیاگو برنابئو گذشت.

دانلود (35.8MB)

دیگر خبرها

  • چرخش 180 درجه: ستاره عاشق رئال منتظر بارسا
  • تیم رویایی پنج نفره ژائو کانسلو؛ رونالدو هست، مسی نیست + عکس
  • کری توییتر بایرن مونیخ برای رئال مادرید: حدس بزنید بعدش چی شد؟ + عکس
  • خاطره مورینیو از تنها باری که گریست و رونالدو را تنها نگذاشت
  • پلی به گذشته - برتری 2-1 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در آلیانز آرنا (لیگ قهرمانان اروپا - 2018/4/25) / فیلم
  • صعود بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان اروپا با غلبه بر رئال مادرید در ضربات پنالتی (2012/4/25) / فیلم
  • وقتی دوست صمیمی کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی را می ترساند! / فیلم
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • موسیالا: بی‌صبرانه منتظر بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در برنابئوی افسانه‌ای هستم
  • چرا رونالدو می‌ترسد به آمریکا سفر کند؟