Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-08@03:07:41 GMT

سرمربی جدید الاهلی مشخص شد

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۹۴۲۶۹

سرمربی جدید الاهلی مشخص شد

رسانه های عربستانی از انتخاب یوسف عنبر به عنوان سرمربی جدید الاهلی خبر می دهند.

به گزارش "ورزش سه"، ساعاتی پیش بود که روزنامه عکاظ عربستان از توافق مدیران الاهلی با سرمربی خود ولادان میلوژویچ برای جدایی از این تیم خبر داد و در حالیکه خبر برکناری این سرمربی صربستانی هنوز به صورت رسمی از سوی باشگاه الاهلی اعلام نشده است، حالا اخباری مبنی بر تعیین جانشین او نیز منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 روزنامه البلاد عربستان در خبری مدعی شد که مدیران الاهلی با یوسف عنبر بازیکن و مربی سابق این تیم برای حضور بر روی نیمکت سفیدپوشان شهر جده به توافق رسیده اند و قرار است او به عنوان جانشین ولادان میلوژویچ تا پایان فصل هدایت الاهلی را برعهده بگیرد.


رسانه های عربستانی خبر داده اند که نایف القاضی مدیراجرایی الاهلی روز گذشته با یوسف عنبر دیدار کرده و با این سرمربی برای قبول هدایت این تیم تا انتهای فصل به توافق رسیده است. البلاد همچنین گزارش داده است که مدیران الاهلی با میلوژویچ به توافق رسیده اند که او تنها با دریافت حقوق معوقه 3 ماهه خود، از این تیم جدا شود.


یوسف عنبر در دهه 90 و پس از بازنشستگی از دنیای فوتبال، به مربیگری روی آورد و در سال 2002 هدایت الاهلی را برعهده گرفت و با این تیم به مقام قهرمانی جام ولیعهدی دست یافت. عنبر در سال 2018 به عنوان دستیار پابلو گویدی سرمربی آرژانتینی در الاهلی مشغول به کار شد که پس از کسب نتایج ضعیف به همراه او از کار برکنار شد.


در سال 2019 و پس از برکناری خورخه فوساتی از سرمربیگری الاهلی، عنبر یکبار دیگر به عنوان سرمربی جایگزین در الاهلی مشغول به کار شد و در 6 بازی پایانی فصل گذشته هدایت این تیم را برعهده گرفت.

عربستان الاهلی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: عربستان الاهلی یوسف عنبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۹۴۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد باشگاه الاهلی به قایدی برای تمدید قرارداد

باشگاه الاهلی امارات درصدد تمدید قرارداد مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درخشش مهدی قایدی در فصل جاری لیگ امارات با پیراهن اتحاد کلباء باعث شده است تا مدیران باشگاه الاهلی تمدید قرارداد این بازیکن را در دستور کار قرار دهند.

قایدی در حال حاضر به‌عنوان بازیکن قرضی در اتحاد کلباء حضور دارد و دو فصل دیگر از قراردادش با الاهلی باقی مانده است. با این حال باشگاه الاهلی قصد دارد مدت قرارداد قایدی را بیشتر کند و به این بازیکن پیشنهاد تمدید قرارداد داده است.

بر اساس این گزارش، قایدی با چند پیشنهاد دیگر هم مواجه شده و هنوز به پیشنهاد باشگاه الاهلی پاسخی نداده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • علت استعفای سرمربی خوشه طلایی مشخص شد
  • تئاتر سرمربی پرتغالی: همه به من توجه کنید! (عکس)‏
  • ژوزه مورینیو می‌خواهد دوباره سرمربی منچستریونایتد شود
  • شنول گونش نامزد جدی هدایت تیم ملی کره
  • ارنستو والورده و اشتفان کونتس، گزینه‌های جدید هدایت بایرن مونیخ
  • پیشنهاد باشگاه الاهلی به قایدی برای تمدید قرارداد
  • استقبال سرجیو کونسیسائو از هدایت میلان؛ تماس روسونری با ساری و روبرتو مارتینز
  • پرسپولیس قهرمان نشود سرمربی چه کسی است؟ | تصمیم مدیران باشگاه مشخص شد
  • با وجود علاقه سرمربی آلمانی؛ هانسی فلیک هیچ‌وقت به هدایت بارسلونا نزدیک نبود!
  • از گزینه هدایت ایران تا تبدیل به مدعی بهترین لیگ دنیا