Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان-رییس دادگستری گنبدکاووس گفت: عده‌ای فرصت طلب با مطرح کردن مسائل قومی و قبیله‌ای کذب، قصد برهم زدن آرامش منطقه را داشتند که با حضور به‌موقع پلیس و ورود قاطعانه دستگاه قضایی موضوع پایان یافت. پزشک قانونی با انجام مراحل قانونی این قضیه را رد کرد، ولی متهم به اتهام آدم ربایی در زندان به سر می‌برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی در همین زمینه: تجمع اعتراضی مردم لندن به حادثه قتل «سارا اورارد» برچسب ها: گنبد کاووس تعرض

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: گنبد کاووس تعرض

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۹۴۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پهنه تالاب‌های گنبدکاووس ۱۲۰ هکتار افزایش یافت

احمد احمدی گفت: تالاب آلاگل ۵۰۰ هکتار، آجی گل ۲۵۰ هکتار و آلماگل ۱۹۰ هکتار پهنه آبی دارد که این عدد در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که این تالاب‌ها به‌طور تقریبی خشک بودند افزایش قابل توجهی را نشان می‌دهد.

وی افزود: حضور زیستمندان حیات وحش و سرسبزی حاشیه تالاب‌ها، خوشحالی اهالی بومی منطقه را در پی دارد و بر زیبایی این جاذبه آبی افزوده است.

رییس اداره حفاظت محیط زیست گنبدکاووس با اشاره به افزایش جهانی گرمای هوا، ادامه داد: اگر در ماه‌های پیش رو سیلابی نداشته باشیم احتمال تبخیر بخش زیادی از پهنه آبی تالاب‌های سه گانه شهرستان وجود دارد.

سه تالاب بین‌المللی که در بخش داشلی‌برون گنبدکاووس نزدیک به مرز ایران- ترکمنستان و در فاصله کمی نسبت به هم واقع شدند در مجموع افزون بر سه هزار هکتار مساحت دارند که بزرگترین آنها «آلاگل» با ۲ هزار و ۵۰۰ هکتار و سپس «آجی‌گل» با ۳۲۰ هکتار و در نهایت «آلماگل» با ۲۰۷ هکتار است.

وقوع سیلاب اگر برای هر نقطه‌ای از ایران همراه با خسارت باشد برای مردم ساکن اطراف تالاب‌ها که با خشکسالی شدید دست به گریبان هستند نعمتی بزرگ محسوب می‌شود چرا که ورود هر قطره از رواناب‌های جاری به این ذخیره‌گاه‌های طبیعی با کمک به تداوم زندگی گونه‌های مختلف جانواری و گیاهی آن برابر است.

جوامع محلی از این تالاب‌ها در کشاورزی، دامداری، پرورش آبزیان و گردشگری استفاده می‌کنند و یکی از عوامل اصلی سکونتگاه این جوامع در منطقه وجود این تالاب‌هاست.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • پهنه تالاب‌های گنبدکاووس ۱۲۰ هکتار افزایش یافت
  • رویداد استارت آپی در گنبدکاووس با رنگ و بویی انتخاباتی
  • (تصاویر) اگر نقاشی کودکان واقعیت داشت جهان چه شکلی می‌شد؟
  • ماجرای فروش گواهینامه‌های رانندگی/ جرم قتل عمد در کمین متخلفان
  • شهدا رفتند تا امروز بزرگترین مستکبران جهان جرئت تعرض به کشور را نداشته باشند
  • اعلام وضعیت انسانی اضطراری در سودان / مردم از گرسنگی علف می خورند/ گزارش های تکان دهنده از تعرض جنسی به آوارگان
  • شهدا رفتند تا مستکبران جرأت تعرض به کشور را نداشته باشند
  • جزئیات جدید از ماجرای گم شدن یسنا / ربایندگان اقرار کردند
  • جزئیات تازه از ماجرای گم شدن یسنا، دخترک ۴ ساله‌
  • ببینید/ ایران از واقعیت تا فضای مجازی