Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،کریمی اصل مدیر جهاد کشاورزی مراغه گفت: روزانه از طریق کشتارگاه‌های صنعتی طیور مراغه ۵۰ تن مرغ مورد نیاز شهر‌های آذرشهر، مراغه، بناب، ملکان و عجب شیر تامین می‌شود.

کریمی اصل افزود: از طریق ۲ کشتارگاه فعال مراغه روزانه بیش از ۲۰ هزار قطعه مرغ کشتار و در شهر‌های منطقه توزیع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: از امروز کشتار مرغ‌های بزرگترین واحد مرغداری گوشتی مراغه به ظرفیت ۱۲۰ هزار قطعه وارد بازار شهر‌های منطقه می‌شود.

 مدیر جهاد کشاورزی مراغه گفت: از طریق این مرغداری تا پنج روز آینده ۲۴۰ تن گوشت مرغ وارد بازار شهر‌های جنوب استان می‌شود.

کریمی اصل افزود: تمامی مراحل عرضه مرغ، از مرغداری گرفته تا خروج از کشتارگاه با نظارت شبانه روزی کارشناسان جهادکشاورزی انجام می‌شود.

او خواستار افزایش نظارت بر عرضه مرغ در پرکنده فروشی‌های شهر‌ها شد.

مدیر جهاد کشاوزی مراغه افزود: در روز‌های آینده نیز ۵۰۰ هزار قطعه مرغ آماده کشتار ۱۶ واحد مرغداری وارد بازار شهر‌های جنوب استان می‌شود.

او گفت: سالانه در ۵۰ واحد مرغداری گوشتی مراغه، بیش از ۷ هزار تن گوشت مرغ تولید می‌شود.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جهاد کشاورزی گوشت مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۹۴۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب یک واحد قصابی در شهرستان آوج

اصلانی رئیس اداره دامپزشکی شهرستان آوج گفت: در راستای نظارت‌های بهداشتی بازرسان اداره دامپزشکی شهرستان آوج از مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی، یک باب قصابی به دلیل کشتار غیر مجاز دام پلمب شد.

وی افزود: ذبح دام فقط باید در کشتارگاه انجام شود تا مراحل معاینه دام زنده قبل از کشتار و بازرسی بهداشتی لاشه دام در کشتارگاه انجام و پس از تایید سلامت وارد مراکز عرضه شود.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان آوج به عموم مردم توصیه کرد: در هنگام خرید گوشت قرمز به مندرجات لیبل روی لاشه دقت کنند که تاریخ مصرف آن منقضی نشده باشد و در صورت مشاهده تخلف مراتب را از طریق شماره تلفن ۴ رقمی ۱۵۱۲ با اداره کل دامپزشکی در میان بگذارند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • افتتاح بیش از هشت هزار واحد مسکونی در آذربایجان شرقی
  • جوجه ریزی در مرغداری سیستان و بلوچستان ۱۷ درصد افزایش یافت
  • تامین زمین ویلایی در روستاها برای متقاضیان نهضت ملی مسکن شهرها 
  • رشد ۱۷ درصدی جوجه ریزی در واحدهای مرغداری سیستان وبلوچستان
  • بررسی موانع و چالش‌های تامین مسکن نیروهای مسلح در آذربایجان شرقی
  • اهدای ۱۷۹ واحد خون در مهربان
  • ۵ میلیارد دلار منابع برای رشد ۸ درصدی در آذربایجان‌شرقی
  • پلمب یک واحد قصابی در شهرستان آوج
  • رتبه نخست بستان آباد در تولید قارچ دکمه‌ای در آذربایجان شرقی
  • تجلیل از رئیس دادگاه بخش سراجو در مراغه