Web Analytics Made Easy - Statcounter

هری کین بار دیگر مورد توجه باشگاه رئال مادرید قرار گرفته است.

بعد از جدایی کریستیانو رونالدو، رئال مادرید همچنان به دنبال جذب یک گلزن تمام عیار برای ترکیب تیم است و در این میان ارلینگ هالند و کیلیان ام باپه دو گزینه جدی و اصلی مادریدی ها محسوب می شوند.

با اینحال، به گزارش طرفداری و به نقل از AS، باتوجه به افزایش قیمت نجومی دو ستاره فوق الذکر، خرید هرکدام از آنها در این وضعیت اقتصادی  باشگاه ها، می تواند برای رئال مادرید بسیار هزینه بر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا Cadena Ser مدعی شده که هری کین، مهاجم ناراضی تاتنهام به گزینه جایگزین مادریدی ها تبدیل شده است.

هری کین آماده جدایی از تاتنهام است، و احساس می کند که دیگر جایی برای پیشرفت در این تیم وجود ندارد و طی بیش از 8 فصل حضور در این تیم، 215 گل در 377 بازی به ثمر رسانده و حالا آماده برداشتن گام بزرگ بعدی است. قرارداد کنونی کین با تاتنهام تا ژوئن 2024 اعتبار دارد، اما با توجه به خدماتی که برای باشگاه ارائه کرده و وفاداری طی سال های اخیر، این حق را دارد تا در مورد آینده اش تصمیم بگیرد و باشگاه راه او را سد نخواهد کرد.

به دنبال انتقال اخیر سرخیو رگیلون و گرت بیل به تاتنهام، دو باشگاه روابط خوبی باهم دارند و رئال مادرید می تواند در صورت ناکامی برای جذب کیلیان ام باپه و ارلینگ هالند، به عنوان گزینه سوم سراغ هری کین برود.

اخبار داغ 

ابراهیم شکوری در گفتگو با طرفداری: چرا بهانه به آسیا می دهیم؟ مسائلی مثل حق پخش را حل نکنیم، اوضاع بدتر می شود! برترین های قرن با وحید فاضلی: دایی، کریمی و حجازی، انتخاب های من برای برترین های قرن هستند ریحانه پارسا در کلیپ بعدی ساسی مانکن / ریحانه پارسا جایگزین الکسیس + عکس ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت دور و نزدیک فوتبال؛ آیا پله در مورد هزارمین گلش دروغ گفته است؟ (دوبله اختصاصی) کریستیانو رونالدو برای ترک یوونتوس، منتظر تماس رئال مادرید است / ادعای مارکا 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رئال مادرید هری کین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۹۳۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن بازیکنان رئال مادرید در رختکن پس از قهرمانی در لالیگا / فیلم

شب گذشته رئال مادرید کادیز را برد تا با شکست بارسلونا در خانه ژیرونا، قهرمانی شماره 36 خود در لالیگا را مسجل کند.

دانلود (2.3MB)

دیگر خبرها

  • 10 گل برتر رئال مادرید، قهرمان لالیگا در فصل 2023/24 / فیلم
  • جشن بازیکنان رئال مادرید در رختکن پس از قهرمانی در لالیگا / فیلم
  • رئال مادرید برای امضای قرارداد با کیلیان ام باپه آماده می‌شود
  • ناکامی بزرگ بلوگرانا؛ بارسلونا فصل را بدون جام به پایان می‌رساند!
  • ببینید | خلاصه بازی رئال مادرید ۳ - کادیز ۰
  • گل خوسلو به کادیز (رئال مادرید 3-0 کادیز)
  • گل جود بلینگام به کادیز (رئال مادرید 2-0 کادیز)
  • یک آسیایی گزینه لیورپول برای جایگزینی صلاح
  • گل های برتر رئال مادرید مقابل کادیز / فیلم
  • برترین گل های رئال مادرید در آوریل 2024 / فیلم