Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-06@23:28:28 GMT

جدیدترین لیست شهرهای قرمز و نارنجی کرونایی

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۹۳۸۴۹

جدیدترین لیست شهرهای قرمز و نارنجی کرونایی

به گزارش اقتصادآنلاین ، در متن اطلاعیه شماره ۷ کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا آمده است: در پی تغییر وضعیت برخی شهرهای کشور کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ضمن اعلام اسامی شهرهای مورد نظر به شرح ذیل از عموم هم وطنان و مردم شریف درخواست داشت تا ضمن توجه و اجرای موارد ذکر شده در اطلاعیه های شماره ۵ و ۶ این کمیته از انجام سفرهای غیر ضروری پرهیز نموده و آن را به زمان مناسب تری موکول نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس اسامی شهرهای تغییر وضعیت داده اعلام می گردد:

۱- استان آذربایجان شرقی:

- جلفا از زرد به نارنجی

- سراب از نارنجی به قرمز

۲- استان آذربایجان غربی:

- شهرهای بوکان و سردشت از زرد به نارنجی

۳- استان اصفهان:

- خوانسار از نارنجی به قرمز

- مبارکه از زرد به نارنجی

۴- استان ایلام:

- ابدانان از زرد به نارنجی

۵- استان تهران:

- دماوند از نارنجی به قرمز

۶- استان خوزستان:

- شهرهای ایذه و بهبهان از نارنجی به قرمز

۷- استان کردستان:

- قروه از زرد به نارنجی

۸-استان کرمانشاه

- اسلام آباد غرب از زرد به نارنجی

۹ - استان کهگیلویه و بویراحمد

شهر بویر احمد از زرد به نارنجی

از تمامی هموطنانی که از سایر شهرها و استان ها به این شهرها سفر نمودند درخواست میشود ظرف ۷۲ ساعت به منازل خود بازگردند. شایان ذکر است در صورت عدم توجه به خروج در مهلت تعیین شده خودروهای با پلاک غیر بومی در این شهرها اعمال قانون خواهند شد.

پربیننده ترین ترافیک سنگین شبانگاهی در جاده‌های مازندران هشدار وقوع سیلاب و کولاک برف در ۲۷ استان احتمال قرمز و نارنجی شدن ١٠شهرستان دیگر دعوای شدید بخاطر نوبت آرایشگاه +فیلم ۵ ترفند برای پایین نگه داشتن هزینه‌های خانوار

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: شهرهای کرونایی برجام نارنجی به قرمز زرد به نارنجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۹۳۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه‌های خدمات‌رسان آذربایجان‌غربی به حالت آماده‌باش درآمدند

مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان‌غربی با توجه به صدور هشدار نارنجی توسط سازمان هواشناسی و آغاز بارش‌ها در این استان گفت: با دستور استاندار تمامی دستگاه‌های خدمات‌رسان و امدادی به حالت آماده‌باش درآمدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، امیرعباس جعفری امروز _دوشنبه، هفدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران و با توجه به آغازش بارش‌ها در آذربایجان‌غربی اظهار کرد: پیرو صدور هشدار سطح نارنجی توسط سازمان هواشناسی و با دستور استاندار تمامی دستگاه‌های خدمات‌رسان و امدادی به حالت آماده‌باش درآمدند.

وی افزود: اطلاع‌رسانی بسیار خوبی توسط صداوسیما و رسانه‌ها انجام گرفته و از مردم خواسته شد از اتراق و حضور در بستر و حریم رودخانه‌ها اجتناب کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان‌غربی گفت: از کوهنوردان خواستاریم در این مدت از صعود در مناطق پرخطر خودداری و دامداران نیز از حضور دام‌هایشان در کنار رودخانه‌ها، کوهپایه‌ها و دره‌ها پرهیز کنند.

جعفری با بیان اینکه در راستای اقدامات پیشگیرانه در طول دو سال گذشته کارهای بسیار خوبی در آذربایجان‌غربی علی‌رغم اینکه اکثریت شهرها و روستاهایش در کنار رودخانه‌ها قرار دارد، انجام گرفته است، تصریح کرد: بیش از ۱۵۰ کیلومتر از رودخانه‌ها و نقاط حادثه‌خیز لایروبی انجام شده است.

وی ادامه داد: در محدوده شهرها نیز شاهد لایروبی رودخانه‌های داخل شهر توسط شهرداری‌ها و همچنین اقدامات مناسب در راستای هدایت آب‌های سطحی بوده‌ایم.

کد خبر 751227

دیگر خبرها

  • دستگاه‌های خدمات‌رسان آذربایجان‌غربی به حالت آماده‌باش درآمدند
  • اسکی ۱۵۰ مدال دارد/ از قله به درون شهرها رفتیم
  • جهان در سراشیبی سقوط نرخ تولد
  • هوای ۲ شهر بر مدار نارنجی است / پاک‌ترین هوا سهم همدان شد
  • این شهرها بهشت جیب‌بُرها است
  • ساخت ١٤٠ هزار واحد مسکونی برای کارگران صنعتی
  • زمین ساخت ۱۴۰ هزار مسکن کارگران تامین شد
  • فیلم| رئیسی: فعال شدن اقتصاد در روستاها مانع مهاجرت جوانان به حاشیۀ شهرها می‌شود
  • حضور دانش‌بنیان‌ها در حوزه حمل‌ونقل شهرها پررنگ شده است
  • امروز، روز شیراز؛ شهر شعر و هنر و حافظ/ شهرها همه بازند و شیراز، شهباز