Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@22:37:49 GMT

واکنش سرمربی پرتغال به شایعات درباره آینده رونالدو

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۹۴۸۶۷

واکنش سرمربی پرتغال به شایعات درباره آینده رونالدو

فرناندو سانتوس، سرمربی تیم ملی پرتغال، می‌گوید اگر کریستیانو رونالدو از او راهنمایی بخواهد این کار را انجام خواهد داد.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از حذف غیر منتظره یوونتوس از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، شایعات درباره آینده کریستیانو رونالدو به اوج خود رسیده و گفته می شود که قهرمان 9 دوره پیاپی رقابت‌های سری آ آماده است تا به پیشنهادات این فوق ستاره پرتغالی گوش کند؛ این در حالی است که البته باشگاه ایتالیایی چندین بار به اشکال مختلف جدایی رونالدو را تکذیب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

فرناندو سانتوس، سرمربی تیم ملی پرتغال، نیز جزو کسانی بوده که اکنون و پیش از رقابت های مقدماتی جام جهانی 2022 به این بحث داغ پیرامون آینده کریستیانو رونالدو واکنش نشان داده و می‌گوید: " من شخصاً به کریستیانو مشاوره می دهم. من از 18 سالگی سرمربی او بودم و ما با هم رابطه نزدیکی داریم."

 

فرناندو سانتوس در ادامه تاکید کرد که اگر کریستیانو رونالدو به راهنمایی های او احتیاج داشته باشد این کار را انجام خواهد داد و به فوق ستاره پرتغالی مشاوره می‌دهد. سرمربی تیم ملی پرتغال در ادامه گفت: "ما زیاد صحبت می کنیم اما این مکالماتی خصوصی بین دوستان است. ما واقعاً رابطه مربی و بازیکن نداریم اما وقتی او در تیم ملی باشد فرق می کند. اگر او از من راهنمایی بخواهد، من به او خواهم گفت که نظر من چیست."

 

 

فرناندو سانتوس (سرمربی) یوونتوس تیم ملی پرتغال کریستیانو رونالدو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فرناندو سانتوس سرمربی یوونتوس تیم ملی پرتغال کریستیانو رونالدو کریستیانو رونالدو فرناندو سانتوس تیم ملی پرتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۹۴۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین هت تریک کریستیانو رونالدو با پیراهن رئال مادرید در لالیگا (5 می، 2010) / فیلم

13 سال پیش در چنین روزی، کریستیانو رونالدو، مهاجم سابق رئال مادرید در دیدار مقابل مایورکا موفق شد برای نخستین بار با پیراهن رئال مادرید در لالیگا هت تریک کند.

دانلود (5.1MB)

دیگر خبرها

  • کریستیانو رونالدو باری دیگر آمادگی بدنی اش را به رخ کشید / تمرینات بدنسازی CR7
  • کریستیانو رونالدو قهرمانی اسپورتینگ لیسبون در لیگ پرتغال را تبریک گفت + عکس
  • رونالدو؛ یک گوشه در حال رکوردزنی!
  • (عکس) سورپرایز رونالدو برای جورجینا در روز مادر
  • نخستین هت تریک کریستیانو رونالدو با پیراهن رئال مادرید در لالیگا (5 می، 2010) / فیلم
  • واکنش کریستیانو رونالدو به 66امین هت‌تریک؛ احساس فوق العاده‌ای است + عکس
  • هت تریک کریستیانو رونالدو مقابل الوحده با گزارش عربی / فیلم
  • گل سوم کریستیانو رونالدو به الوحده (النصر 5-0 الوحده)
  • گل دوم کریستیانو رونالدو به الوحده (النصر 2-0 الوحده)
  • گل اول کریستیانو رونالدو به الوحده روی اشتباه دروازه‌بان (النصر 1-0 الوحده)