Web Analytics Made Easy - Statcounter

خادم افتخاری و عضو کانون فرهنگی هنری امامزاده سید ابراهیم (ع) شهر لاهرود گفت: خیمه معرفت امامزاده سید ابراهیم (ع) در قالب طرح آرامش بهاری به منظور مقابله با بیماری کرونا و حفظ سلامت زائران و میهمانان نوروزی در بستر فضای مجازی انجام می گیرد.

«ابراهیم اسبری» ضمن تبریک سال نو به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: همه ساله با شروع سال نو خیمه معرفت در قالب طرح «آرامش بهاری» و با برنامه‌های متنوع فرهنگی و سرگرم‌کننده برای زائران و مجاوران حرم مطهر امامزاده حضرت سید ابراهیم خراسانی (ع) شهرلاهرود برپا می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

خادم افتخاری و عضو کانون فرهنگی هنری امامزاده سید ابراهیم (ع) شهر لاهرود افزود: نوروز امسال با هدف مقابله با شیوع ویروس کرونا و پیشگیری از تجمعات زائران، گردشگران، مسافران و میهمانان نوروزی در بقعه متبرکه امامزاده سید ابراهیم (ع) و با در نظر گرفتن حفظ سلامت و جان مردم ، خیمه معرفت به صورت فیزیکی برپا نشد و در بسترفضای مجازی و غیرحضوری از طریق کانال اطلاع رسانی امامزاده سید ابراهیم خراسانی (ع) شهر لاهرود اجرا می شود.

 

وی با اشاره به اینکه خیمه معرفت مجازی از 30 اسفند ماه شروع شده و تا 15 فروردین ماه ادامه دارد، تصریح کرد: آموزش احکام، نوروز و مهدویت، آیه گرافی، طب کاربردی، نوروز از نگاه بزرگان دین، ذکر ادعیه و احادیث از ائمه معصوم (ع)، حریم مهرورزی، نمایش همدلی، سبک زندگی و قصه های یک دقیقه ای از مهمترین موضوعاتی هستند که در معرض دید بازدیدکنندگان این خیمه معرفت مجازی قرار گرفته است.

 

اسبری با اشاره به جذب حداکثری نوجوانان و جوانان در امامزادگان و اماکن متبرکه، تحقق آن را مصونیتی در برابر تهاجم فرهنگی و آسیب های اجتماعی دانست و خاطر نشان کرد: مراقد مطهر امامزادگان و بقاع متبرکه بهترین مراکز فرهنگی و انسان ساز هستند.

 

عضو کانون فرهنگی هنری امامزاده سید ابراهیم (ع) شهر لاهرود با بیان اینکه باید قدر نعمت الهی و قرارگرفتن بقعه متبرکه امامزاده سید ابراهیم (ع) را در شهر لاهرود دانست، بر تلاش و همت عمومی در راستای توسعه این بقعه متبرکه تاکید کرد و اعلام داشت: مردم با حضور خود در امامزادگان و بقاع متبرکه مشکلات خود را با پروردگارشان در میان می گذارند از این رو ضروری است همه مسئولان اسباب و رفاه زائران این بقاع متبرکه را فراهم کنند.

 

وی با بیان اینکه مردم بر اساس عقیده و باور خود به زیارت بقاع متبرکه می روند، ادامه داد: در واقع امامزادگان با زندگی مردم عجین شده اند.

 

خادم افتخاری امامزاده سید ابراهیم (ع) شهر لاهرود با اشاره به اینکه هیچ مرکز فرهنگی مطمئن تر از امامزاده ها وجود ندارد، تصریح کرد: به منظور توسعه سریع تر و بهتر امامزادگان و بقاع متبرکه علاوه بر اعتبارات دولتی باید از توان بخش خصوصی و خیرین نیز استفاده شود.

 

بقعه متبرکه امامزاده سید ابراهیم (ع) شهر لاهرود مشهور و ملقب به سید ابراهیم خراسانی (ع) در فاصله 55 کیلومتری از مرکز استان اردبیل واقع شده است و هرساله پذیرای زائران و گردشگران زیادی از اقصی نقاط میهن اسلامی است.

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: برپایی خیمه معرفت امامزاده سید ابراهیم خراسانی ع طرح آرامش بهاری اردبیل امامزاده سید ابراهیم بقاع متبرکه بقعه متبرکه شهر لاهرود خیمه معرفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۹۴۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گریه تلخ پیرمرد پس از زندگی‌اش در آتش سوزی امامزاده ابراهیم

بازدید 10 بر اثر آتش سوزی در امامزاده ابراهیم بیش از 120 خانه و واحد اقامتی و مغازه خسارات شدیدی وارد شد و شماری از آنها به طور کامل نابود شدند. تصاویری از گریه شهروندی که دارایی‌هایش در امامزاده ابراهیم سوخت را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) تصاویر جدید از امامزاده ابراهیم شفت پس از آتش سوزی
  • اجتماع عزاداران امام صادق (ع) در ۳۰۰ بقعه متبرکه استان
  • هاشمی تهرانی: امروزه در فضای حقیقی و مجازی حشر با علما از بین رفته/ هیئات مذهبی خیلی اوقات منبری ندارد/ بسیاری از بزرگان و مسئولین نظام دغدغه حجاب دارند/ اگر با جوانان حرف زده می‌شد اینجای کار نبودیم
  • روایت مهر از شهرک چوبی امامزاده ابراهیم(ع) شفت
  • گریه تلخ پیرمرد پس از زندگی‌اش در آتش سوزی امامزاده ابراهیم
  • ببینید | تصاویری تلخ از خسارت‌های آتش‌سوزی گسترده در امامزاده ابراهیم (ع)
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در «قرار دوازدهم» بقاع متبرکه گیلان
  • برگزاری مراسم سالگرد شهادت امام صادق (ع) در ۱۶۲ بقعه متبرکه گیلان
  • تصاویر اختصاصی مهر از امامزاده ابراهیم(ع) بعد از وقوع آتش سوزی
  • وظیفه جدید وقف کمک به حل مسائل جامعه است