Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی خسروی که میهمان طرفداری بود، فهمید که بعد از او حمید درخشان به استودیو طرفداری می آید. گفت از درخشان بپرسید چرا به او می گویم بالرین فوتبال ایران؟ پاسخ حمید درخشان را در برنامه برترین های قرن ببینید...

حمید درخشان که خود یکی از کاندیداهای قرار گرفتن در تیم منتخب قرن است، برای معرفی 11 بازیکن منتخب و برترین های خود مقابل دوربین طرفداری قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این انتخاب، گپ و گفت های جالبی با حمید درخشان داشتیم. از لقبی که علی خسروی برای او در نظر گرفته بود تا ستایش ها از پرویز قلیچ خانی و علی پروین. توصیه می کنیم این برنامه از برترین های قرن را به هیچ وجه از دست ندهید. با حمید درخشان اتفاقات و خاطرات جالبی را مرور کردیم.

برنامه منتخب قرن با حمید درخشان تقدیم شما می شود و در انتهای مطلب نیز فرم نظرخواهی تکمیل شده حمید درخشان را مشاهده می کنید:

سلام خدمت مخاطبین رسانه طرفداری. برای انتخاب تیم قرن، در خدمت حمید درخشان هستیم.

سلام. خوشحالم مجددا در خدمت شما هستم.

آقای درخشان راجع به تیم منتخب فکر کرده اید؟

به هر حال بعضی گزینه ها مبهم هستند چرا که فوتبالیست های خوبی در فوتبال کشورمان داشته ایم که هرکدام به نوعی تفاوت های زیادی داشتند، خاصیت های خوبی و توانایی های بالایی داشتند. ای کاش می شد 22 بازیکن نوشت. آن وقت دست مان باز تر بود. اینکه برای هر پست فقط یک نفر را بنویسی، واقعا سخت است. از نظر من همه شان قابل احترامند و جا دارد اسمشان در این لیست باشد. به جرات می گویم اگر اسم کسی را نمی نویسم، آن ها نیز جزو بهترین ها بوده اند. یعنی اگر اولین نبوده اند، جزو 5 تای اول بوده اند. فوتبال از زمان شروعش تا به امروز، تغییرات زیادی داشته است. در دنیا هم همین طور بوده است. امکانات زیاد شده، سخت افزاری بهتر شد و همه این تغییرات باعث می شود شما کیفیت و رشد بهتری داشته باشید. در هر صورت همه عزیزان دوست داشتنی، قابل احترام و باکیفیت هستند.

با پست دروازه بان شروع کنیم. انتخاب شما کیست؟

دروازه بانان بزرگی را از قدیم تا امروز داشته ایم. 2-3 گزینه را می توان نوشت و از نظر من همه شان تاثیرگذار بوده اند. در گذشته اینکه به جام جهانی بروی و شرایط را ببینی، متفاوت بود اما فکر می کنم کسی که با مشقت و دلهره ما را به جام جهانی برد، فکر می کنم احمدرضا عابدزاده بود که به خصوص در بازی با استرالیا، کمک زیادی به ما کرد.

سپس به سراغ بک های چپ و راست برویم یا مدافعان وسط؟

دفاع های فوق العاده ای در فوتبال کشورمان داشته ایم. مهدی مهدوی کیا را برای پست مدافع راست انتخاب می کنم. البته او در ابتدا هافبک بود ولی با نظر آقای مایلی کهن یک خط عقب تر آمد و الحق خوب بازی می کرد. کسی که این همه سال در پرسپولیس، تیم ملی و بوندسلیگا خوب ظاهر شد، انتخاب من نیز است. گزینه های دیگر مانند آقای زرینچه، نظری و ... قابل احترامند و جای شان در این لیست خالی است ولی مهدوی کیا به دلیل تداومی که در فوتبال به خصوص در بوندسلیگا داشت، او انتخاب من خواهد بود. در پست مدافع چپ مهره های شاخص زیادی داشته ایم. از نظر من، کامل ترین آن ها از نظر فنی، مجتبی محرمی است.

مدافع وسط از نسل های مختلف نیز داشته ایم.

بله بسیار زیاد. واقعا همه می توانند در لیست باشند. یک عده شانس این را داشتند در جام جهانی بازی کنند. از نظر من یکی از کم نقص ترین یا حتی بی نقص ترین بازیکنان در این پست، محمد پنجعلی است. به نظرم مدافعانی که تداوم بیشتری در فوتبال داشته اند، در اولویت قرار می گیرند زیرا هم خوب هستند که مانده اند، و اینکه خودشان را خوب نگه داشته اند. این تداوم نشان می دهد آن ها کیفیت خوبی داشته اند. واقعا گزینه های زیادی داریم ولی خوب باید کامل ترین ها انتخاب شود. انتخاب واقعا سخت است و باید بیشتر راجع به آن فکر کنم.

برای پست هافبک دفاعی چطور؟

در سال های اخیر از نسل ما تا به امروز هافبک های خیلی خوبی داشته ایم. از سیروس قایقران بگیر تا پرویز قلیچ خانی که شاهکار همه این ها بود. قلیچ خانی در چند پست به راحتی بازی می کرد و توانمند بود. به جرات می گویم او جزو بهترین های تاریخ فوتبال کشورمان است. حتی او می تواند دفاع وسط بایستد و در بازی با ملوان در آن پست حضور داشت و چه بازی ای کرد. ما 1-0 بازی را بردیم و با گل او بازی را بردیم. افراد زیادی در این پست شایسته حضور هستند مانند کریم باقری، سیروس قایقران، جواد نکونام و ... اما پرویز قلیچ خانی واقعا قوی بود. من ایشان را هافبک وسط می گذارم. ایشان همیشه جزو استثنائات است. از علی پروین می پرسیدیم علی آقا چه کسی از شما بهتر است؟ او همیشه جواب این سوال را سخت می داد ولی همیشه می گفت اول پرویز قلیچ خانی و بعد من.

برای پست هافبک چپ گزینه های زیادی داریم. آقای خسروی میهمان ما بودند و گفتند یک نفر در فوتبال ما بود و به او می گفتید بالرین. از او بپرسید چرا. و اکنون آن شخص روبروی ما نشسته است.

ایشان به من لطف دارد و از ایشان ممنونم. نظر لطف ایشان بوده که من باله می رقصیدم. نوع بازی من این گونه بود که با ظرافت بازی می کردم. من سال ها فوتبال بازی کردم ولی مصدوم نشدم. یکی از دلایلش همین بود که با ظرافت و باهوش بازی می کردم. درگیر هم می شدم ولی می دانستم کی و چگونه درگیر شوم تا مصدوم نشوم. آن ها که بازی می کنند می دانند که چطور بازی کنند تا کمتر مصدوم شوند.

پس نام خودتان را در این لیست می گذارید؟

واقعا نمی دانم. افراد خوب زیادی در این پست بوده اند. شاید بگویم من نفر پنجم این لیست هستم. اما برای اولین بار می خواهم به خودم اجازه دهم تا اسم خودم را بنویسم.

در آن سمت زمین یعنی پست هافبک راست انتخاب تان کیست؟

مجید نامجو مطلق در سمت راست عالی بود. اگر آن اتفاق نمی افتاد و مصدوم نمی شد، شاید به راحتی در اروپا بازی می کرد. هم باکیفیت بود، هم تاثیرگذار، هم زیبا بازی می کرد و تعیین کننده بود. به نظرم او جزو کسانی بود که در سمت راست، جزو بهترین ها بوده است.

یک هافبک هجومی هم می خواهیم که در اینجا گزینه های زیادی داریم.

بله مثلا علی پروین که جزو نوابغ فوتبال ما است. خیلی باهوش و خیلی تکنیکی. واقعا نمی توان از اسم ایشان گذشت. علی پروین همه چیزهایی که یک فوتبالیست باهوش باید داشته باشد را دارد. البته ایشان چند پست بازی کرده اند. گاهی مثلا به من می گفت تو برو سمت راست تا من چپ بازی کنم. در همه پست ها توانا بود. هم فوتبال را خوب می فهمید و هم خوب بازی می کرد. مثلا کنارش بازی می کردی، اذیت نمی شدی. پاس بد نمی داد، بازیکن را به چالش نمی کشید. به من همیشه می گفت هرکجا گیر کردی، به من پاس بده حتی اگر شلوغ بودم. همان جا توپ را راحت استپ می کرد و مانند یک خط کش پاس می داد.

الان این را در فوتبالیست های اروپایی می بینم ولی آن زمان این کار سخت تر نبود؟

بله واقعا سخت بود. تیم میلان به ورزشگاه آزادی آمد و من بعد از 20 سال پا به توپ شدم. چمن را دیدم واقعا لذت بردم. با خود گفتم اگر نتوانی در این چمن پاس دهی، واقعا بازیکن ضعیفی هستی. خدا رحمت کند آقای الهی را، زمانی که بازی می کردیم، از او می خواستم یک فرغون ماسه کنار زمین بریزد تا بتوانیم سانتر کنیم. این را جدی می گویم. با آن وضع ما بازی کردیم. حال فکر کنید اگر کیفیت زمین برایمان بهتر می شد، چقدر کیفیت کارمان بالاتر می رفت. ما از خیلی چیزها از جمله زمین خوب محروم بودیم. امیدوارم نسل ها تکرار شوند تا همه لذت ببرند. پپ گواردیولا می گوید از دیدن بازی امثال مسی و رونالدو لذت ببرید چرا که اگر این ها بروند، دیگر مانندشان نخواهید دید.

مهاجمانی که انتخاب می کنید چه کسانی هستند؟

در فوتبال ما مهاجمان خوب زیادی بوده اند. آقای گل و گلزنان زیادی داشته ایم. نمی شود از اسم بعضی ها گذشت. شاید خیلی ها تلاش کردند ولی شرایط برایشان مهیا نبود اما تلاش خود را کردند و خوب بازی کردند. حق مسلم علی دایی است که در این لیست باشد. او جزو کسانی بود که توانایی، اراده و خواستن را همیشه در خودش صرف کرد تا بتواند یک بازیکن خوب و قابل قبولی باشد. با تلاشش در تیم ملی نشان داد که لیاقت دارد در جزو بهترین های فوتبال کشورمان باشد. بازیکنان زیادی داشته ایم که می توانند در این پست بازی کنند. ای کاش می شد چند گزینه انتخاب کرد زیرا انتخاب واقعا سخت است. هرکسی را بنویسی، بقیه نیز استحقاق بودن در لیست را داشته اند. سرزن زیاد داشته ایم، بازیکن روی زمین زیاد بوده اند. قبلا فوتبالمان انگلیسی تر بود و بیشتر روی هوا بود. الان فوتبال عوض شده و بیشتر روی زمین است. با احترام به بقیه فکر می کنم اینجا می توان خداداد عزیزی را قرار دارد. او خیلی توانمند و تکنیکی بود.

برای پست دفاع و زوج پنجعلی هنوز کسی را انتخاب نکرده اید؟

می خواهم اولویت را روی کسانی بگذارم که در جام جهانی حضور داشته و در لیگ های معتبر اروپایی بازی کرده اند. انتخاب من رحمان رضایی است که در سری آ که بهترین مدافعان را دارد، بازی کرد. او در جام جهانی نیز حضور داشت.

از بین این بازیکنان، سه نفر برتر را انتخاب کنید؟

علی پروین به عنوان نفر اول، پرویز قلیچ خانی نفر دوم و علی دایی نفر سوم.

کدام مدیر قوی می تواند این تیم را هدایت کند؟ یک سرمربی خارجی و یک داخلی برای تیم مان می خواهیم.

مربیان زیادی در فوتبال کشورمان آمدند ولی به نظرم از نظر قهرمانی و بازیکنانی که به تیم ملی داد، استانکو بهترین مربی خارجی بود که به ایران آمد. برای بهترین مربی ایرانی، نمی توان گفت چه کسی ولی چون باید یک اسم را بنویسیم، به این قضیه اینطور بگوییم که بهترین مربی ایرانی که در کشورمان بوده است. مثلا در زمان ما علی پروین قهرمانی های زیادی آورد. سپس امیر قلعه نویی این کار را درست انجام داد. به نظرم نام امیر قلعه نویی را می توان در این لیست نوشت.

یک بهترین تیم قرن هم داریم. می تواند یک تیم ملی یا یک تیم باشگاهی باشد.

دو تیم ملی خیلی خوب در سال های 1978 و 1998 داشتیم که هر دو عالی بودند ولی تیم 98 را بیشتر دوست دارم.

برترین ورزشکاران قرن از نظر شما چه کسانی هستند؟

فکر می کنم یکی از آن ها باید هادی ساعی باشد. از کشتی هم می توانیم آقای حمید سوریان را انتخاب کنیم. کشتی گیران خوب زیادی داشته ایم اما شاید حمید سوریان، نام آورترین آن ها باشد. به هر حال در فوتبال جام جهانی و در ورزش های دیگر، المپیک بالاترین سطح است. باید نگاه کرد چه کسانی بیشترین مدال ها را داشته اند. حسین رضازاده را می توانم به عنوان سومین نفر انتخاب کنم. کسی که وزنِ ورزش ما را بالاتر برد.

و بهترین داور قرن فوتبالی کشورمان؟

انتخاب من آقای فغانی است. هم در جام جهانی سوت زد و هم آبروی ما را در بخش بین المللی بیشتر کرد.

از انتخاب هایتان بسیار ممنونم. از شما تشکر می کنم.

از شما ممنونیم. ان شاءالله بتوانیم با تلاش شما عزیزان، فوتبالمان را از وضعیتی که دارد، عوض کنیم و بهبود بخشیم تا سلامتی فوتبال بیشتر و ناپاکی ها بیشتر شود. شما عزیزان نیز نقش بسیار زیادی دارید. باید از برخی شبکه ها انتقاد کنم که خوب حرکت نمی کنند و یک طرفه می روند و با تعصبات زیاد جلو می روند. خوب است آدم منطق داشته باشد. من نمی گویم جانبداری نکنید، شما انسان هستید و آزاد به انتخاب هستید اما انتخاب را فارغ از تعصب برگزینید. شما کمک کنید تا سلامت ورزش بیشتر شود و این قدر زشتی های فوتبال را نشان ندهیم. ورزش فوتبال زیبایی های بسیاری دارد و دوستی و رفاقت را در خود معنا می کند و باید آن ها را توسعه دهیم و می توانیم شکل ورزش فوتبال را بهتر نشان دهیم.

فرم نظرخواهی تکمیل شده حمید درخشان

 

اخبار داغ 

ابراهیم شکوری در گفتگو با طرفداری: چرا بهانه به آسیا می دهیم؟ مسائلی مثل حق پخش را حل نکنیم، اوضاع بدتر می شود! هافبک پرسپولیس کنار بازیکن کرونایی استقلال چه می کرد؟ ریحانه پارسا در کلیپ بعدی ساسی مانکن / ریحانه پارسا جایگزین الکسیس + عکس ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت دور و نزدیک فوتبال؛ آیا پله در مورد هزارمین گلش دروغ گفته است؟ (دوبله اختصاصی) کریستیانو رونالدو برای ترک یوونتوس، منتظر تماس رئال مادرید است / ادعای مارکا 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: زیادی داشته ایم پرویز قلیچ خانی فوتبال کشورمان حمید درخشان جزو بهترین ها جام جهانی فکر می کنم انتخاب من داشته اند علی پروین واقعا سخت نظر من برای پست گزینه ها بوده اند تیم ملی ترین ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۹۵۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین تکلیف حق پخش ورزش

    رئیس رسانه‌ملی در این آیین با اشاره به این‌که پیشرفت در همه عرصه‌ها و به‌ویژه در ورزش موجب تقویت هویت ملی ما می‌شود، گفت: یکی از سرفصل‌های مهم تحولی رسانه‌ملی، «پیشرفت» است و این جشنواره‌ با برجسته‌کردن افتخارات فرزندان ایران، هویت ملی را تقویت می‌کند و یکی از مصادیق فتوحات فرزندان ایران است.جبلی ادامه داد: جوانان ما، دانشمندان ما و قهرمانان ما در نیروهای مسلح که با اقتدارآفرینی در عرصه بین‌الملل، عملیاتی چون «وعده صادق» را رقم زدند، مصداق عینی این قهرمانی‌ هستند‌.وی ورزشکاران را از جمله عناصر هویت ملی کشوردانست وگفت:ورزشکاران باید به‌طورمستمر درقاب رسانه‌ملی حضور داشته باشند، این وظیفه ذاتی ماست که در رسانه‌ملی خدمتگزار این قهرمانان باشیم.رئیس رسانه‌ملی این جشنواره را مصداق روشنی از رویکرد و سازوکار تحول در رسانه‌ملی دانست و گفت: در کنار رویکرد تحولی رسانه‌ملی، انتخاب نهایی با ملت ایران که صاحبان اصلی رسانه و صاحبان اصلی کشورند، بوده است.جبلی افزود: حدود پنج میلیون نفر از هموطنان عزیزمان قهرمانان ملی را انتخاب کردند و این افتخاری برای ورزشکاران ماست که مورد توجه مردم هستند.وی با اشاره به این‌که رسانه‌ملی همواره مورد توجه قهرمانان ملی و مردم ایران بوده است، متذکر شد: هرچند نتیجه طبیعی قهرمان‌شدن ستاره‌بودن است اما در ورزش، ستاره‌بودن کافی نیست. قهرمانان ملی که در این جشنواره برگزیده شدند، محبوب دل مردمند و این نشان می‌دهد مردم قدردان ورزشکاران‌شان هستند و در کنار آنها می‌مانند.وی با بیان این که  قهرمانان ملی را رسانه گویای هویت ملی خواند که نماد اخلاق و جوانمردی را در رسانه نمایان می‌کنند، گفت: مردم هنوز یاد جهان‌پهلوان تختی را گرامی می‌دارند؛ چراکه او نماد جوانمردی بود و جوانمردی لازمه قهرمانی است.رئیس رسانه‌ملی با یادآوری نام شهید ابراهیم هادی و توصیه به مطالعه کتاب «جوانمرد » (روایت زندگی و خاطرات شهید ابراهیم هادی) گفت: قهرمانانی مانند ابراهیم هادی همواره در تاریخ می‌مانند و این نقش صداوسیما را در معرفی این قهرمانان سنگین‌تر می‌کند.جبلی با اشاره به این‌که رسانه‌ملی قدردان ورزشکارانی است که عنصر ایرانی و جوانمردی را برجسته می‌کنند، عنوان کرد: از مردمی‌که با وسواس قهرمانان ملی‌شان را انتخاب کردند، قدردانی می‌کنم. این انتخاب نشان داد که مردم عناصر هویتی ملی‌شان را می‌شناسند و ما نیز قدردان این قهرمانان در رسانه‌ملی هستیم.
 
مژده رئیس رسانه‌ملی پیرامون حق پخش فوتبال
پیمان جبلی، رئیس رسانه‌ملی درحاشیه اختتامیه جشنواره قهرمان ایران درجمع خبرنگاران گفت: با افتخار رسانه‌ملی میزبان سومین دوره جشنواره قهرمان ایران بود و امسال این جشنواره با گستردگی و استقبال بیشتری مواجه شد.وی ادامه داد: حدود پنج میلیون نفر از مردم در جشنواره قهرمان ایران شرکت کردند و امیدواریم درسال آینده هم باهمین شکوه وانضباط و تنوعی که در رشته‌های مختلفی وجود داشت شاهدجشنواره باشکوه‌تر باشیم.جبلی عنوان کرد:امسال به‌دلیل این‌که درآستانه المپیک پاریس هم هستیم امیدواریم این جشنواره و رویداد‌های مشابه که برای قدردانی و حمایت از ورزشکاران و قهرمانان ورزشی توسط رسانه‌ملی یا در عرصه‌های دیگر اتفاق می‌افتد بتواند تقویت‌کننده روحیه ورزشکاران عزیزمان برای شرکت در رقابت‌های سنگین المپیک پاریس باشد.وی افزود: ما به‌عنوان رسانه‌ملی همیشه افتخارمی‌کنیم درکنار جامعه ورزشی وقهرمانان و فرزندان عزیزمان درهمه عرصه‌ها هستیم. رئیس رسانه‌ملی درباره حق پخش تلویزیونی عنوان کرد:وظیفه خود می‌دانم که تبریک صمیمانه به طرفداران دو تیم بزرگ استقلال و پرسپولیس بگویم. آرزویی که بعد از سال‌ها محقق شد و اتفاق خوبی امروز افتاد.وی افزود: این مژده را به همه طرفداران ورزش به‌ویژه ورزش‌های بزرگی مثل فوتبال بدهم که ما و وزارت ورزش در حال تدوین آیین‌نامه‌ای برای حق پخش‌ فوتبال هستیم که تقدیم هیأت وزیران خواهد شد.جبلی خاطرنشان کرد:براساس برنامه هفتم ماحداکثر شش ماه بعد ازتصویب برنامه هفتم موظف هستیم با وزارت ورزش آیین‌نامه‌ای را برای تعیین تکلیف حق پخش تقدیم هیأت دولت کنیم. روی پیشنهاد مشترک با وزارت ورزش توافق داریم و فکر می‌کنم در آینده نزدیک این اتفاق بیفتد و تکلیف حق پخش ورزش مشخص شود.

«قهرمان ایران» مشخص شد

برترین‌های ورزش درسال۱۴۰۲دراختتامیه جشنواره«قهرمان ایران»مشخص شدند.شبکه ورزش سیما با مشارکت بیش از پنج میلیون رای مردمی سرانجام در مراسم اختتامیه این جشنواره که با حضوررئیس سازمان صداوسیما ووزیرورزش وجوانان برگزار شد از برگزیدگان قهرمان ایران رونمایی کرد.«نشان حاج‌قاسم سلیمانی» در بخش داخلی به الناز دارابیان ودربخش خارجی به هواداران تیم سلتیک اسکاتلند رسید.

نشان «یار ایرانی جبهه مقاومت» به تیم ملی فوتبال ایران تعلق گرفت
جایزه «زیباترین گل» به سید‌مهدی میرجلیلی از تیم ملی فوتبال ساحلی رسید
جایزه «زیباترین صحنه ورزشی» برای پیروزی تیم ملی فوتبال در مقابل ژاپن اهدا شد
دیپلم افتخار زیباترین صحنه ورزشی به ساره جوانمردی و دیپلم افتخار «برترین تیم ملی» به تیم هاکی بانوان رسید
جایزه برترین تیم ملی برای تیم ملی فوتبال ساحلی وجایزه«افتخار تاریخی» برای کاروان فرزندان ایران (ورزشکاران پارالمپیک ایران)اهدا شد
جایزه قهرمان فردا به امیررضا معصومی تعلق گرفت
لوح تقدیر «برترین مربی» به انتخاب مردم ایران به حسین عبدی رسید
جایزه برترین مربی ورزش به علی نادری، سرمربی تیم فوتبال ساحلی رسید
جایزه «بانوی ورزش ایران» به ناهید کیانی و جایزه «آقای ورزش ایران» به امین میرزازاده رسید
جایزه «برترین ورزشکار پارالمپیک» به رزا ابراهیمی و دیپلم افتخار «قهرمان فردا» به محمد بیرانوند رسید

گفتنی است برندگان جوایز آقای ورزش ایران، بانوی ورزش ایران، برترین مربی، قهرمان فردا، برترین ورزشکار پارالمپیک، برترین تیم ملی، زیباترین صحنه ورزشی و زیباترین گل با آرای مردمی انتخاب شدند و سایر عناوین منتخب جشنواره بودند.

دیگر خبرها

  • حمید درخشان: برای تمدید قرارداد اوسمار عجله نکنید
  • (ویدئو) روایت جالب فریدون زندی از مشکل داشتن علی پروین با او
  • (ویدئو) واکنش فریدون زندی پس از شنیدن نام علی پروین
  • تعیین تکلیف حق پخش ورزش
  • قلب تبریز درد می کند/ روز مرگ تراکتور در فصل جاری کم نبود!
  • خبر خوب برای نکونام؛ ستاره مصدوم استقلال «آقا وسط» بازی کرد!
  • حمید مطهری: در تراکتور سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم بیشتر کار کنم
  • بهترین بروکرهای فارکس: راهنمای انتخاب برترین‌ بروکر فارکس
  • علی دایی: اجازه نمی‌دهم زور بگویند!
  • برگزاری مراسم انتخاب قهرمانان ورزش سال 1402/ کیانی و میرزازاده قهرمانان زن و مرد ایران از نگاه مردم شدند