Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@03:31:52 GMT

مرز مسافری مهران تا اطلاع ثانوی کماکان بسته است

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۹۵۳۷۸

مرز مسافری مهران تا اطلاع ثانوی کماکان بسته است

ایسنا/ایلام مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری در بازدید از مرز مهران گفت: مرز مسافری مهران تا اطلاع ثانوی کماکان بسته است و مبادلات تجاری به صورت محدود و با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام می گیرد.

"جوهر نادری" در بازدید از پایانه مرزی مهران  با حضور در قسمت‌های مختلف پایانه مرزی مهران بخش‌های تجاری، گمرکات، بخش مسافری و مرکز نگهداری و قرنطینه بیماران کرونایی از نزدیک در جریان امور قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در این بازدید ضمن ابلاغ سلام استاندار و تبریک سال نو به پرسنل و  عوامل مستقر در مرز  گزارشی از وضعیت موجود مرز را به قرارگاه کرونای استان و  استاندار ارسال کرد.
نادری در این بازدید بر رعایت دستورالعمل ها و فاصله گذاری اجتماعی تاکید  کرد و گفت: بخش مسافری مرز مهران در راستای کنترل بیماری کووید ۱۹ و برابر ابلاغ شورای امنیت کشور تا اطلاع ثانوی بسته است اما قسمت تجاری با رعایت پروتکل های بهداشتی  فعال و خوشبختانه در همه قسمت های مرز پروتکل ها بهداشتی  رعایت و اقدامات پیشگیرانه در اولویت قرار دارد.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی منطقه ایلام همه باهم علیه کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۹۵۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه بازارهای تجاری با روش های غیرسنتی

به گزارش خبرنگار مهر، ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (IRAN EXPO ۲۰۲۴)، به عنوان بزرگ‌ترین رویداد صادراتی کشور با پیش‌بینی بازدید بیش از ۲۰۰۰ تاجر و بازرگان خارجی از ۱۱۹ کشور جهان، از امروز ۸ تا ۱۲ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

عباس علی‌آبادی وزیر صمت امروز در بازدید از نحوه برگزاری نمایشگاه اکسپو، اظهار کرد: هدفگذاری نخست توسعه بازار به طریق غیرسنتی است؛ در این روش به سمتی حرکت می‌کنیم که کالاها را بفروشیم. بر همین اساس نیز با این شعار، با کشورهای دیگر رابطه برقرار می‌کنیم تا تعاملات و همکاری تجاری داشته باشیم.

وی گفت: از کشورهایی کالا می‌خریم که از ما کالا بخرند و این مساله مهمی است که باید محقق شود.

کد خبر 6089616 سمیه رسولی

دیگر خبرها

  • ذوق خانم بازیگر برای ازدواج با مهران مدیری!
  • ذوق خانم بازیگر برای ازدواج به مهران مدیری!
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • واردات ۵۰۰ هزار دستگاه گوشی تلفن همراه در یک ماه گذشته
  • در یک ماه گذشته ۵۰۰ هزار دستگاه گوشی تلفن همراه واردات شد
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • بررسی پدیده «پولشویی» در «مدار بسته» تلویزیون
  • بازدید رایگان از موزه‌ها و محوطه‌های تاریخی برای معلمان و استادان
  • توسعه بازارهای تجاری با روش های غیرسنتی
  • خاطره جواد رضویان از فحش دادن رضا عطاران به مهران غفوریان