Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@03:25:46 GMT

آتش نشانان دژی مستحکم مقابل شعله‌های آتش

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۹۳۹۴۸

آتش نشانان دژی مستحکم مقابل شعله‌های آتش

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به انجام ۵ عملیات مهار آتش سوزی طی دیروز گفت: آتش سوزی نیزار در منطقه برومی پشت مرکز معاینه فنی در ساعت ۱۱ و ۴۱ دقیقه با تماس تلفنی شهروندی با سامانه ۱۲۵ سازمان اطلاع رسانی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه آتش نشانان با تجهیزات کافی در محل حاضر شدند و با عملیات جداسازی و خنک سازی و استفاده از لوله‌های آبرسان حریق را مهار و از پیشروی حریق جلوگیری کردند، افزود: آتش نشانان دود غلیظی که مانع وضوح دید خودرو‌های عبوری شده بود را برطرف کردند.

قنبری به آتش سوزی پژو ۲۰۶ در ساعت ۱۳ و ۴۸ دقیقه در مسیر فاز یک پادادشهر اشاره کرد و اظهار داشت: حریق که به علت نشت روغن خودرو رخ داده بود با حضور به موقع آتش نشانان به وسیله تجهیزات خاموش کننده اطفا و از بروز خسارت جدی جلوگیری شد.

او به اطفای حریق ساختمان متروکه در ساعت ۱۸ و ۳۲ دقیقه در منطقه خشایار خیابان سروش با تلاش آتش نشانان اشاره و بیان کرد: آتش نشانان حریق منزل مسکونی ساعت ۲۰ و ۵ دقیقه در منطقه خشایار خیابان وحید که به علت بی احتیاطی ساکنان در روشن گذاشتن منقل روشن کبابی در مجاورت فن کولر دوتیکه رخ داده بود را با قطع برق وگاز ساختمان و یک رشته لوله آبرسان مهار کردند.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز ادامه داد: حریق کنتور برق منزل مسکونی در ساعت ۲۰ و ۳۶ دقیقه در منطقه زیتون کارمندی خیابان صیاد با تلاش آتش نشانان اطفا و به نگرانی ساکنان منزل خاتمه داده شد.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مهار آتش سوزی اطفای حریق امداد و نجات آتش نشانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۹۳۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوقات شرعی یکشنبه، نهم اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز فارس، فردا یکشنبه، نهم اردیبهشت، نوزدهم شوال و بیست و هشتم آوریل است.
هنگام اذان صبح در شیراز ساعت ۳ و ۵۶ دقیقه
طلوع آفتاب ساعت ۵ و ۲۰ دقیقه
اذان ظهر ساعت ۱۱ و ۵۷ دقیقه
اذان مغرب ۱۸ و ۵۳ دقیقه
و نیمه شب شرعی امشب شیراز هم ۲۳ و ۱۵ دقیقه است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نجات فرد مجروح از بین شعله‌های آتش توسط آتش نشانان
  • حرکت جبهه جهانی انقلاب، مستحکم‌تر و نیرومندتر از پیش
  • فیلم | آتش سوزی یک هتل در محدوده میدان ولیعصر تهران
  • حریق در هتل پارسیان کوثر تهران مهار شد
  • اولین تصاویر از آتش سوزی هتل معروف در تهران
  • آتش سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران (+فیلم و عکس)
  • اوقات شرعی یکشنبه، نهم اردیبهشت
  • آتش‌سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران
  • تصاویر آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه بزرگ در تهران |‌ ویدئو
  • ۳۴۴ عملیات موفق برای نجات شهروندان زاهدانی از سیلاب انجام شد