Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام موحد گفت: انتخاب شعار سال از سوی مقام معظم رهبری اقدامی ارزشمند برای تعالی کشور است و با توجه به مشکلاتی که از شیوع ویروس کرونا در سال گذشته دامن گیر ما شد؛ صبر و تحمل بر ناملایمتی‌های دنیا انسان را به سعادت رهنمون می کند.

حجت الاسلام «محمدجواد موحد» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران با تبریک سال جدید و عید نوروز اظهار کرد: سالی سخت و پر فراز و نشیب را پشت سر گذاشته ایم و صبر بر مشکلات موجب شد تا اکنون در این مکان و زمان باشیم و امیدواریم سال نو و نوروز امسال که شروع و پایان سال با میلاد امام زمان(عج) است پر از خیرات باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه موقت نکا با تاکید بر تقوا به عنوان بهترین یاد و توشه آخرت، افزود: اهمیت تقوا در زندگی دنیوی را نشان می دهد و همین تقوای الهی است که ماندن ما در خط انقلاب را تضمین می کند و در این راستا افرادی که در طول 40 سال گذشته انقلاب از کشتی انقلاب پیاده شدند در ورطه نابودی قرار گرفتند.

 

وی تصریح کرد: تقوا صبر بر  معصیت و مصیبت است و انسان با تقوا در برابر ناملایمات دنیا مقاوم شده و صبر پیشه می‌کند و ملت ما همچنان که در برابر شیوع بیماری کرونا از سال گذشته تاکنون صبر کردند؛ در ادامه راه هم باید صبر پیشه کنند تا سعادت نصیب حال مان شود.

 

حجت الاسلام موحد با بیان اینکه برجسته ترین مقام برای انسان، مقام بندگی است، گفت: خداوند این مقام والا را به رسول اکرم(ص) عطا کردند و ما در هر نمازی، به این مقام نبوی شهادت می دهیم و باید بدانیم که تقوای الهی، حاصل بندگی انسان در مقابل خداوند متعال است.

 

وی با اشاره به حدیثی از امام صادق(ع) که فرمودند؛ « دنیا  مثل دریاست» خاطر نشان کرد: دریا ساحل و عمق دارد؛ نهنگ های غول پیکر دارد که گاهی مانع حرکت کشتی ها می شود و برای نجات از این دریا، به یک کشتی ایمن ومطمئن نیاز داریم؛ دنیا هم همینگونه است و برای رسیدن به ساحل آرامش به کشتی نیاز داریم و امام حسین(ع) چراغ هدایت و کشتی نجات ماست.

 

امام جمعه موقت نکا گفت:ولادت امام حسین(ع) را پشت سر گذاشته ایم و نوروز و سال نو امسال مقارن با ولادت های بسیار مبارک در ماه شعبان بوده است و لذا  راه امام حسین(ع)  و مکتب او، می تواند بهترین کشتی نجات باشد.

 

حجت الاسلام موحد یادآور شد: انتخاب شعار سال از سوی مقام معظم رهبری با نام « تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها» اقدامی ارزشمند است و توجه به عملیاتی شدن شعار سال، سعادت و تعالی کشور را رقم می‌زند که باید در این راستا تلاش شود.

پایان پیام/175

منبع: شبستان

کلیدواژه: تعالی کشور امام جمعه موقت نکا شعار سال حجت الاسلام شعار سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۹۲۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقام معظم رهبری:رفتار آمریکا در غزه اثبات حقانیت بی‌اعتمادی ایران است/ آمریکا شریک جرم رژیم صهیونیستی است

جمعی از معلمان سراسر کشور در سالروز شهادت شهید مطهری با آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند.   به گزارش ایسنا، همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلّم، جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، صبح امروز (چهارشنبه) با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با مقام معظم رهبری دیدار  کردند.   ️این برنامه، از جمله دیدارهای سالانه رهبری است که در تکریم مقام معلم بطور پیوسته برگزار شده است.   گزیده بیانات مقام معظم رهبری در این دیدار را در ادامه بخوانید:   * تشکر از معلم برای توجه دادن افکار عمومی به اهمیت معلم است   * تبیین مصالح بنیادی کشور و نظام از وظایف معاونت پرورشی است؛ جوانان باید منطق شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر رژیم صهیونیستی را بدانند.   * الگوهای جامعه معلمین باید به عنوان قهرمان معرفی شوند.   * غزه امروز مسئله اول دنیا است؛صهیونیست‌ها و پشتیبانان آمریکایی و اروپایی آنها نمی‌توانند مسئله غزه را از دستور کار  افکار عمومی دنیا خارج کنند؛ به دانشگاه‌های آمریکا و اروپا نگاه کنید! باید فشار به رژیم صهیونیستی روزبه‌روز افزایش پیدا کند.   * نحوه رفتار آمریکا در مسئله غزه اثبات حقانیت موضع ایران در بی‌اعتمادی به آمریکا است.   * فلسطین باید به صاحبان اصلی آن برگردد. عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی هیچگاه مشکل غرب آسیا را حل نخواهد کرد.   * دانشجویان آمریکایی نه تخریب کردند نه شیشه‌ای شکستند اما این‌جور با آنها رفتار میشود/ رفتار آمریکا حقانیت موضع جمهوری اسلامی را نشان داد   *شما ملاحظه کنید آمریکایی‌ها و دستگاه‌های مرتبط با آنها، با مخالفت زبانی با اسرائیل چه معامله‌ای دارند انجام می‌دهند! دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا نه تخریب کردند، نه شعار تخریب دادند، نه کسی را کشتند، نه جایی را آتش زدند، نه شیشه‌ای را شکستند؛ این‌جور دارد با آنها رفتار می‌شود.   *این رفتار آمریکایی‌ها هم، حقانیت موضع جمهوری اسلامی را در بدبینیِ به آمریکا نشان داد؛ یعنی در واقع شد پشتوانه‌ی همین «مرگ بر آمریکا»یی که شما می‌گویید. نشان داد به همه که آمریکا شریکِ جرم است. یک حرفی هم ممکن است یک وقتی بزنند به‌عنوان مثلاً دلسوزی! دروغ است، خلاف واقع است.   *آنچه که انسان مشاهده می‌کند در عمل، نشان‌دهنده‌ی همراهی و همدستی آمریکا در این جرم بزرگ، در این گناه نابخشودنی، با رژیم صهیونیستی است. اینها شریک جرمند. چطور میشود نسبت به یک چنین نظامی، نسبت به چنین رژیمی، انسان خوش‌بین باشد؟ چطور ممکن است؟ یا به حرف او اعتماد بکند.   این خبر تکمیل می‌شود کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مقام معظم رهبری:رفتار آمریکا در غزه اثبات حقانیت بی‌اعتمادی ایران است/ آمریکا شریک جرم رژیم صهیونیستی است
  • برپایی نمایشگاه دائمی مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین
  • اگر جریان علمی در کنار جریان دفاعی نبود بازدارندگی رقم نمی‌خورد
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر
  • در جامعه کارگری نخبگانی داریم که مورد بی توجهی قرار می‌گیرند
  • اگر جریان علمی در کنار جریان دفاعی نبود بازدارندگی رقم نمی خورد
  • پرداختن به خاطرات مقام معظم رهبری؛ گام اول فصلنامه «ماجرا»
  • پرداختن به خاطرات مقام معظم رهبری؛ گام اول «ماجرا»
  • اعزام  زائر از هرمزگان به حج عمره
  • اعزام ۲۵۵ زائر از هرمزگان به حج عمره