Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-05@02:08:13 GMT

آخرین تحلیل آماری بیماری کرونا در خراسان جنوبی

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۹۴۱۹۲

آخرین تحلیل آماری بیماری کرونا در خراسان جنوبی

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا ویروس آخرین تحلیل آماری بیماری کرونا را اعلام کرد

به گزارش برنا خراسان جنوبی، مهندس شریف زاده دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا ویروس در خصوص آخرین تحلیل آماری بیماری کرونا در خراسان جنوبی گفت: میزان بروز تجمعی در استان۱۹۴۳ در صد هزار نفر جمعیت است که نسبت به شاخص کشوری که۲۱۳۶ در صد هزار نفر جمعیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میزان مرگ و میر در استان ۴/۷ و شاخص کشوری ۳/۴ که نسبت به شاخص کشوری ۱/۳ درصد بالاتریم. میزان مرگ و میر اختصاصی علیتی در استان۹۲/۳در صد هزار نفر جمعیت که نسبت به شاخص کشوری۷۳در صد هزار نفر جمعیت است۱۹واحد بالاتریم.اما به لحاظ موارد بستری حاد تنفسی در بیمارستان های سطح استان در روز سوم فروردین ماه نسبت به روز قبل ۹ درصد افزایش داشتیم. افزایش موارد بستری مثبت کرونا در بیمارستان های استان نسبت به روز قبل ۳۸ درصد و افزایش موارد مثبت بستری در بخش مراقبت های ویژه نسبت به روز قبل ۲۸ درصد افزایش داشته است.

وی در خصوص رتبه بندی شهرستان های استان از لحاظ میزان بروز تجمعی گفت: به لحاظ میزان بروز تجمعی از ابتدای شیوع اپیدمی کرونا تا امروز شهرستان طبس با میزان بروز تجمعی۲۵۲۹در صد هزار نفر جمعیت در رتبه ی اول، شهرستان سرایان با میزان بروز تجمعی ۲۴۰۹ در رتبه دوم، شهرستان قاین با میزان بروز تجمعی۲۳۰۳ در رتبه سوم، شهرستان فردوس با میزان بروز تجمعی۲۲۶۹در رتبه چهارم، شهرستان بشرویه با میزان بروز تجمعی ۲۱۶۳ در رتبه پنجم، شهرستان بیرجند با میزان بروز تجمعی۱۸۹۷ در رتبه ششم، شهرستان زیرکوه با میزان بروز تجمعی۱۸۷۱ در رتبه هفتم، شهرستان سربیشه با میزان بروز تجمعی۱۳۲۰ در رتبه هشتم، شهرستان خوسف با میزان بروز تجمعی۱۳۲۱در رتبه نهم، شهرستان درمیان با میزان بروز تجمعی۱۲۹۳ در رتبه دهم و شهرستان نهبندان با میزان بروز تجمعی۱۲۳۸ در رتبه یازدهم قرار دارد.۵ شهرستان خراسان جنوبی میزان بروز تجمعی آن ها از شاخص کشوری بالاتر است.

 

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل ویروس کرونا در خصوص آخرین وضعیت رنگ بندی شهرستان های استان گفت شهرستان های بیرجند، قاین، زیرکوه، فردوس، نهبندان، درمیان، بشرویه، سرایان و طبس در وضعیت زرد (متوسط خطر)و شهرستان های خوسف و سربیشه در وضعیت آبی (کم خطر) قرار دارند.

 

مهندس شریف زاده خاطر نشان کرد: برور موارد بستری روزانه به ازای هر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت در کشور استان خراسان جنوبی بعد از استان خوزستان، کهگیلویه و بویر احمر، سمنان و چهار محال بختیاری در رتبه ی پنجم قرار دارد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بیماری کرونا در خراسان جنوبی تحلیل آماری کرونا صد هزار نفر جمعیت میزان بروز تجمعی خراسان جنوبی شاخص کشوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۹۴۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی هلال‌ احمر خراسان‌جنوبی به ۲۵۶ نفر گرفتار در سیل


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، محمدعلی کاووسی گفت: با توجه به شدت بارندگی‌های روز گذشته، شهرستان‌های طبس، بیرجند، بشرویه، خوسف، سربیشه، نهبندان و قائن متحمل خساراتی ناشی از سیل شدند.

وی افزود: جمعیت هلال‌احمر استان که در حالت آماده‌باش بود از همان ساعات اولیه به یاری سیل‌زدگان شتافت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: امدادگران هلال احمر در سراسر استان در ۲۴ ساعت گذشته، به ۵۸ خانوار و ۲۵۶ نفر متاثر از سیل امدادرسانی کردند.
کاووسی افزود: روز گذشته تعداد ۳۲ نفر در اماکن غیر از جمعیت اسکان داده شدند.

وی همچنین از انتقال ۷۵ نفر به اماکن امن خبر داد و گفت: در ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۲۵ خودرو و ۱۶ نفر گرفتار در سیل رهاسازی شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی افزود: پتو، موکت، نایلون، کنسرو و چادر از جمله اقلام توزیع شده میان سیل‌زدگان بوده است.
کاووسی گفت: روز گذشته ۴۸ تیم عملیاتی، ۸۸ نیروی عملیاتی و ۲۵ خودرو به سیل‌زدگان امدادرسانی کردند.

وی از تخلیه آب ۵۷ منزل مسکونی در سیلاب روز گذشته خبر داد و افزود: دیروز ۱۸ دستگاه موتور پمپ، پنج دستگاه لجن کش و هشت دستگاه کف‌کش نیز در عملیات امدادرسانی به سیل زدگان به کار گرفته شد.

دیگر خبرها

  • امدادرسانی هلال‌ احمر خراسان‌جنوبی به ۲۵۶ نفر گرفتار در سیل
  • تشییع شهید تازه تفحص‌شده در خراسان جنوبی
  • نجات دختر ۱۴ ساله روستای چرمه سرایان با تلاش امدادگران
  • دختر ۱۴ ساله گرفتار در حوض انبار با کمک امداد گران نجات یافت
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • رتبه اول اصفهان در میزان جاده‌های دو بانده/ جذب قیر منوط به عملکرد بافت فرسوده است
  • آماده‌باش هلال‌ احمر خراسان‌ جنوبی به دنبال هشدار سیلاب در استان
  • آماده‌باش جمعیت هلال‌احمر به دنبال هشدار سیلاب
  • رتبه نخست شهرستان پلدشت در نرخ رشد جمعیت
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد