Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-01@13:21:13 GMT

کشف 2 سر بریده از صندوق عقب یک ماشین+عکس

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۹۴۳۰۰

کشف 2 سر بریده از صندوق عقب یک ماشین+عکس

مرد جوان اهل نیجریه که در حال حمل سر انسان با خودروی خود بود توسط پلیس بازداشت شد. پلیس مبارزه با مواد مخدر نیجریه پس از مظنون شدن به این راننده که هویتش «ساکا حسن» و ۳۰ ساله اعلام شده او را متوقف و حین بازرسی خودرو دو سر بریده شده انسان را در صندوق عقب پیدا کرد.

به گزارش رکنا، این راننده به پلیس گفت که فکر می‌کرد در حال حمل یک کالا است و نمی‌دانسته که کارتنی که در حال حمل آن بوده حاوی بدن انسان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت قرار بود این کارتن را که از فردی در «لوکوجا» تحویل گرفته به فرد دیگری در شهر «آکور»، مرکز ایالت ادوندو تحویل دهد. حسن تاکید کرد که یک مرد ناشناس این کارتن را به همراه یک شماره تلفن همراه به او تحویل داد و گفت پس از رسیدن به آکور آن را به صاحب شماره تلفن همراه تحویل دهد.

بنا به گفته پلیس این دو سر انسان در داخل یک کارتن قهوه‌ای قرار داده شده بود. «هارونا گاگارا»، فرمانده پلیس ایالتی در این باره گفت که پلیس پس از مظنون شدن به این راننده خودروی نیسان او را متوقف و حین بازرسی اجزای بدن انسان را در صندوق عقب خودرو پیدا کرد.

گفتنی است؛ هنوز پلیس در مورد صحت صحبت‌های این مرد اظهار نظر نکرده است و تحقیقات پلیس همچنان ادامه دارد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا اخبار حوادث پلیس راننده عکس ماشین صندوق عقب سهام عدالت قیمت خودرو کرونا فیلم ایران قتل عکس بورس آسیب های اجتماعی بی خانمان ها زن معتاد زنان بی خانمان تصادف مرگبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۹۴۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازرس قلابی اتوبوسرانی در مشهد دستگیر شد

 

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی منطقه ثامن مشهد گفت: در پی گزارش اخاذی های سریالی از راننده های سازمان اتوبوسرانی در پوشش بازرس در سطح شهر مشهد توسط مرد جوان، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ عبدالرضا افزود: در پی گزارش اخاذی های سریالی از راننده های سازمان اتوبوسرانی در پوشش بازرس در سطح شهر مشهد توسط مرد جوان، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی گفت: ماموران کلانتری شیرازی با استفاده از مشخصات ظاهری متهم و تحقیقات میدانی، روز گذشته وی را در محدوده خیابان شیرازی مشهد با لباس اتوبوسرانی در اقدام غافلگیرانه قبل از فرار از محل دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی ثامن مشهد ادامه داد: متهم در بازجویی ها به هشت فقره اخاذی از راننده اتوبوس ها در سطح شهر اعتراف و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

خجسته از شهروندان خواست تا از دادن پول و لوازم با ارزش به افراد مشکوک که خود را مامور معرفی می کنند، خودداری و از آنها کارت شناسایی معتبر درخواست کنند و در صورت مشاهده موارد مشکوک، موضوع را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • سرقت خودرو با قیچی آرایشی زنانه زیر ۱۰ ثانیه
  • سوء قصد مرگبار با وینچستر به جان ۲ برادر در نمایشگاه ماشین
  • قیمت باطری ماشین با دریافت باتری کهنه
  • پلیس راهور تهران: استفاده از موبایل عامل ۴۶ درصد از تصادفات است
  • (ویدئو) یک ایرانی این خودروری یک و نیم میلیون دلاری را نابود کرد!
  • تصویری عجیب از همسر علیرضا بیرانوند به همراه یک سگ غول‌پیکر!
  • پلیس راهور : ۴۶ درصد تصادفات مربوط به تلفن همراه است
  • ببینید | افشاگری‌های عضو بریده منافقین در دادگاه
  • عامل ۴۶ درصد تصادفات ؛ یک عادت بد در رانندگی!
  • بازرس قلابی اتوبوسرانی در مشهد دستگیر شد