Web Analytics Made Easy - Statcounter

بات که سابقه انجام ۳۸۷ بازی برای شیاطین سرخ را در کارنامه دارد، در این سال ها چندین پست متفاوت در باشگاه داشت. 

نیکی بات پس از ۹ سال فعالیت مدیریتی در باشگاه منچستریونایتد، از این مجموعه جدا شد. 

به گزارش طرفداری و به نقل از میرر، بات ۴۸ ساله که یکی از مربیان آکادمی منچستریونایتد بود و رابط آکادمی باشگاه با تیم اصلی نیز محسوب می شد، با هدف دنبال کردن چالشی جدید از تیم محبوب خود جدا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته می شود مقصد احتمالی بات سالفورد سیتی خواهد بود؛ تیمی در لیگ دو انگلیس که بات و جمعی از هم تیمی های سابقش در منچستریونایتد معروف به «کلاس ۹۲» مالکیت آن را در دست دارند و به تازگی سرمربی آن اخراج شده است. 

اخبار داغ 

ابراهیم شکوری در گفتگو با طرفداری: چرا بهانه به آسیا می دهیم؟ مسائلی مثل حق پخش را حل نکنیم، اوضاع بدتر می شود! هافبک پرسپولیس کنار بازیکن کرونایی استقلال چه می کرد؟ ریحانه پارسا در کلیپ بعدی ساسی مانکن / ریحانه پارسا جایگزین الکسیس + عکس ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت دور و نزدیک فوتبال؛ آیا پله در مورد هزارمین گلش دروغ گفته است؟ (دوبله اختصاصی) کریستیانو رونالدو برای ترک یوونتوس، منتظر تماس رئال مادرید است / ادعای مارکا 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۹۵۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزارت کشور دور اول انتخابات مجلس تیمی را روانه مشهد کرد

دریافت 52 MB

به گزارش خبرنگار مهر، محمد کمال سروی‌ها در استودیو انتخاباتی استانداری خراسان رضوی اظهار کرد: وزارت کشور تیمی را روانه مشهد کرد و آنها دوباره نقاط افتراق بین هیأت اجرایی و نظارت را بررسی کردند و حتی معاون وزیر کشور نیز برای بررسی موضوع به مشهد آمد.

تصویربردار: سیدحسین میرپور

کد خبر 6098662

دیگر خبرها

  • جیمی کرگر: هیچ تیمی از منچستریونایتد نباید 4-0 به کریستال پالاس ببازد
  • بازیکنان استقلال شایسته قهرمانی هستند/ از آکادمی استقلال بی خبرم
  • کریستال پالاس - منچستریونایتد؛ ترکیب رسمی
  • انتشار شایعات عجیب درباره ریحانه پارسـا به دلیل یک کلیپ! | تصویر
  • وزارت کشور دور اول انتخابات مجلس تیمی را روانه مشهد کرد
  • چین با بذرهای فضایی کشاورزی می‌کند!
  • بختیاری‌زاده: اتفاقات ‌ناگوار فولاد ماحصل تفکرات مدیریت‌های سال‌های قبل است
  • رسمی: فصل برای ستاره یونایتد تمام شد
  • افشاگری از ماجرای حواله‌های خودرو، افزایش قراردادها، مشاوران ۴۰۰ میلیونی و برکناری مدیر سرشناس آکادمی/ هشدار به مالکان جدید استقلال
  • افشاگری از ماجرای حواله‌های خودرو،افزایش قراردادها، مشاوران۴۰۰ میلیونی و برکناری مدیر سرشناس آکادمی/ هشدار به مالکان جدید استقلال