Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر اصغر جعفری  روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:  شب گذشته یک دستگاه تریلی حامل مواد سوختی، یک دستگاه پراید، پرشیا، پژو ۴۰۵ و چند خودرو در اتوبان زنجان - قزوین حدود ۶۰ کیلومتر مانده به زنجان در لاین شمالی با یکدیگر برخورد کردند.

وی اضافه کرد: هفت نفر بر اثر این تصادف زنجیره ای مصدوم شدند که این افراد توسط چهار آمبولانس کدهای چرگر شامل ۲ مرد و یک زن،  کد غزال زن و یک مرد، صائین‌قلعه یک مرد و هیدج  یک مرد را به بیمارستان بوعلی سینای خرم‌دره منتقل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسوول ادامه داد: در زمان حاضر و با اقدامات درمانی مناسب این تعداد مصدوم از بیمارستان یاد شده ترخیص شدند و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

جانشین پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان در این خصوص  علت وقوع تصادف زنجیره ای شب گذشته در اتوبان زنجان به قزوین را بی توجهی به علائم ایمنی و عدم توجه جلو  عنوان کرد و گفت: این تصادف شب گذشته و در ساعت ۲۳ شب در ۵۵ کیلومتری مانده به زنجان لاین شمالی بین چهار دستگاه تریلی کشنده، پراید، پرشیا، پژو ۴۰۵ به وقوع پیوست.

وی همچنین خاطرنشان کرد: طی شب گذشته به دلیل واژگونی یک دستگاه تراکتور که در روستای مهرآباد شهر نیک از توابع  زنجان در زمین های کشاورزی به وقوع پیوسته بود متاسفانه  یک مرد ۷۰ ساله در دم فوت کرد.

برچسب‌ها سازمان اورژانس کشور قزوین تصادفات جاده ای زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان اورژانس کشور قزوین تصادفات جاده ای سازمان اورژانس کشور قزوین تصادفات جاده ای زنجان اخبار کنکور شب گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۹۲۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوانح شهری خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛  جانشین رئیس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: ۱۱۰ فقره تصادف جرحی و ۵۱۸ فقره تصادف خسارتی دیروز در شهرهای این استان رخ داده است.

سرهنگ سید رضا اسدنژاد افزود: ۱۰۶ دستگاه خودرو حادثه ساز نیز دیروز در شهرهای استان توقیف و به پارکینگ منتقل شد که ۷۴ دستگاه از این تعداد مربوط به مشهد است.

وی بیان کرد: مرتکبان ۲ هزار و ۷۹۴ فقره تخلف حادثه ساز هم روز گذشته جریمه شدند که هزار و ۶۰۱ فقره از این تخلفات در مشهد صورت گرفته است.

اسدنژاد افزود: در مجموع دیروز مرتکبان ۱۳ هزار و ۶۶۵ فقره تخلف راهور در شهرهای خراسان رضوی جریمه شدند.

 

دیگر خبرها

  • تصادف زنجیره‌ای ۹ خودرو در ارومیه ۱۱ مصدوم داشت (فیلم)
  • تصادف زنجیره‌ای ۹ خودرو در ارومیه ۱۱ مصدوم داشت
  • تصادف زنجیره‌ای ۹ خودرو در ارومیه/ ۱۱ نفر مصدوم شدند
  • تصادف پژو پارس با کامیون در قزوین یک‌کشته برجای گذاشت
  • سوانح رانندگی خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • سوانح شهری خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب
  • شتر عامل مصدوم شدن ۸ نفر در تصادف زنجیره‌ای
  • تصادف در جاده حیران با ۵ مصدوم