Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@22:03:44 GMT

بسیاری از سرقت‌های خرد توسط معتادان متجاهر انجام می‌شود

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۹۳۱۲۱

بسیاری از سرقت‌های خرد توسط معتادان متجاهر انجام می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حمید هداوند، در ششمین قرارگاه نوروزی با اشاره به اینکه همه تلاش و توان خود را باید صرف امنیت و آرامش مردم کنیم و به گونه‌ای عمل نمائیم که خدشه‌ای به آرامش و امنیت شهروندان وارد نشود، بیان داشت: باید تلاش کنیم که امنیت و آرامش در لایه‌های مختلف اجتماع جاری و ساری شود و احساس امنیت در وجود شهروندان نقش پیدا کند و این مهم جز با تلاش، دوندگی، ایثار و مجاهدت شبانه روزی تحقق پیدا نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه بسیاری از سرقت‌های خرد توسط افراد معتاد متجاهر انجام می‌شود، عنوان داشت: باید همچون گذشته معتادان متجاهر از سطح شهر جمع آوری و به مراکز ترک اعتیاد تحویل داده شوند.

سردار هداوند گفت: در ایام نوروز که در واقع مردم در تعطیلات نوروزی به سر می‌برند لازم است به گونه‌ای عمل نمائیم که مال و منزل آنان در امان باشد و با سرعت عمل خود باید سارقان و زورگیران را زمین گیر کنیم.

وی با تاکید بر اینکه نباید اجازه دهیم که آمار جرایم افزایش پیدا کند، بیان داشت: باید به گونه‌ای عمل کنیم که همواره شاهد افزایش کشفیات و کاهش وقوع جرایم باشم و این مهم تنها با هم افزایی و تلاش دوچندان اتفاق خواهد افتاد.

وی با اشاره به اینکه امروز شما مسئول هستید و تا در این مسئولیت و جایگاه هستید تلاش کنید که دین خود را ادا کنید، بیان داشت: هیچ گونه اهمال و کم کاری در خدمت به مردم پذیرفته نخواهد بود.

کد خبر 5175257

منبع: مهر

کلیدواژه: نوروز سرقت حمید هداوند معتاد متجاهر آب و هوا موزه حقوق بشر نوروز حاجی فیروز وضعیت راهها ستاد ملی مقابله با کرونا سازمان هواشناسی سامانه بارشی وضعیت هوای تهران نوروز ۱۴۰۰ وزارت آموزش و پرورش پلیس راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۹۳۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقین طلاجات خانم های مسن کرمانی

به گزارش خبرنگار مهر، سردار ناصر فرشید، عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: این باند با زیر نظر گرفتن افراد سوژه مورد نظر خود را انتخاب کرده و اقدامات بعدی را انجام می‌دادند.

وی با بیان اینکه این سارقان با ترفندهایی چون پرسیدن آدرس مسجد و یا انجام کارهای خیر و خداپسندانه به سوژه نزدیک شده و اعتماد او را جلب می‌کردند، افزود: این سارقان پس از جلب اعتماد این بانوان مسن در فرصت مناسب اقدام به سرقت طلاجات آنها می‌کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه اعضا این باند دو نفر مرد و یک زن بوده است افزود: اعضای این باند فرا استانی بوده و تاکنون به ۱۱ مورد سرقت اعتراف کرده‌اند.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اقدام ضربتی و دستگیری این باند سه نفره توسط کارآگاهان پلیس آگاهی استان به شهروندان توصیه کرد: به سادگی به افراد غریبه اعتماد نکنید.

کد خبر 6097521

دیگر خبرها

  • کلاهبردار حرفه‌ای درکنگان دستگیر شد
  • سارق طلاجات کودکان اصفهانی دستگیر شد
  • دستگیری سارقین طلاجات خانم های مسن کرمانی
  • ۹۳ فقره انواع سرقت در گلستان کشف شد
  • دستگیری باند فرااستانی سرقت از پیرزن‌ها در کرمان+تصویر
  • تلاش برای افزایش ضریب حفاظت گوزن زرد در ارسنجان
  • مرگ بدون آرامش، قبر مارادونا حفر می‌شود!
  • از بین رفتن کلونی‌های معتادان متجاهر در تهران
  • سازمان‌های مسئول باید در مقابله با جرایم کمک کار پلیس باشند
  • شهردار تهران: اتصال بزرگراه یادگار امام به بروجردی و آزاد راه ساوه | امروز پاتوق معتادان متجاهر در تهران نداریم