Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@16:29:09 GMT

پل پوش آباد اشنویه در شرایط بحرانی قرار گرفت

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۹۲۸۱۴

پل پوش آباد اشنویه در شرایط بحرانی قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری مهر، به دنبال بارش‌های شدید که از دیروز در شهرستان اشنویه آغاز شده است سبب پر آبی و خروش رودخانه‌های شهرستان از جمله رودخانه داخل شهر شده که در حال حاضر در رودخانه گادر در پل پوش آباد در وضعیت بحرانی قرار دارد.

به دنبال آماده باش نیروهای امدادی و راهداری شهرستان از دیروز تمهیدات لازم برای پیشگیری از وقوع سیلاب با همکاری اعضای ستاد پیشگیری از بحران شهرستان اتخاذ شده است و نیروهای راهداری از عصر دیروز در پل پوش آباد مشغول لایروبی و پاکسازی این رودخانه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به دلیل شدت و حجم بالای بارندگی‌ها و آب داخل لوله‌های پل و نیز به دلیل شکسته شدن درختان بالادست و هرس باغات که باعث تجمع انبوهی از شاخه‌های درختان در داخل لوله‌های پل شده است، با همکاری نیروهای شهرداری نالوس و راهداری مشغول باز کردن و پاکسازی این رودخانه و جلوگیری از هرگونه حوادث احتمالی هستند.

کد خبر 5175233

منبع: مهر

کلیدواژه: مدیریت بحران راهداری فرمانداری اشنویه ویروس کرونا آمار کرونا کرمانشاه شیوع کرونا نوروز خطبه های نماز جمعه بوشهر تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها تردد وسایل نقلیه گرگان گردشگری عکس استانها اردبیل ستاد ملی مقابله با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۹۲۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۷۰ درصدی ساخت پل عنافچه شهرستان باوی

ایسنا/خوزستان معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان از پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی پل عنافچه شهرستان باوی خبر داد.

رحمان بهرامی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه پل عنافچه یکی از بزرگترین پل‌های استان به طول ۴۲۶ متر و عرض ۱۲ متر است، اظهار کرد: این پل توسط یکی از بزرگترین شرکت‌های پل‌سازی کشور در حال احداث است.

وی افزود: وزارت نفت از محل مسئولیت‌های اجتماعی خود، بخشی از اعتبارات این طرح را تامین کرده و روند ساخت این پل سرعت گرفته است.

بهرامی ساخت این پل را اقدامی تخصصی و دشوار برشمرد و گفت: همزمان با نصب عرشه پل، جاده‌های طرفین و شمع‌بندی در رودخانه نیز انجام شده است.

در این زمینه:

مردم عنافچه؛ گذر سخت از رودخانه و پُلی که نیست...

/گزارش تصویری/ گذر سخت از رودخانه

پل شناور دهستان عنافچه شهرستان باوی نصب شد

معاون مهندسی و ساخت راه‌های اداره کل راه و شهرسازی خوزستان از نصب سه دهانه اول این پل خبر داد و خاطرنشان کرد: ارزش ریالی این طرح بیش از چهار هزار میلیارد ریال برآورد شده که در حال حاضر حدود یک تا ۲ هزار میلیارد ریال دیگر برای اتمام این طرح نیاز است.

وی بیان کرد: در صورت تزریق به موقع اعتبار، تا دهه فجر سال جاری، این طرح مهم و کلیدی به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • احتمال ریزش بهمن در گردنه تته/ مردم از تردد پرهیز کنند
  • پیشرفت ۷۰ درصدی ساخت پل عنافچه شهرستان باوی
  • عملیات انفجار محور دولت‌آباد - بحرآسمان را مسدود کرد
  • ۲۵ درصد معادن استان بوشهر در دشتی است
  • دستگیری سارق محتویات خودرو در خرم آباد
  • سقوط اتوبوس به دره‌ در پرو با ۲۵ کشته و ۱۷ مصدوم
  • تیغ زنی، تسطیح و رگلاژ ۳۰ کیلومتر از راه‌های شنی و خاکی شهرستان کوثر
  • آمادگی مشترک پلیس راه، هلال احمر، اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و اورژانس شهرستان تکاب برای مقابله با حوادث غیر مترقبه
  • حذف نقطه حادثه خیز حوزه شهرستان بشرویه در محور روستایی کرند
  • کشف محموله ۱۴ کیلویی تریاک داخل اتوبوس در نائین