Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس تولید محتوا جنسیت: آقا، خانم نوع همکاری: تمام وقت، پاره وقت، پروژه‌ای تسلط به سئو تسلط به اصول لینک ‌سازی تسلط بر ابزارهای سئو و بهینه سازی سایت آشنا به فرآیند تولید محتوا و توانایی تدوین استراتژی تولید محتوا مسلط به اصول سئو On-Page و Off-Page و تکنیکال مسلط به وردپرس توانایی مدیریت شبکه ‌های مجازی و ارائه برنامه و هدف‌ گذاری افرادی که توانایی ترجمه متون انگلیسی را دارا باشند در اولویت قرار خواهند گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر فروش و بازاریابی جنسیت: آقا، خانم نوع همکاری: تمام وقت، پاره وقت مسلط به فنون مذاکره آشنا به استراتژی های بازاریابی و تکنیک های فروش B2B آشنا به CRM حداقل 3 سال سابقه کار (ترجیحا در زمینه نرم افزار) محل شرکت: غرب تهران کارشناس فروش نرم افزار جنسیت: آقا، خانم نوع همکاری: تمام وقت سن: 25 الی 35 حداقل 2 سال سابقه فروش شرکتی (B2B) از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به ایمیل زیر ارسال نمایند و یا با شماره موبایل زیر تماس حاصل نمایند. اطلاعات تماس موبایل 09337909296 ایمیل tadbirgaranjobs@gmail.com پربیننده ترین استخدام مهندس مکانیک و کارشناس کنترل کیفی در آذر موتور مبین در البرز استخدام حراست (شیفت شب) با مزایا در شرکت ایران نوین در تهران استخدام کارشناس برنامه ریزی، تکنسین برق و تراشکار از تهران و مرکزی استخدام مهندس صنایع و مهندس مکانیک در نیما طرح زاگرس در اصفهان استخدام کارشناس ارشد معاملات و بیمه (B) در تهران

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت برجام تولید محتوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۹۳۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ رام قطار فوق العاده به مسیر ریلی مشهد- تهران اضافه شد

به گزارش قدس خراسان، مصطفی نصیری ورگ اظهار کرد: این قطارهای فوق العاده به منظور تسهیل در سفر زائران حضرت رضا(ع) در تعطیلات پیش رو، از امروز تا ۱۵ اردیبهشت ماه برقرار شده است.

مدیر کل راه آهن خراسان گفت: عرضه بلیت این قطارها نیز از امروز در سکوهای فروش اینترنتی و دفاتر فروش بلیت آژانس های مسافرتی آغاز شده و در مجموع در پنج روز ۶ هزار و ۷۰۰ نفر به ظرفیت جابجایی مسافر در این مسیر ریلی افزوده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • انواع دستگاه بسته بندی و ماشین آلات بسته بندی صنعتی
  • آیا ایده فروش محمد صلاح توسط لیورپول منطقی است؟
  • استاپ‌موشن عرصه نوظهور در بازاریابی است/ نقش موشن‌گرافی در رونق تجارت
  • ۳ رام قطار فوق العاده به مسیر ریلی مشهد- تهران اضافه شد
  • بانک شماره موبایل تفکیکی و هدفمند، راز موفقیت بازاریابی پیامکی
  • چه کسی ناظر بر ابتذال جاری در آپارات است؟
  • بانک دی استخدام می کند (+جزئیات)
  • آموزش محور اصلی بازاریابی و تجاری‌سازی در صنایع دستی
  • طعنه‌زنی سنگین به دو مدیر ارشد اقتصادی دولت رئیسی
  • تجلیل از نخبگان جامعه کار و تولید استان قزوین