Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@20:29:03 GMT

گرو غبار استان خوزستان را فراگرفت

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۹۴۵۶۰

گرو غبار استان خوزستان را فراگرفت

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان، میزان گرد و غبار در ساعت ۱۶ امروز در رامشیر ۲ هزار و پنج، اهواز یک هزار و ۴۴۰، هندیجان ۸۹۰ و خرمشهر ۷۳۳ میکروگرم بر متر مکعب بود.

همچنین میزان گرد و غبار در این مدت در دزفول ۷۳۲، شوش ۶۰۴، حمیدیه ۵۰۰، بندر امام خمینی(ره) ۴۵۴،  اندیمشک ۴۴۵، شادگان ۴۱۶، آبادان ۳۸۵ ، سوسنگرد ۳۴۷ و ماهشهر ۲۹۵ میکروگرم بر متر مکعب بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حد مجاز غبار در هوا ۱۵۰ میکروگرم برمترمکعب است.

مدیرکل هواشناسی خوزستان نیز با اشاره به وزش باد در بیشتر نقاط استان، گفت: پدیده گرد و غبار به ویژه در مناطق جنوبی، جنوب غربی، غربی و مرکزی خوزستان تا عصر امروز چهارشنبه ادامه دارد.

محمد سبزه زاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: وزش باد در بیشتر مناطق خوزستان متوسط تا شدید گزارش شده که موجب برخاستن گرد و غبار در این استان شده است.

وی گفت: منشاء گرد و غبار امروز از کانون های داخلی است اما فردا پنجشنبه نیز پدیده گرد و غبار را خواهیم داشت که منشاء آن خارجی است.

برچسب‌ها گرد و غبار اداره کل هواشناسی خوزستان اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان خوزستان اهواز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گرد و غبار اداره کل هواشناسی خوزستان اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان گرد و غبار اداره کل هواشناسی خوزستان اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان خوزستان اهواز اخبار کنکور گرد و غبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۹۴۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دام‌ها در خوزستان به طور رایگان واکسینه می‌شوند

به گزارش خبرنگار مهر، بهمن جوشن عصر امروز دوشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: انجام فازهای مختلف واکسیناسیون سراسری جمعیت دامی در استان خوزستان به طور کامل رایگان بوده و از دامدار هیچ گونه وجهی دریافت نخواهد شد.

وی افزود: اجرای فازهای مختلف واکسیناسیون با مشارکت اکیپ‌های دولتی دامپزشکی خوزستان و اکیپ‌های بخش غیر دولتی استان و با بهره‌گیری از نیروهای کارآمد و متخصص به صورت رایگان انجام می‌شود.

معاون سلامت اداره کل دامپزشکی خوزستان خبر داد: همزمان با اجرای فازهای مختلف واکسیناسیون در جمعیت دامی استان تیم‌های ویژه‌ای از دامپزشکی استان نظارت میدانی بر این طرح‌ها را به صورت کاملاً سرزده انجام می‌دهند.

وی با اشاره به وجود بیش از چهار میلیون رأس دام سبک و بالغ بر ۳۰۰ هزار رأس دام سنگین در خوزستان گفت: با انجام فازهای مختلف واکسیناسیون در جمعیت دامی استان در طول سال توسط اداره کل دامپزشکی استان توانسته‌ایم ضمن حفظ سرمایه‌های دامی استان نیز نقش کلیدی را در تأمین امنیت غذایی و سلامت جامعه ایجاد کنیم.

کد خبر 6098453

دیگر خبرها

  • دام‌ها در خوزستان به طور رایگان واکسینه می‌شوند
  • باران بهاری آذربایجان شرقی را فراگرفت
  • فیلمی از خروش رودخانه در روستای خانیله اندیمشک
  • باشگاه فولاد خوزستان از حق سرمربی خود کوتاه نمی‌آید
  • واکنش مدیرعامل فولاد به جریمه عجیب ویسی!
  • ثبت آلودگی هوا در برخی شهرهای خوزستان
  • افزایش باد همراه با غبار محلی و مواج شدن دریا در خلیج فارس، ۱۶ اردیبهشت
  • آبگیری ۸۱ درصد کل مخازن سدهای خوزستان
  • عضو روحانیت مبارز: بَرج‌مان از خرج‌مان بیشتر است
  • سیدرضا اکرمی: امروز بَرج‌مان از خرج‌مان بیشتر است/ چطور برای افغان‌ها کار هست، برای ایرانی کار نیست؟