Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن روحانی عصر امروز در ارتباط تصویری با مراکز خدمات و تولید انرژی وزارت‌خانه‌های نیرو و نفت، گفت: شرکت ملی گاز ایران در هفت سال و نیم گذشته کار بزرگی انجام داده است.

وی بیان کرد: مردم باید قدردان نعمت خدادادی وجود گاز طبیعی در کشور و همچنین فرزندانی باشند که گاز را از عمق زمین استخراج، پالایش، پمپاژ و به درب منازل و مراکز صنعتی می‌رسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمهور تصریح کرد: در این دولت توانستیم گاز را به سیستان و بلوچستان برسانیم در حالی که قبلاً مردم این منطقه از نعمت گاز بهره‌مند نبودند.

روحانی با اشاره به افزایش ۶ درصدی تولید گاز شیرین در یک سال اخیر، گفت: روزانه بیش از یک میلیارد متر مکعب گاز تولید می‌کنیم و اگر در مصرف ۳۰ درصد آن صرفه جویی کنیم، با اندکی برنامه‌ریزی می‌توانیم صد میلیارد متر مکعب در سال گاز صادر کنیم.

وی تاکید کرد: نعمت خدادادی گاز می‌تواند میان کشورهای شرق و غرب پیوند برقرار و همچنین درآمد بسیار خوبی نیز برای کشور ایجاد کند.

رئیس جمهور با بیان اینکه استفاده از منابع گازی عامل محیط زیستی سالم است، گفت: استفاده از گاز طبیعی منجر به این می‌شود که نیروگاه‌ها از گاز استفاده کنند و هوای سالم‌تری داشته باشیم.

کد خبر 5175325 زهرا علیدادی

منبع: مهر

کلیدواژه: شرکت ملی گاز ایران حسن روحانی رئیس جمهور اسلامی ایران حجت الاسلام حسن روحانی تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها مجلس شورای اسلامی هیئت دولت جمهوری اسلامی ایران سعید خطیب زاده انتخابات 1400 ایران افغانستان پاکستان مجمع تشخیص مصلحت نظام محمد باقر قالیباف انقلاب اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۹۵۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب باعث جلوگیری از فساد می‌شود

حجت‌الاسلام قربانعلی برقرار در خطبه‌های نماز جمعه امروز گرگان گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال ۱۳۸۰ فرمان هشت ماده‌ای مبارزه با فساد را ابلاغ کردند، اما تاکنون اجرا نشده است.

وی در ادامه با اشاره به در پیش بودن سالروز شهادت شهید مرتضی مطهری و روز معلم گفت: شهید مطهری، شخصیتی بزرگوار و گرانقدر بود که کمتر کسی در مورد وی می‌تواند کامل صحبت کند.

برقرار یادآور شد: همچنین در این روز باید از معلمان که نقش موثری در تربیت فرزندان و آینده‌سازان این سرزمین دارند، به بهترین شکل ممکن قدردانی شود.

وی همچنین به روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای اشاره کرد و افزود: جوانمردی، مروت، مهمان‌نوازی، دستگیری از محرومان و ضعیفان، فروتنی، تواضع، گذشت و گشاده‌رویی از ویژگی‌های پهلوانان است.

وی در ادامه با اشاره به فرا رسیدن سالروز شکست آمریکا در ویتنام ادامه داد: آمریکا با توجه به جنایاتی که در گذشته انجام داده و اقداماتش، شیطان بزرگ و خبیث است.

امام جمعه موقت گرگان با یادآوری فرارسیدن روز جهانی کار و کارگر گفت: اعتراضات کارگران در آمریکا که منجر به فراخوان اعتصابات سراسری مبنی بر کاهش ساعات کاری از ۱۴ ساعت به هشت ساعت، دلیل اصلی نامگذاری این روز است.

برقرار تاکید کرد: کارگران از اقشار زحمتکش در هر جامعه‌ای محسوب می‌شوند و باید نگاه ویژه‌ای به آنان داشت.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • شهر را تقدیم تاس‌اندازها نکنیم
  • مشکلات جهان اسلام در نتیجه عدم توجه به توصیه های علمای جهان اسلام است/ هدف صهیونیسم بین الملل ایجاد فاصله میان کشورهای اسلامی است
  • آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد از امروز
  • عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب از فساد جلوگیری می‌کند
  • عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب باعث جلوگیری از فساد می‌شود
  • ویدیو/ ارتقای اقتصاد مکمل میان ایران و کشورهای آفریقایی
  • رایزنی برای تبادلات مالی و بانکی میان ایران و آفریقا
  • میان افزایش حقوق کارگران و قیمت کالاها، توازن برقرار شود
  • مقایسه نرخ رشد اقتصادی ایران در میان اقتصادهای بزرگ دنیا (+جدول)
  • وضعیت مقاوم‌سازی ۱۳ شهرستان کرمانشاه بالاتر از میانگین کشوری