Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-08@18:42:18 GMT

رویت موجود افسانه‌ای غول پیکر در دریاچه‌ ایرلند! +فیلم

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۹۲۷۴۱

رویت موجود افسانه‌ای غول پیکر در دریاچه‌ ایرلند! +فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، هیولای "لخ نس" یک موجود افسانه‌ای غول پیکر است که به باور برخی مردم اسکاتلند در دریاچه نس این کشور زندگی می‌کند. چند سال پیش بود که یک شهروند محلی با نام "جیمی رایت" ۶۶ ساله مدعی شد بار دیگر این موجود را مشاهده کرده است. بنا به ادعای آقای رایت او با سگ خود مشغول پیاده‌روی در اطراف این دریاچه بود که ناگهان موجود عجیبی شبیه به هیولای افسانه‌ای "لخ نس" را روی سطح آب دریاچه مشاهده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما این دریاچه تنها مکانی نبود که گزارشاتی در مورد رویت این هیولای افسانه‌ای در آن منتشر شد. علاوه بر دریاچه نس، گزارشاتی در مورد رویت لخ نس در سه مکان دیگر حتی خارج از اسکاتلند منتشر شده است.

بیشتر بخوانید

مشاهده یک موجود پرنده عجیب در چین+ فیلم

به تازگی نیز ویدئویی منتشر شده که از رویت این موجود افسانه‌ای در دریاچه‌ای در ایرلند حکایت دارد. یک شهروند محلی با نام» ایوین اوفائودهاگین» تصویری از یک موجود شبح مانند را در تاریخ ۱۲ مارس با کمک دوربین وب کم تهیه کرده است. در تصاویر تهیه شده توسط آقای اوفائودهاگین، دو شکل سیاه رنگ روی سطح آب برای لحظاتی ظاهر می‌شود.

بنا به گفته اوفائودهاگین آن‌ها دو شی سیاه رنگ بودند که با هم و نزدیک به هم برای لحظاتی روی آب ظاهر شدند. هنوز ماهیت این اشیاء سیاه رنگ ظاهر شده روی آب دریاچه مشخص نشده است. در ادامه می‌توانید این ویدئو را مشاهده کنید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: موجود افسانه ای موجود عجیب افسانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۹۲۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توخل فاش کرد: شیفته این اسطوره رئال بودم

به گزارش "ورزش سه"، بوتراگنیو شماره هفت افسانه ای دهه 80 و اوایل دهه 90 رئال مادرید بود. ستاره ای که در جام های جهانی 1986 و 1990 برای اسپانیا درخشید اما هرگز نتوانست با رئال به قهرمانی چمپیونزلیگ برسد. بعدها رائول وارث شماره هفت او شد و توانست رکوردها را جا به جا کند. بوتراگنیو سال هاست مدیر بخش ارتباطات رئال مادرید است.

توماس توخل که دیروز در نشست خبری بازی با رئال شرکت کرده بود، در بخشی از حرف هایش به ملاقات با بوتراگنیو اشاره کرد و گفت: «توضیح دادن افسانه ای بودن باشگاه رئال مادرید سخت است. این باشگاه یک قدرت عجیب در خودش دارد که اینجا نمی خواهم در موردش حرف بزنم چون باید روی خودمان تمرکز کنیم ولی دوست دارم از بوتراگنیو حرف بزنم.»

توخل ادامه داد: «زمان کودکی و نوجوانی من اینترنت وجود نداشت و ما از طریق روزنامه‌ها و تلویزیون اخبار روز فوتبال و بازی‌های مهم کشورهای دیگر را تعقیب می کردیم. پدرم برایم روزنامه های ورزشی را می خرید و من از همان زمان با نام بوتراگنیو آشنا شدم. نام او همیشه مطرح بود و بعد فیلم بازی هایش را دیدم. به خاطر او همیشه بازی های رئال را تماشا می کردم و او با رئال در همه فینال ها بود. امروز بوتراگنیو را اینجا ملاقات کردم و باید بگویم، برایم اتفاق بسیار جالبی بود.»

دیگر خبرها

  • قرار ملاقات مودریچ با تاریخ: افسانه سوم رئال
  • ببینید | عصبانیت افسانه پاکرو در لایو اینستاگرام؛ پاسخ خانم بازیگر به انتقادات
  • نزدیکی به ناتو در دستورکار کشورهای بی‌طرف اروپا
  • توخل فاش کرد: شیفته این اسطوره رئال بودم
  • سرکشی اقتصاد!
  • دیدار احساسی دو بازیگر سریال دونگ‌یی بعد از ۱۳ سال
  • وضعیت مخازن سد حوضه‌های آبریز دریاچه ارومیه و ارس
  • دینگونک؛ هیولایی مرموز که استعمارگران را می‌ترساند! (+عکس)
  • ایرلند و اسپانیا خواستار به‌رسمیت شناختن کشور فلسطین هستند
  • غرش دوباره هیولای ژابی آلونسو: حریف بعدی رنده شد!